TheBlackestEye 05.07.2014 23:07:41 | |
---|
Meadow: Mielipiteesi on paska. Tämä. Kuulostaapa muuten erikoiselta Tapsan selostus, kun on kommentaattori läsnä. Huomaa, että on tottunut vetämään pelejä yksin. Ei jää Litmaselle hirveän paljoa suunsijaa. |
Funkånaut 05.07.2014 23:12:28 | |
---|
sellisti: Näin se varmaan just on, hyvin sanottu. Ja voi kai sitä tarkemmin ajateltuna miettiä niinkin, että kun se paitsiosääntö lienee alkujaan syntynyt siksi ettei pelit menis ihan sellaseks koulun liikuntatuntifutikseks (siis että siellä vastustajan maalilla roikkuu se yks läski jätkä joka ei jaksa juosta mutta potkasee niin saatanan lujaa), niin kun siinä on tavallaan tullut vähän niinkuin "ikävänä välttämättömyytenä" nää niukatkin paitsiot kun toleranssia ei tosiaan oo edes sitä 20 senttiä niin siitä on sitten osattu luoda tollanen pelitavallinen erikoishienous ja käyttää sitäkin yhtenä taktisena aseena - niukan paitsion luominen tai sen välttäminen. Onko ihan sekavaa..? E. Ja vaatii se vaan aika rautaiset linjamiehet että nuo taidolla rakennetut tilanteet menee sitten oikein päin. Kahteen paikkaan ei kuitenkaan yhtäaikaa pysty katsomaan jos ei kovin pahasti silmät harita, siitä kai ne virheetkin sitten joskus tulee. Eihän tää nykyinenkään paitsiosääntö ole aina samanlainen ollut. Eikös toi nykyinen "passiivinen paitsio" tullut joskus kasarin ja ysärin välillä, kun vanhanmallisen paitsion katsottiin olevan syyllinen pieniin maalimääriin? Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Qsine 05.07.2014 23:27:10 | |
---|
Sekä korva että kielikorva hyrisevät tyytyväisyyttään nyt. Kaikki kunnia nuoremman polven selostajiston innokkuudelle ja asiantuntevuudelle, mutta loppuottelussa paras duo olisi silti tällä hetkellä Hollanti-Costa Ricaa selostava Tapio Suominen & Jari Litmanen. http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen |
DJKaaos 05.07.2014 23:34:59 | |
---|
Funkånaut: Eihän tää nykyinenkään paitsiosääntö ole aina samanlainen ollut. Eikös toi nykyinen "passiivinen paitsio" tullut joskus kasarin ja ysärin välillä, kun vanhanmallisen paitsion katsottiin olevan syyllinen pieniin maalimääriin? Nykyinen sääntö oli uusi MM-kisoissa 1994, mutta en tarkkaan tiedä, että koska sääntö varsinaisesti otettiin käyttöön. 1994 kisoista muistetaan Hollannin ja Brasilian välinen ottelu, jossa tällä uudella säännöllä oli Bebeton tekemässä maalissa merkitystä, kun Romario oli passiivisena pelaajana paitsioasemassa. Ekat demot. |
barclay 05.07.2014 23:42:25 | |
---|
Mussuti mussuti taas, mutta miten Robben, raavas iso mies voikin kaatua tommosesta tilanteesta ja vielä noin voimallisesti? Hmm.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
Jokapaikanapina 06.07.2014 00:14:20 | |
---|
Mutta tosiaan just joku linjan oikea-aikainen nostaminen on oikeesti hieno taktinen suoritus. Tää on yks tylsimpiä juttuja. Funkånaut: Eihän tää nykyinenkään paitsiosääntö ole aina samanlainen ollut. Eikös toi nykyinen "passiivinen paitsio" tullut joskus kasarin ja ysärin välillä, kun vanhanmallisen paitsion katsottiin olevan syyllinen pieniin maalimääriin? Mikä ero näissä oli? |
Funkånaut 06.07.2014 00:18:27 | |
---|
Jokapaikanapina: Mikä ero näissä oli? Jos paitsiossa ollut pelaaja ei osallistu peliin, niin paitsiota ei vihelletä. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Hetfield 06.07.2014 00:18:37 (muokattu 06.07.2014 00:18:53) | |
---|
Jokapaikanapina: Mikä ero näissä oli? Nykyään jos ei osallistu peliin, ei vihelletä paitsiota. Ennen kaikki linjan väärällä puolella olleet olivat paitsiossa. Hidas saatana "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
DJKaaos 06.07.2014 00:25:14 | |
---|
Ekat demot. |
Tuomoo 06.07.2014 01:48:15 (muokattu 06.07.2014 01:56:59) | |
---|
Hollanti, ei vittu. Helvetti minkä teitte, ei saatana. Viitsiiköhän tässä enää kisoja katsoakaan, kun Costa Rica putosi pois. e: PURA VIDA! 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
barclay 06.07.2014 01:48:32 | |
---|
No höh, miten kävikään.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
dipshit 06.07.2014 01:49:19 | |
---|
PURA VIDA! |
Funkånaut 06.07.2014 01:50:14 | |
---|
Oli kyllä noi Hollannin laukaukset rankkareissa ihan vitummoisia ja huippulaadun rankkarimolari, niin se on siinä. Mutta silti, PURA VIDA! Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Meadow 06.07.2014 01:52:07 | |
---|
Kiitos Costa Rica. Fantastinen joukkue ja fantastinen taistelu. PURA VIDA! |
_Petri_ 06.07.2014 01:55:24 | |
---|
PURA VIDA! PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
LordWinter 06.07.2014 02:04:25 | |
---|
Hollannille soi voiton, mutta Costa Ricalta hieno taistelu. Kiitos Costa Rica 12.6.14-6.7.14, PURA VIDA! "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Röntgen-Jeesus 06.07.2014 06:42:03 | |
---|
Gaylord Navas ja Hames Rodriguez tekivät minuun kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
Rhapa 06.07.2014 08:13:25 | |
---|
Se on nyt sillä lailla notta argentiina voittaa koko paskan. |
Secreterial 06.07.2014 09:20:37 | |
---|
Jokapaikanapina: Tää on yks tylsimpiä juttuja. Miksi? Eihän se tosin ole niin näyttävää kuin joku Messin purjehtiminen koko kentän läpi tai jokin hieno syöttökuvio, mutta vaatii silti puolustuslinjalta paljon. Yksi jätkä kun vähän nukahtaa siinä, niin pallo onkin maalissa. Vaatii neljän pelaajan hyvän yhteistyön ja ajoituksen, jotta onnistuu. "I never bluff" - Cordell Walker |
LaMotta 06.07.2014 11:12:44 | |
---|
Yön Hollanti-ottelussa pelattiin enimmäkseen yhtä maalia, jos totta puhutaan. Siinä mielessä ansaittu voitto. CostaRicalla oli tietysti hyvä taktiikka koska pärjäsivät noin hyvin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |