obiwan 08.02.2014 21:11:41 | |
---|
Prophet: Lapinlahden Linnut, Fakta Homma tai Toini & Heikki Haaman Show soittimeen tämän jälkeen. Samalla sauna lämpiämään ja yksi Pilsner Urguell auki. Lapsille ei passaa näyttää niitä "härskejä" vitsejä, heh heh. Ennen osattiin kyllä tehdä skectsi - komediaa.... |
Rotuvaari 08.02.2014 21:16:07 | |
---|
Ei tuosta nyt montaakaan ilonhetkeä jäänyt. Harmittaa kun näyttelijöissä olisi potentiaalia vaikka minkälaiseen ilotulitukseen ja lopputulos on näinkin puolivillainen. Liekö joku Petteri Summanen saisi käsikirjoittamiseen draivia, nyt sitä ei ainakaan ollut. Vatasen Antsku on sketsihahmoista ainoa uskottava hahmo, joka ei vedä övereitä - liekö se sitten sketsihahmokilpailun alkuperäinen idea, mutta tuollainen hillitympi uskottavuus puree hyvin. Hieno näyttelijä. Eikä sillä, mitä suomalaiseen sketsiviihteeseen tulee niin kova ikävä tällaisia tyyppejä: https://www.youtube.com/watch?v=VgB32CaQvpA#t=189 Heikki Salomaa vetää parhaimman karisalmelaisimitoinnin varmaan koskaan. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Prophet 08.02.2014 21:45:15 | |
---|
Studio Julmaan Huviinko päättyi laadukas, suomalainen sketsiviihde? |
LordWinter 08.02.2014 22:01:55 | |
---|
obiwan: Samalla sauna lämpiämään ja yksi Pilsner Urguell auki. Lapsille ei passaa näyttää niitä "härskejä" vitsejä, heh heh. Ennen osattiin kyllä tehdä skectsi - komediaa.... Hyvin sanottu nopeasti meni täällä televiissio kiinni kun se Aku Hirvasniemi alkoi puhumaan lypsämisestä tiedätte kyllä missä merkityksessä. Toista oli silloin kun katseltiin perheen kanssa Kissa Viekööntä siinä vasta oli kunnon scetsi-sarja ohjelma vieläkin tulee vedet silmiin,, "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
carnation 08.02.2014 22:54:46 | |
---|
Prophet: Studio Julmaan Huviinko päättyi laadukas, suomalainen sketsiviihde? Ei vaan Ihmebantuun. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
AP 09.02.2014 02:15:21 | |
---|
Veksu: Eikä sillä, mitä suomalaiseen sketsiviihteeseen tulee niin kova ikävä tällaisia tyyppejä: https://www.youtube.com/watch?v=VgB32CaQvpA#t=189 Heikki Salomaa vetää parhaimman karisalmelaisimitoinnin varmaan koskaan. Lapinlahden linnuthan oli parhaimmillaan nerokkuutta. Ruotsin-lautalla torstaina oli joku kolmen kaveruksen seurue jäbäleissoneiksi pukeutuneina, eisssssss. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
jazzmies 09.02.2014 09:58:29 | |
---|
Se, mistä diggaa, on sukupolvikysymys. Jo perus 30+ mnetin käyttäjä haikailee oman lapsuutensa, nuoruutensa ja varhaisaikuisuutensa hauskuuttajien perään. Työelämän rasitukset alkavat heti näkyä ihmisissä, kun tapahtuu jonkinasteinen vakavoituminen ja kohtuuton kriittisyys nähdä kulttuuristen ilmiöiden merkitystä, mm. Putouksen mukanaan tuoman yhtenäisyyskulttuurin etuja. Ongelma näillä "olohuonekriitikoilla" siinä, että vika on aina ulkopuolella, kun uutta ei helposti päästetä sisään, ja sitten uutuutta arvioidaan vanhentunein arviointiperustein. Sama koskee musiikkia - miksi ei tehdä yhtä hyvää jazzia kuin 1960-luvulla tai miksi ei tehdä yhtä hyvää musiikkia kuin 1970-luvulla, kyselevät 50-60-vuotiaat musadiggarit tai heidän vaikutuspiirissään olevat nuoret perseennuolijat. Itse koulutan 20-vuotiaita viikareita, ja heille merkittävintä jazzia on Robert Glasper ja rock on heille vieras muinaisjäänne. Miksi sama ei voisi koskea komediaohjelmia? "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Joees 09.02.2014 11:40:07 | |
---|
jazzmies: Se, mistä diggaa, on sukupolvikysymys. Jo perus 30+ mnetin käyttäjä haikailee oman lapsuutensa, nuoruutensa ja varhaisaikuisuutensa hauskuuttajien perään. Työelämän rasitukset alkavat heti näkyä ihmisissä, kun tapahtuu jonkinasteinen vakavoituminen ja kohtuuton kriittisyys nähdä kulttuuristen ilmiöiden merkitystä, mm. Putouksen mukanaan tuoman yhtenäisyyskulttuurin etuja. Ongelma näillä "olohuonekriitikoilla" siinä, että vika on aina ulkopuolella, kun uutta ei helposti päästetä sisään, ja sitten uutuutta arvioidaan vanhentunein arviointiperustein. Sama koskee musiikkia - miksi ei tehdä yhtä hyvää jazzia kuin 1960-luvulla tai miksi ei tehdä yhtä hyvää musiikkia kuin 1970-luvulla, kyselevät 50-60-vuotiaat musadiggarit tai heidän vaikutuspiirissään olevat nuoret perseennuolijat. Itse koulutan 20-vuotiaita viikareita, ja heille merkittävintä jazzia on Robert Glasper ja rock on heille vieras muinaisjäänne. Miksi sama ei voisi koskea komediaohjelmia? Ehdottomasti järkevin kirjoitus muusinetissä hetkeen. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
LordWinter 09.02.2014 12:27:54 (muokattu 09.02.2014 12:28:40) | |
---|
NYT SE ON AUKI EIKÄ MEE KIINNI MITALITILI NIMITTÄIN edit. oho piti mennä olympiatopikkiin mut sopii tännekin "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Vessajono 09.02.2014 12:50:14 | |
---|
jazzmies: Sama koskee musiikkia - miksi ei tehdä yhtä hyvää jazzia kuin 1960-luvulla tai miksi ei tehdä yhtä hyvää musiikkia kuin 1970-luvulla, kyselevät 50-60-vuotiaat musadiggarit tai heidän vaikutuspiirissään olevat nuoret perseennuolijat. Itse koulutan 20-vuotiaita viikareita, ja heille merkittävintä jazzia on Robert Glasper ja rock on heille vieras muinaisjäänne. Miksi sama ei voisi koskea komediaohjelmia? Musiikin kohdalla se on loppujen lopuksi aivan se ja sama, koska kaikki musa on paskaa. Paitsi jazz, se on aivan hirvittävää paskaa. "Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then." |
HaloOfFlies 09.02.2014 13:03:14 | |
---|
Slaikka Gustafsson/Väiski oli minun mielestäni hauska ja hyvä hahmo, loput eivät niinkään. Siksi harmitti kun Slaikka putosi eilen. Meni sketsihahmokisasta mielenkiinto. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
The Oath 09.02.2014 13:18:19 | |
---|
HaloOfFlies: Slaikka Gustafsson/Väiski oli minun mielestäni hauska ja hyvä hahmo, loput eivät niinkään. Siksi harmitti kun Slaikka putosi eilen. Meni sketsihahmokisasta mielenkiinto. Olis tuo Jäbä tai Ymmi saanut pudota sen sijaan. On muuten ensimmäinen kerta kun Hirviniemi ei päässyt finaaliin. |
Prophet 09.02.2014 13:22:05 | |
---|
HaloOfFlies: Slaikka Gustafsson/Väiski oli minun mielestäni hauska ja hyvä hahmo, loput eivät niinkään. Siksi harmitti kun Slaikka putosi eilen. Meni sketsihahmokisasta mielenkiinto. Ymmi olis saanut lähteä aikoja sitten. Kyllä tulee ikävä Pia Potkaa. |
LordWinter 09.02.2014 13:34:33 (muokattu 09.02.2014 13:34:57) | |
---|
