Aihe: Viimeksi pelaamasi peli ja sen arvosana
1 2 3 4 556 57 58 59 6067 68 69 70 71
antnis
13.04.2014 01:31:38
Ei ole muita pelejä kuin Quakeworld.
daredevil
15.04.2014 22:54:18 (muokattu 16.04.2014 14:37:57)
Flappy Bird 3

Tämä on joku kopioversio Lumialla, joka vastaa alkuperäistä. No, kyllä tämä on oikeastaan aika tylsä, naputellaan vaan ruutua että lintu pysyy ylhäällä. Kohtalaisen hankala sitä on ohjata putkien läpi. Haastava peli. Sitten kun alkaa vihdoin saamaan huippuja pistemääriä niin ei oikein enää huvita kokeilla montaa kertaa, koska peli voi loppua ensimmäiseen porttiin. Pelissä myös herpaantuu, kun oma ennätys alkaa lähestyä. Jos ennätys on esim. 38, napsahtaa melko varmasti juuri kohdassa 37.

3 / 5
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
Leatherman
18.04.2014 13:27:49 (muokattu 18.04.2014 13:30:13)
Metal Gear Solid 3 - 6,5/10

Pelaa pätkä, hajoa käsittämättömän JÄÄTÄVIIN kontrolleihin, tsekkaa ylipitkä kliseinen demopätkä joka vie järjetöntä ja lapsellista stooria eteenpäin, tapa bossi, toista.

Ei tosiaan oo kyllä vaan mulle uppoava peli, välillä hiippailu nousee siedettävään sfääriin sisätiloissa, mutta pääosin jäätävät kontrollit (ja oma pakkomielle pelata täydellisesti kohdat tappamatta, Hardilla) vie pelaamisen tervanjuonnin tasolle.

Cureeminen ja luotien kaivelu ihon alta kesken taisteluiden on myös aluks ihan hauska lisä, lopulta täysin turha.

Ehkä oon oppinu nyt MGS3:n ja Deus Ex human revolutionin myötä että mun juttu ei vaan ole keskinkertaisesti hauskan pelin pelaaminen, jotta näkee heikon juonen menevän eteenpäin. Juonen pitää joko olla ihan helllvatan mielenkiintoinen tai mieluiten sen pelattavan osion hauskaa ja palkitsevaa.

Bossfightit on mielestäni se paras anti, jossa pitää opetella hieman jotain. Hommassa on hukkunu se pelaamisen sisältö siihen leffawannabe-pelleilyyn.

MGS2 toimi mielestäni paremmin.
Pitänee koettaa seuraavaks Splinter Cell sarjaa..
"Wisest men follow their own erections" -Euripides
Herrah
18.04.2014 13:42:14
Leatherman: Deus Ex human revolutionin myötä että mun juttu ei vaan ole keskinkertaisesti hauskan pelin pelaaminen, jotta näkee heikon juonen menevän eteenpäin. .

Deus Ex HR on kyllä mun mielestä hyvinkin pitkälti parasta mitä pelirintamalla on vuosiin nähty.
Leatherman
18.04.2014 13:48:06
Herrah: Deus Ex HR on kyllä mun mielestä hyvinkin pitkälti parasta mitä pelirintamalla on vuosiin nähty.

Je, en halua sanoa varsinaisesti huonoa Deus Ex HR:stä. Mutta mielestäni muuttui loppua kohden melko toistavaksi (mene alueelle, voit kiertää joko ilmastointikanavasta tai teilata jokaisen vartijan katsomalla hieman kävelyreittejä). Mulla oli tuo directors cut eli välissä se lisäri myös.

Ehkä alkuperäinen DE tuntu vaan jotenkin hyvällä tavalla vähemmän putkimaiselta ja vähemmän siloitellulta.

Kuitenkin DE HR on hyvä yritys hienoilla innovaatioilla, oli se hyvä peli, mutten kyllä pelaisi uudestaan niinkuin pelaamisen ilosta.
"Wisest men follow their own erections" -Euripides
Informaatiokameli
19.04.2014 21:40:30

Herrah: Deus Ex HR on kyllä mun mielestä hyvinkin pitkälti parasta mitä pelirintamalla on vuosiin nähty.

