Tympee Huttunen 08.07.2014 23:39:50 | |
---|
Montakohan maalia Saksa kehtaa tehdä? Brassit eivät halua pelata enää ollenkaan. |
DJKaaos 08.07.2014 23:47:40 | |
---|
Brasilia voi joukkueena keskittyä palvomaan Neymaria jatkossakin. Pukukopissakin on varmaan Neymar-alttari. Ekat demot. |
tuomittu 08.07.2014 23:48:30 | |
---|
Völler, Klinsmann zwei, Riedle... |
Secreterial 08.07.2014 23:49:38 (muokattu 08.07.2014 23:52:30) | |
---|
DJKaaos: Brasilia voi joukkueena keskittyä palvomaan Neymaria jatkossakin. Pukukopissakin on varmaan Neymar-alttari. Tää on kyllä jotain ihan käsittämätöntä mun mielestä. Ei se Neymar nyt niin ihmeellinen pelaaja kuitenkaan ole. On niitä ennenkin pelaajia loukkaantunut, eikä silti oo pitänyt tuoda jotain pelipaitaa mukaan alkuhommiin. Veikkailin, että jossain vaiheessa ei enää pää kestä brasseilla ja melko kauheata katsottavaa oli kyllä ensimmäinen puoliaika. Melko lailla varmaan on pelailua toinen puoliaika, Löw tehnee kolme vaihtoa hyvissä ajoin. Vaikka Luiz on näissä kisoissa ottanut isoa roolia ja selkeesti pelaajanakin kehittynyt taas, niin kyllä tuo puolustus Silvaa huutaa melko lailla... E. Saapa nähdä, kuinka kovat mellakat alkaa pelin jälkeen... "I never bluff" - Cordell Walker |
Rhapa 08.07.2014 23:52:21 | |
---|
Teeheehee Jokseenkin hubaa |
DJKaaos 08.07.2014 23:53:53 | |
---|
Secreterial: Tää on kyllä jotain ihan käsittämätöntä mun mielestä. Ei se Neymar nyt niin ihmeellinen pelaaja kuitenkaan ole. On niitä ennenkin pelaajia loukkaantunut, eikä silti oo pitänyt tuoda jotain pelipaitaa mukaan alkuhommiin. Jep. Aivan käsittämätöntä touhua. Joukkueen sisältä vielä rakennetaan jotain yhden miehen joukkuetta ja kulttia. Amatööritouhua. Ja kaiken lisäksi, jos halutaan puhua siitä yhdestä miehestä, niin Thiago Silvan puuttuminen on isompi asia kuin Neymarin. Ekat demot. |
arppah8 08.07.2014 23:55:13 | |
---|
No, eipä tarvitse valvoa toista erää enää kun väsyttää muutenkin. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Quru 08.07.2014 23:55:32 | |
---|
Secreterial: Tää on kyllä jotain ihan käsittämätöntä mun mielestä. Ei se Neymar nyt niin ihmeellinen pelaaja kuitenkaan ole. On niitä ennenkin pelaajia loukkaantunut, eikä silti oo pitänyt tuoda jotain pelipaitaa mukaan alkuhommiin. Veikkailin, että jossain vaiheessa ei enää pää kestä brasseilla ja melko kauheata katsottavaa oli kyllä ensimmäinen puoliaika. Melko lailla varmaan on pelailua toinen puoliaika, Löw tehnee kolme vaihtoa hyvissä ajoin. Mietiskelin tuossa hymnien aikana että ei voi tehdä hyvää joukkueen psyykelle kantaa mukanaan kentälle huolta ja murhetta tähtipelaajan loukkaantumisesta. Siihen kun lyödään päälle valtavat paineet kotiyleisön edessä ja ennen kisoja joka puolelta kantautuneet oletuksen joukkueen voitosta niin on ainekset tuollaiseen romahdukseen joka nyt nähtiin. Kohtuullisen tappion olisi voinut pistää Neymarin ja Silvan puuttumisen piikkiin ja haukkua vaikka tuomarin kaupan päälle, mutta ei kyllä tällaista. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
