sahkuifk 06.03.2016 17:27:44 | |
---|
Ihan tässä tulee paha olo kun on kirjoittanut artistista sellaisia tuntemuksia mitkä hänen musiikki ja muut tekemiset ovat saaneet aikaan omassa mielessä. Kyllä se niin on että silloin kun se oma mielipide alkaa muuttumaan omassa ahtaassa mielessä yhdeksi ja ainoaksi totuudeksi niin pitäisi olla vähän huolissaan. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Janizio 06.03.2016 17:42:36 | |
---|
Tietääkseni olen miljoonaan kertaa sanonnut, että olkaa Saarasta ja hänen musastanne mitä mieltä haluatte. Siihen teillä olkoon kaikilla oikeus olla mitä mieltänne tahansa, mutta se että tulette pilkkaamaan sitä millainen minun ns. suhde Saaraa on niin on todella ala-arvoista toimintaa. Siihen teille ei pitäis olla mitään oikeutta. Eli tässä suhteessa että pilkkaatte minun fanitusta Saaraa kohtaan on todella typerää toimintaa. Heittäkää te vain sitä jarkonia, että pipo kiristää mulla, vähän huumorintajua jne. joo kun heittäisitte sitä pilke silmäkulmassa juttujanne sopivassa määrin, että joo vois olla varmaan mullakin pikkaisen enemmän hillintää teille takaisin sanomisissa, mutta vois myös olla teillä pikkaisen erinlainen sävy tuon huulen ja pikku ns. pilan heittämisenne kanssa. Molemmissa osa puolissa varmasti vikansa. Herää kysymys, että miksi miksi ihmeessä teidän pitää jatkuvasti heittä pikku pilkkaa, pikku piikkiä ja olla niinku kokoajan sellaisia pikku ilkeitä minua kohtaan. Minulla on omat näkemykseni ja tuntoni Saarasta ja teillä omanne. Tämä on täysin OK, mutta asiat voi sanoa niinkin, että jokaista kirjoittaja kunniotettaisiin ja mielipiteitä kunniotettaisiin. Minulle tulee väkisinkin se mieli ja olo, että kun jatkuvasti vain pilailette minun tai minun fanitukseni kustannuksella, että te ette ota minua ollankaan vakavasti, pidettä minua ihan hihhulina jne. ja tämä minua ärsyttää, että te otatte työksenne pilailla ja pilkata minua koko ajan. Olkaa siis asioista omaa mieltänne, mutta nekin mielipiteet voisi sanoa asiallisemmin mitä te teette. |
Janizio 06.03.2016 17:54:50 | |
---|
Olette tehneet suhteellisen selväksi tuolla, että teette minusta täällä täydellisen vitsin, että mua ei kaivata täällä Saara kommentieni kanssa ja Saarasta ei haluta täällä puhua, joten varmaan parempi kaikkien kannalta, että minä häivyn niin saatte sitten keskustella sellaisista asioista jutuista jotka teitä kiinnostaa. GOOD BYE |
Sir Härö 06.03.2016 18:10:56 | |
---|
Janizio: Olette tehneet suhteellisen selväksi tuolla, että teette minusta täällä täydellisen vitsin, että mua ei kaivata täällä Saara kommentieni kanssa ja Saarasta ei haluta täällä puhua, joten varmaan parempi kaikkien kannalta, että minä häivyn niin saatte sitten keskustella sellaisista asioista jutuista jotka teitä kiinnostaa. GOOD BYE Höpö höpö. En olisi (tänäänkään) avannut tätä ketjua, ellen olisi aavistanut, että sinä olet täällä piristämässä päivääni. saatana on herra |
carnation 06.03.2016 19:21:39 | |
---|
Janizio: Olette tehneet suhteellisen selväksi tuolla, että teette minusta täällä täydellisen vitsin, että mua ei kaivata täällä Saara kommentieni kanssa ja Saarasta ei haluta täällä puhua, joten varmaan parempi kaikkien kannalta, että minä häivyn niin saatte sitten keskustella sellaisista asioista jutuista jotka teitä kiinnostaa. GOOD BYE Monesko kerta tämä on, kun sanot häipyväsi/lopettavasi? Tulee ihan danny mieleen tästä puliveivaamisesta. Nähdään kohta taas! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
lurkki 06.03.2016 19:26:59 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
kyseinen 06.03.2016 20:56:27 | |
---|
carnation: Monesko kerta tämä on, kun sanot häipyväsi/lopettavasi? Tulee ihan danny mieleen tästä puliveivaamisesta Palstalla on varmasti vuosien varrella ollut muitakin draamakuningattaria, mutta dannyn jälkeen itselleni tulee hyvänä kakkosena jazzmies, joka poistui palstalta vuosikausia sitten kirjoittamalla jonkin ylevyydentunnetta pursunneen egomaanisen tekstin. Hienoja miehiä nämä raahelaiset. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
mpekkanen 06.03.2016 23:18:03 | |
---|
En tiedä kannattaisiko katsella vaikka muiden artistien ja bändien keskusteluja. Eihän niissäkään ole aina asiallista "keskustelua" ja tässä suhteessa tämä Saara Aalto keskustelu ei ole edes pahimmista päästä. Kuitenkin jos muilta vaatii asiallista keskustelua, niin ei sitä ainakaan paranna se-->Että kaikkia muita haukutaan sioksi tai sitten kaikkia tälle palstalle kirjoittavat ovat jotenkin yhdessä hengessä. Te olette sitä ja sitä mieltä jne.... En minä ainakaan voi tietää, mitä joku on mieltä mistäkin ja itse kirjoitan vain omista lähtökohdistani. Itsekkin kun olen joskus soittanut enemmänkin ja soitan vieläkin, tosin vain kotosalla ja omaksi iloksi, niin tiedän millaista muusikon työ on. Se on kovaa hommaa ja kyllä minä arvostan kaikkia muusikoita, jotka jaksavat tehdä kyseistä työtä. Se on sitten toinen asia, etten musikaallisesti välttämättä ihan kaikista tykkää. Tuskin sellaisia ihmisiä onkaan, joille kaikki musiikki on yhtä hyvää... Mitä on keskustelu jos fanittaa oikein suuresti jotain artistia, bändiä, näyttelijää tai jotain muuta? Minkälaista se keskustelu voisi oikeasti olla tämän tyylisellä palstalla? Kaikki eivät kuitenkaan tykkää kaikesta ja myös heillä on oikeus asiallisiin kommentteihin. Myöskin itse pidän sellaista fanittamista aika outona, jossa jonkun artistin ihan KAIKKI tekemiset ovat jotain elämää suurempaa ja ihan toiselta planeetalta kuin minkään toisen artistin. Voiko tällaisesta lähtökohdasta syntyä jonkinlaista "keskustelua"???? Saara Aallosta on muuten kirjoitettu sivumääräisesti ihan älyttömästi täällä. Paljon enemmän kuin monesta sellaisesta artistista joka on tehnyt kymmenittäin levyjä ja taiteiljaura on kestänyt paljon kauemmin kuin Saaralla on ikää. Kun täällä ei kovinkaan moni tunnu edes pitävän Aaltoa mitenkään kauhean ihmeellisenä, niin eikö silloin jonkun tosifanin kannattaisi käyttää se aika sellaiseen jossa on enemmän samanhenkisiä ihmisiä ja itse ei pahoittaisi mieltä. Eikä siinä sivussa tulisi myös haukuttua muitakaan, jotka ovat jostain asioita erimieltä. Minusta, kannattaisi tehdä elämässä sellaisia asioita joista itse tykkää. Tänne kirjoittaminen on aina jostain muusta pois ja sen pitäisi olla ihan selvä asia. Myös senkin, että jos tänne haluaa kirjoitella omia mielipiteitä, niin kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä siitä. Ajankulua se on tämäkin ja ilman tätä ketjua en olisi itse varmaan koko Aaallosta koskaan edes kuullut mitään. Minun maailmaa tuo UMK esitys ei kyllä muuttanut juurikaan, enkä sitä pitänyt edes erityisemmin ihmeellisenä. Eihän se pärjännyt muutenkaan ja varmaan tämäkin oli sitten joku väärinkäsitys tai jotain? Kyllä minusta Saarasta voidaan keskustella jatkossakin. Ehkäpä ihan niin tosissaan ei kannattaisi kaikkia täällä olevia kommentteja ottaa kenenkään. Kirjoittaa ja vastailla vain sellaisille kirjoittajille joilla on asiallista kirjoitusta ja heillä on muutenkin jotain sanottavaa aiheesta. Ei provosoiduta ihan kaikesta, mikä ei itseä miellytä. |
Quru 06.03.2016 23:39:44 | |
---|
Tämä ketju taitaa olla väärällä alueella. |
carnation 07.03.2016 00:12:15 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
jra 07.03.2016 00:21:47 (muokattu 07.03.2016 00:22:16) | |
---|
Quru: Tämä ketju taitaa olla väärällä alueella. Eikös tämä ole mediasta tuttua viihdettä, jonkin sortin entertainer-systeemiähän Las Vegas -tyyliin Saara kait virittelee. Ketju ainakin on paikoin ollut silkkaa viihdyttävyyttä, varmaan Janizio tarkoituksella tänne laittoi, eikä jonnekin jossa pohdittaisiin sointukäännöksiä tai sitä onko komppi taskussa vaiko kymmenen oksalla. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Alfons Åberg 07.03.2016 06:57:17 (muokattu 07.03.2016 09:18:11) | |
---|
carnation: Monesko kerta tämä on, kun sanot häipyväsi/lopettavasi? Tulee ihan danny mieleen tästä puliveivaamisesta. Nähdään kohta taas! Komp. Lähtö kestää kohta pitempään kuin Kaunareiden hääjakso. Janizio: mutta asiat voi sanoa niinkin, että jokaista kirjoittaja kunniotettaisiin ja mielipiteitä kunniotettaisiin. Nyt ihan oikeasti. Peräänkuulutat toisten kunnioittamista mutta rähjäät jokaiselle, joka sanoo Saara Aallosta minkäänlaista ns. poikkipuolista sanaa. Puhumattakaan niistä pikaviestitse lähetetyistä itkupotkuraivareista, joita useat käyttäjät ovat saaneet. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Lautuma 07.03.2016 16:29:27 (muokattu 07.03.2016 17:23:20) | |
---|
Presidentti: Puhumattakaan niistä pikaviestitse lähetetyistä itkupotkuraivareista, joita useat käyttäjät ovat saaneet. Nää on hienoja hetkiä. Vähän sama kuin joskus koulussa heitti puolihuolimattoman kommentin Joukon paidasta. Välitunnilla Jouko seisoi murhaava katse silmissään futisseinän nurkalla, tuli luo ja alkoi tilittää ankarasti kuinka tämän äiti ei ollut ostanut Turtles-paitaa, että älä vittu ikinä koskaan huomauttele Halinalle-paidasta tai kerron kaikille että haluut mennä Sannan kanssa päällekkäin. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Stradlin 07.03.2016 16:33:36 | |
---|
Lautuma: Nää on hienoja hetkiä. Vähän sama kuin joskus koulussa heitti puolihuolimattoman kommentin Joukon paidasta. Välitunnilla Jouko seisoi murhaava katse silmissään futisseinän nurkalla, tuli luo ja alkoi tilittää ankarasti kuinka tämän äiti ei ollut ostanut Turtles-paitaa, että älä vittu ikinä koskaan huomauttele Halinalle-paidasta tai kerron kaikille että haluut mennä Sannan kanssa päällekäin. voeissääähhh :D "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Nelisormimangusti 07.03.2016 16:33:40 | |
---|
Lautuma: Nää on hienoja hetkiä. Vähän sama kuin joskus koulussa heitti puolihuolimattoman kommentin Joukon paidasta. Välitunnilla Jouko seisoi murhaava katse silmissään futisseinän nurkalla, tuli luo ja alkoi tilittää ankarasti kuinka tämän äiti ei ollut ostanut Turtles-paitaa että älä vittu ikinä koskaan huomauttele Halinalle-paidasta tai kerron että haluut mennä Sannan kanssa päällekäin. Nyt päivitit uinuneen muistoni, kun isoveljen paketissa oli Elviksen kasetti ja minulla Mörköooppera. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Henri Henri Olavi 07.03.2016 17:44:20 | |
---|
Nelisormimangusti: Nyt päivitit uinuneen muistoni, kun isoveljen paketissa oli Elviksen kasetti ja minulla Mörköooppera. Joo, voi vittu, piti tulla joulupaketista Alice Cooperin Welcome To My Nightmare-VHS ja tulikin joku saatanan Dire Straitsin Alchemy. Otti päähän rankasti ja aloin kostoksi vanhemmilleni heti kotoa muutettuani narkomaaniksi. I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth. |
Danko 02.07.2016 14:06:17 | |
---|
"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
ukko idänmies 02.07.2016 15:23:35 | |
---|
Ei elämästä enää edes juovu. |
järjestyssäännöt 02.07.2016 19:44:11 | |
---|
Onko kaapista ulos tulo muuten nostanut suosiota? |
Bonham 02.07.2016 21:36:33 | |
---|
järjestyssäännöt: Onko kaapista ulos tulo muuten nostanut suosiota? Kuulemma yleisö on nykyään paljon homogeenisempi. Hyvä se on, että on haave ja tähtäin - tosin tuo haastattelu oli taas jotain niin naistenlehteä kuin olla ja voi. Mutta melkoisen kovat yhteistyökumppanit pitää löytää, jos omin voimin meinaa ulkomaille päästä... lakimiehet ja managerit - kalliiksi tulee. |