Mun mielestä kaukana tästä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
NIP5U
12.07.2014 12:19:05
Viime peli tais olla Assassin's creed IV: Black flag. Kyseessähän on siis aivan normi Assassin's creed asetettuna Caribialle merirosvojen aikakauteen. Peli on mukavan raaka, mutta myös jännittävä ja hyviä tarinoita kertova. Peli ei ole pelkkäää miekoilla huitomista, vaan myös hiippailu pusikoissa piileskely jäljitys tehtäviä täynnä. Oikein mukava peli!
Toinenkin viimekai pelattu peli on GTA V, joka on mielestäni erittäin hupaisa peli ja paras GTA ikinä. Pelin pitkän erityyppisiä tehtäviä sisältävän tarinan lisäksi tarjolla on online pelimuoto, jonka tehtävät ovat vielä erityyppis kuon tarinan. Esimerkkinä tehtävä nimeltä Topfun. Siinä on kaksi eri tiimiä tiimissä 1-3 pelaajaa toisen tiimin on tarkoitus kuljettaa salaiset asiakirjat paikasta A paikkaan B käyttäen crossimopoja. Tpisen tiimin tehtävä on pysäyttää eli tappaa crossimopoilijat ennenkuin he pääsevät paikkaan B. Ja jahtaava tiimi jahtaa crosseja hävittäjillä joissa on ohjukset ja konekiväärit. Erittäin mukavaa varsinkin kavereiden kanssa pelatessa.
NIP5U
12.07.2014 12:29:52
Hotline Miami 9/10
Omistan pelin sekä Pleikalle että Koneelle ja voin sanoa kerrankin, että on parempi pleikalla. Koneellakin mukava, mutta liian helppo. Varsinkin kun pelin idea on olla vaikea. Pelissä mukavinta oli just bossit joiden hakkaamiseen tarvitsee oikeasti jotain erikoista ja hienoa. En ole vieläkään onnistunut pleikalla voittamaan vikaa tasoa ja jaksan kyllä edelleenkin yrittää. :D

Battlefield 4 8/10
Perus Battlefield sotapelien diggareille eli minulle. Mukava peli etenkin kavereiden kanssa. Numero olisi muuten 9, mutta koska aiheuttaa pleikam kaatumisen vähintään kerran lähes joka pelikerralla eikä ole vain minun pleikan ongelma vaan myös muillakin.
jusbb
13.07.2014 09:41:07

Papers Please

Minä poika passeja leimailen päivät pitkät. Ja samalla pidän perheestä huolta. Ja aiheutan itselleni ongelmia. Mestarillinen kuvaus ihmisyydestä valtakoneiston pienenä osana - jos se ei toimi, se vaihdetaan.

Kunnia Arstotzkalle!

5/5
Oma näkemykseni metallimusiikista: Kuuntele ja tue jiivisaa!
daredevil
24.07.2014 11:49:58
Subway Surfers

Mobiilipeli Lumialla, mutta tämän saa esim Androidillekin. Tämä on "infinite runner" tyylinen peli, eli ukkeli juoksee eteenpäin äärettömästi ja peliä ei pääse koskaan läpi. Tässä juostaan metrotunnelissa poliisia karkuun, väistellään vastaantulevia junia ja kerätään kolikoita. Pelin fiilis on hauska, voi suositella nuoremmillekin pelaajille ja kyllä tähän vähäsen koukkuun jää koska toteutus on erinomainen.

4 / 5 pojoo
Tawsky
24.07.2014 15:55:37

Ja MGS3 on parhaasta päästä pelirintamalla ikinä.

Ei voi olla tykkäämättä.
saatanan paska ade -Traditional
Meadow
24.07.2014 16:06:45
Kauheaa paasausta paskoista kontrolleista, mutta sitten ei vaivauduta edes kertomaan mikä niissä nyt on niin paskaa. Valikoissa pomppiminen on MGS3:n pahin kompastuskivi, mutta muutenhan pelimekaniikka on timanttia, etenkin Subsistence- ja HD-versioiden uuden kameran kanssa.
Milkop
31.07.2014 15:54:20

The Legend Of Zelda - Ocarina Of Time (N64)

2011 aloitin tämän pelaamisen ja eilen meni läpi. Ehdottomasti yksi parhaista peleistä koskaan ja kevyesti alustansa kovin lätky. Harvassa pelissä on näin hyvä etsimisen ja löytämisen tunnelma vaikkei pelimaailma niin iso olekaan, ainakaan nykymittapuulla. Graafiikka nyt on vähän karua ja osa 3D-pyörittelyistä oli turhia, mutta se ei estänyt uppoutumasta peliin. Eipä tästä oikein löydä mitään erityisesti moitittavaa. Vesitemppelin kenkien vaihtelurumba tosin kävi hermoille aika äkkiä eikä loppumatsi Ganonia vastaan ollut erityisen haastava (tosin sitä edeltävä matsi Ganondorfia vastaan sitä sitten olikin). Pikkuvikoja kuitenkin muun loistavuuden rinnalla.

Tämä pitäisi kaikkien pelata läpi.

9/10
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
tomaattiorava
31.07.2014 18:42:12
Deus Exin nappasin taannoin kirjastosta enkä tuntia pidemmälle jaksanu. Oikeestaan siinä vaiheessa jo lerpahti kun totesin että on pakko tähdätä toisella joystickillä kun on aina tottunut vasemmalla triggerillä tähtäämään.

Mut mites toi uus Wolfenstein, onko kokemuksia?
tomaattiorava
05.08.2014 21:28:15
Ei täs Dark Soulsissa oo mitää järkee, ei täs pääse millää etiäppäi
Scrobble
06.08.2014 03:45:34
tomaattiorava: Ei täs Dark Soulsissa oo mitää järkee, ei täs pääse millää etiäppäi

Kannattaa kattoa pari videota vaikka pelin ekoista leveleistä, niin saa jonkinmoisen kuvan, että miten tätä kuuluu pelata. Minusta tämän pelin kanssa ei ole mitään häpeällistä katella vähän vinkkejä netistä.
"There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch" -Michael Caine
TommiTomminen
06.08.2014 10:58:28
Scrobble: Kannattaa kattoa pari videota vaikka pelin ekoista leveleistä, niin saa jonkinmoisen kuvan, että miten tätä kuuluu pelata. Minusta tämän pelin kanssa ei ole mitään häpeällistä katella vähän vinkkejä netistä.

Ei kai se häpeällistä ole, mut aika harvaa varmaan kiinnostaa. Onhan silläkin faninsa ja kiva, et vaikeitakin pelejä on, mut ei meikäläistä nykypäivänä kiinnosta. Pelaamiseen ei irtoa älyttömästi aikaa kun on tuota muutakin elämää, niin kyl sen pelaamisen ois hyvä olla hauskaa sitten.
Ed_Guy
07.08.2014 06:16:36 (muokattu 07.08.2014 06:17:37)
TommiTomminen: Ei kai se häpeällistä ole, mut aika harvaa varmaan kiinnostaa. Onhan silläkin faninsa ja kiva, et vaikeitakin pelejä on, mut ei meikäläistä nykypäivänä kiinnosta. Pelaamiseen ei irtoa älyttömästi aikaa kun on tuota muutakin elämää, niin kyl sen pelaamisen ois hyvä olla hauskaa sitten.

Dark souls on oikeastaan aika helppo. Virheistä oppii ja täysiä eteenpäin.

Tai no. Olihan se aluksi melko hankala.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
zorro
10.08.2014 18:25:53 (muokattu 10.08.2014 18:26:37)
Tomb Raider (2013) 4/5

Ensimmäiset puoli tuntia oli todella harhaanjohtava. En tiedä miksi pelin tekijät oli niin tehnyt, joku saattaa jopa lopettaa pelaamasta. Mutta edetessä peli näyttää todellisen luonteensa ja oikein mukavahan se oli. Räiskintää, puzzleja, kiipeilemistä ja tutkimista.
Koko ajan oli fiilis että nyt on peliä tehty kunnolla ja ajatuksella. Pituuttakin oli juuri sopivasti, valitettavasti en löytänyt pleikkariversiosta mahdollisuutta tarkistaa paljonko sitä pituutta oli.
Jouska oli tehty paskasti kun olin jo tottunut skyrimin ja last of ussin jouskareihin. Arvosteluissa kehutaan myös Laran näyttelijää, minusta se oli ihan paska.
saundi lähtee tukasta!
daredevil
10.08.2014 22:07:28
Uuno Turhapuro muuttaa maalle (C64)

Vanha kunnon suomipeli. Hyvä pelattavuus, kohdallaan oleva vaikeustaso, hyvät graffat, sekopäinen Jori Olkkosen musiikki ja mikä tärkeintä, tämä peli on mahdollista läpäistä toisin kuin nykyiset flappy birdsit sun muut eli tässä on selkeä tavoite.

5/5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)