B@sshole 08.07.2014 23:56:26 (muokattu 08.07.2014 23:58:16) | |
---|
Onneksi kannatan Saksaa! Alle alle scheisse allright. :-)) No mutta toivottavasti oikeasti eivät ala mellakoimaan pahasti siellä ja pronssipeli on kuitenkin varmasti jo samba-juhla ainakin yleisöllä. |
Funkånaut 08.07.2014 23:58:08 | |
---|
DJKaaos: Jep. Aivan käsittämätöntä touhua. Joukkueen sisältä vielä rakennetaan jotain yhden miehen joukkuetta ja kulttia. Amatööritouhua. Ja kaiken lisäksi, jos halutaan puhua siitä yhdestä miehestä, niin Thiago Silvan puuttuminen on isompi asia kuin Neymarin. Tämä. Neymar oli tärkeä osa, mutta kyllä Thiago Silvaa toi puolustus huutaisi kovempaa avuksi. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
obiwan 08.07.2014 23:59:15 | |
---|
Ei muuta kun katseet finaaliin, jossa luonnollisesti nähdään kun Argentiina antaa brassien puolesta takasin ;) |
Prophet 09.07.2014 00:06:38 | |
---|
Karl-Heinz Rummenigge, Harald Schumacher, Lothar Matthäus, Andreas Brehme,... |
kozmik 09.07.2014 00:11:25 | |
---|
Funkånaut: Tämä. Neymar oli tärkeä osa, mutta kyllä Thiago Silvaa toi puolustus huutaisi kovempaa avuksi. Äläs nyt, siellähän on maailman kallein toppari puolustusta johtamassa... "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Dr. Funkenstein 09.07.2014 00:30:28 | |
---|
Toi omille buuaaminen lisää halveksuntaani Brasilian faneja kohtaan. Me voitetaan ja ne hävii. |
arppah8 09.07.2014 00:36:13 | |
---|
Ei tämmöinen voi olla tottakaan enää. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
arppah8 09.07.2014 00:36:52 | |
---|
Dr. Funkenstein: Toi omille buuaaminen lisää halveksuntaani Brasilian faneja kohtaan. Me voitetaan ja ne hävii. Tää on kyllä törkeää. Melekosta. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
TheBlackestEye 09.07.2014 00:49:33 | |
---|
Meinas peli mennä vielä jännäksi, kun Özil mokasi läpiajon ja Oscar kuittasi heti toiseen päähän. Onneksi puolustus kesti. |
kozmik 09.07.2014 00:52:59 | |
---|
Sain hyvät naurut kun loppuvihellys tuli ja tekstit "maalintekijälaatikossa" ruudun alareunassa scrollasi alaspäin kun kaikki saksalaiset ei mahtuneet siihen kerralla. :D Ihan älytöntä kyllä. Vaikeaa vieläkään uskoa tuollaista lopputulosta. Toivottavasti eurooppalaisten dominointi jatkuisi vielä huomenna. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
LordWinter 09.07.2014 00:55:33 | |
---|
Alussa näytti pahalta, mutta kyllähän tuosta vielä ihan mieletön trilleri saatiin. Lopussa peli olisi voinut kääntyä kummalle vain, mutta Saksa oli tänään inan parempi. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Funkånaut 09.07.2014 00:59:22 | |
---|
Dr. Funkenstein: Toi omille buuaaminen lisää halveksuntaani Brasilian faneja kohtaan. Me voitetaan ja ne hävii. Kai siinä oli lähinnä pettymystä siihen peliesitykseen, joka oli ekan vartin jälkeen täysin halutonta ja kyvytöntä. On se silti rumaa, ei siinä. Mutta, 1-7 ja 16. Sunnuntaina lisää! DIE MANNSCHAFT! Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |