Mohla 12.07.2007 13:43:48 | |
---|
:| Ja miehekäs linja se vaan jatkuu. Päänsärkyä aiheuttaa myös "Siwa siwa siwa siwa!! Siwa siwa siwa siwa siwa!!" Välillä myös muodossa "Siwa siwa siwa siwa Kiva!!" Jipii! Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Jag 13.07.2007 02:03:49 | |
---|
Mikä hemmetin kiinnitysvoide mainos se on jossa se papparainen puhelee tekareiden kiinnipysyvyydestä... ja kuinka voi vaimon kanssa nyt suudella yms. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Jubi 13.07.2007 12:46:58 | |
---|
Mikä hemmetin kiinnitysvoide mainos se on jossa se papparainen puhelee tekareiden kiinnipysyvyydestä... ja kuinka voi vaimon kanssa nyt suudella yms. Näin eilen ekaa kertaa ja putosin kyllä aikalailla, kun vaari rupes puhelemaan vaimon suutelemisesta. Joo, toi mainittu alapääpuikkomainos on todella ärsyttävä, mutta tällä hetkellä eniten verenpainetta nostaa noi Kulta Katriina -mainokset, missä hyvän makuinen kahvi saa jutustelemaan niiiiiin herkkiä ja ihania asioita. Voi hohhoijaa! Hyvä tuli myös eilen vastaan pitkästä aikaa: Kyseessä oli tämä digiboksi-kampanjan mainos, missä suomenruotsalainen mamma tunkee naapuriin "titta på Beethovens Eroica" ja isäntä siihen: "Ei tää mittää erotiikaa oo vaa englannin liigaa." REPS :) Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
HaloOfFlies 14.07.2007 00:24:14 | |
---|
Mikä hemmetin kiinnitysvoide mainos se on jossa se papparainen puhelee tekareiden kiinnipysyvyydestä... ja kuinka voi vaimon kanssa nyt suudella yms. Juuri olin tästä mainoksesta aikeissa avautua. Coregaa siinä mainostetaan. On kyllä se vaarikin aika vaivaantuneen oloinen. Vaivaannuttava on itse mainoskin, ei siinä. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Anal Revenger 14.07.2007 00:37:04 | |
---|
Hieno mainos on se joku särkylääkevoide, missä se kalju remonttireiska sitä voidetta hartioille levittäessään näyttää kun rectumiin työnnettäisiin rautakankea. Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Jormaz 14.07.2007 06:04:15 | |
---|
Oon aina vihannut Coca Cola-mainoksia joissa annetaan ymmärtää että kys. juoma on jotain elämää suurempaa. Summer is coming, fat boys are happy |
Lennu 14.07.2007 10:23:55 | |
---|
Oon aina vihannut Coca Cola-mainoksia joissa annetaan ymmärtää että kys. juoma on jotain elämää suurempaa. No onhan se. Paitsi tietysti jos ei näe mitään eroa Lidlin colan ja sen välillä, silloin peli lienee jo ns. menetetty. "Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser |
apenaattori 14.07.2007 17:55:58 | |
---|
Oon aina vihannut Coca Cola-mainoksia joissa annetaan ymmärtää että kys. juoma on jotain elämää suurempaa. Coca Colalla on minusta ollut viimeaikoina itseasiassa aika hyviä mainoksia. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Thet 14.07.2007 19:19:00 | |
---|
Coca Colalla on minusta ollut viimeaikoina itseasiassa aika hyviä mainoksia. Se markettiin sijoittuva mainos oli aluksi hyvä, mutta nyt kun se tulee/tuli lähes joka mainoskatkolla niin kyllästyi melko nopeasti. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Lauri0 14.07.2007 20:06:43 (muokattu 14.07.2007 20:07:52) | |
---|
Paskin: "Martti mitä sä teet?" "Mä pesenn koiraa!!!!!" Vielä ärsyttävämpi kun on dubattu. E: niin ja se r-kioski/autiotalo :-DDDD |
dts9624 15.07.2007 11:38:01 | |
---|
Hk-kabanossi Kabanossin veljekset-kampanja. Voin sieluni silmin nähdä sen mainostoimistopellen, joka on vakavalla naamalla ehdottanut, että "miten ois joukko veljeksiä, maalaisia, vahvoja kuin härät ja sitten niillä on OMA MAKKARATEHDAS jossa ne tekee makkaraa!" ja sitten mainokseen yksinkertaisen maalaisen kuuloinen miesääni selittämään tämä tarina katsojalle... Nämä veljes-ideat eivät toimi, paitsi joskus huumorina (Puukon veljekset, Jukka-brothers) ja Kabanossin veljekset ei ole hauska, vaan kulahtaneiden ideoiden uudelleen kierrätystä, joka herättää minussa pahoinvointia ja haluttomuutta syödä makkaraa. |
Tohtori Tonus 15.07.2007 13:07:14 | |
---|
Hk-kabanossi Kabanossin veljekset-kampanja. Voin sieluni silmin nähdä sen mainostoimistopellen, joka on vakavalla naamalla ehdottanut, että "miten ois joukko veljeksiä, maalaisia, vahvoja kuin härät ja sitten niillä on OMA MAKKARATEHDAS jossa ne tekee makkaraa!" ja sitten mainokseen yksinkertaisen maalaisen kuuloinen miesääni selittämään tämä tarina katsojalle... Nämä veljes-ideat eivät toimi, paitsi joskus huumorina (Puukon veljekset, Jukka-brothers) ja Kabanossin veljekset ei ole hauska, vaan kulahtaneiden ideoiden uudelleen kierrätystä, joka herättää minussa pahoinvointia ja haluttomuutta syödä makkaraa. Hä? Tämähän on yksi niitä (liian) harvoja hyviä mainoksia :D "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
Milkop 16.07.2007 22:03:08 | |
---|
Tuo Dna:n mainos missä se patapää eukko selittää raitiovaunussa, että "kohta rakastelen ukkoani ja syödään jotain tulista vaikka se pierettääkin", raivostuttaa joka perkeleen ainoa kerta. Tulee semmoinen olo että on pakko työntää kynä silmään ja hypätä parvekkeelta. Hyi helvetti. |
Deino 16.07.2007 22:06:03 | |
---|
Tuo Dna:n mainos missä se patapää eukko selittää raitiovaunussa, että "kohta rakastelen ukkoani ja syödään jotain tulista vaikka se pierettääkin", raivostuttaa joka perkeleen ainoa kerta. Tulee semmoinen olo että on pakko työntää kynä silmään ja hypätä parvekkeelta. Hyi helvetti. Joo, hirveä mainos. |
Jormaz 16.07.2007 22:22:55 | |
---|
Kattokaas kun se Suomen ainoa mainostoimisto on nyt saanut päähänsä että vaivaannuttavista asioista puhuminen on se tämän hetken juttu mainosmaailmassa. Summer is coming, fat boys are happy |
päänahka 16.07.2007 22:24:06 | |
---|
VR:n mainos jossa ne kivimiehet laulaa vapaista käsistä. Loppuis jo, mua hävettää. Up and down, that's how energy stays alive. |
apenaattori 16.07.2007 22:27:24 | |
---|
Joo, hirveä mainos. Eipä oo kun hauska! Se mummon ilme. :-D http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Ondine 16.07.2007 23:27:30 | |
---|
Se corega-mainos loppuu sellaseen mitä häh-tunnelmaan kun se pappa toteaa ettei ole vaimon kanssa suudellessa "mitään hämminkiä". Klassikon aineksia. |
sartzan 17.07.2007 11:18:03 | |
---|
Eipä oo kun hauska! Se mummon ilme. :-D Komp.:D VR:n mainos jossa ne kivimiehet laulaa vapaista käsistä. Loppuis jo, mua hävettää. Mua häiritsee siinä mainoksessa se, että kivimiesten mallia on näemmä muutettu sitten viimenäkemän. Aiemminhan ne oli suht "normaalivartaloisia" mittasuhteiltaan, mutta tuossa mainoksessa niillä on ihan tajuton yläkroppa ja mikroskooppiset jalat. Ehkä noin on tehty siksi, että ne saatais luontevammin istumaan sinne junan päälle, mutta mun silmää moinen anatominen muutos häiritsee ja rikkoo mainosten jatkumon ollen lisäksi myös muutenkin pölijän näköistä. Ehkä olen outo. Plus siinä biisin melodiassa mättää kans jokin, kaikki säkeet menee samalla tavalla, vaikka originaalissa kai joka toisen pitäs loppua alemmas. En osaa selittää paremmin, teoriaummikkous. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
gandar 17.07.2007 13:48:04 | |
---|
Eniron mainokset, joissa on dubattuna nämä Madonna-, Sean Connery- ja Britney -look-a-like:t. Toivon joka kerta se nähdessäni, että ko. henkilöiden asianajajat näkevät mainoksen ja perseraiskaavat Eniron / mainostoimiston markkinatuomioistuimessa siihen kuntoon, ettei se tee enää ikinä näin huonoja mainoksia. Toisaalta eipä Idolsin ja Robbie Williamsin jutustakaan tainnut tulla aikoinaan mitään. Ceci n'est pas une signature |