The Oath: Olis tuo Jäbä tai Ymmi saanut pudota sen sijaan. On muuten ensimmäinen kerta kun Hirviniemi ei päässyt finaaliin. Itte asias Samppa putos viime vuonna kolmanneks viimesenä. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
juhokoo 09.02.2014 13:44:25 | |
---|
Itseäni ei kyllä tuo Slaikka jaksanut naurattaa kertaakaan. Ja tuo Väiski-homma oli jo melko väsynyttä. Eiköhän Vatanen korjaa potin toisen kerran peräkkäin. |
Jormaz 09.02.2014 14:01:30 | |
---|
Ei hirveästi jaksa Hirviniemen tekoset enää naurattaa. Vituttaa muutenkin kun tarina muuttuu aina Akun kohdalla rikkinäisessä puhelimessa. Väiski oli täyttä paskaa. Vois vaihteeksi pistää koko näyttelijäkaartin pihalle, eiköhän Teatterikorkeasta nuoria ja innokkaita näyttelijöitä löytyisi tilalle. Ohjelma ratsastaa enää nykyisten näyttelijöiden suosiolla. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Bluesmies 09.02.2014 14:21:42 | |
---|
Mun mielestä toi twisti, että tuotiin yhtäkkiä joku Väiski kehiin, oli ihan loistava. Harmi, kun putosi. |
Antti1997 09.02.2014 16:56:23 | |
---|
juhokoo: Itseäni ei kyllä tuo Slaikka jaksanut naurattaa kertaakaan. Ja tuo Väiski-homma oli jo melko väsynyttä. Samaa mieltä, olisi Slaikka saanut pudota jo ensimmäisessä jaksossa. Yövuoro-huone "Olen liikenteessä kymmeniä tuhansia kilometrejä vuositasolla ja saman verran myös tunteja eli liikkumista piisaa ministerin elämässä." -Merja Kyllönen, liikenneministeri |
The Oath 09.02.2014 17:41:14 | |
---|
LordWinter: Itte asias Samppa putos viime vuonna kolmanneks viimesenä. Kuka niitä vuoden vanhoja asioita enää muistaa. :) |
Musta Arkipyhä 09.02.2014 19:27:08 (muokattu 09.02.2014 19:27:38) | |
---|
jazzmies: Se, mistä diggaa, on sukupolvikysymys. Jo perus 30+ mnetin käyttäjä haikailee oman lapsuutensa, nuoruutensa ja varhaisaikuisuutensa hauskuuttajien perään. Työelämän rasitukset alkavat heti näkyä ihmisissä, kun tapahtuu jonkinasteinen vakavoituminen ja kohtuuton kriittisyys nähdä kulttuuristen ilmiöiden merkitystä, mm. Putouksen mukanaan tuoman yhtenäisyyskulttuurin etuja. Ongelma näillä "olohuonekriitikoilla" siinä, että vika on aina ulkopuolella, kun uutta ei helposti päästetä sisään, ja sitten uutuutta arvioidaan vanhentunein arviointiperustein. Sama koskee musiikkia - miksi ei tehdä yhtä hyvää jazzia kuin 1960-luvulla tai miksi ei tehdä yhtä hyvää musiikkia kuin 1970-luvulla, kyselevät 50-60-vuotiaat musadiggarit tai heidän vaikutuspiirissään olevat nuoret perseennuolijat. Itse koulutan 20-vuotiaita viikareita, ja heille merkittävintä jazzia on Robert Glasper ja rock on heille vieras muinaisjäänne. Miksi sama ei voisi koskea komediaohjelmia? Nyt se tämäkin koettu:Paukautin jazzmiestä plussalla. :-) Aika harva muistaa tosiaan sitä ,että esmes Lappareiden viiimeiset showt oli oikeastaan melkosta kökköä.Ja kuka muistaa kuin eräässä Spede-Shown "hassunhauskassa" jaksossa kulutettiin lähes koko jakso "piilokamerasketsiin" jossa bensaa myytiin muka jollain pellehinnalla tyyliin penni/litra? Kyllä niitä surkeita hokemia ja huonoa viihdettä riitti silloinkin.Sitten kun aikaa kuluu tarpeeksi niin Putousta muistellaan "hyvänä viihteenä" ihana samalla tavalla ja paskan viihteen roolissa on sitten joku muu. Näin se sykli menee.Ja ei - en eirtyisemmin pitänyt Putouksen viime jaksosta. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |