PJS 13.10.2006 10:59:02 | |
---|
mä oon kyllä tykänny tähä mennessä ihan kaikista jaksoista. Täydellisyyttä vaan lisää se että alias ja sopranos ka kylmärinki ja kaikki muutkin sarjat alkoi taas. Harmi vaan että hovimäki loppi, hovimäki on huippu. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
FatSam 13.10.2006 16:46:10 | |
---|
Rupesi vaan entistä enemmän vituttamaan Michelle "vittu oon vähä kova ämmä ja vedän kaikkia pataan" Rodriguez. Saatana. Lost huononi 65% sen jälkeen, kun naishalko tuli messiin. Se on jostain kumman syystä kyllä ilmeisesti keskimääräistä Lost-näyttelijää tunnetumpi nimi, joten tuskin tästä yksinaamasta päästään vähään aikaan. Yritin katsoa S.W.A.T.:ia sunnuntaina, mutta oli pakko lähteä viiltelemään itseään, kun Michelle tuli kuvioihin. Mikä luonnenäyttelijä! Jausa. |
Tympee Huttunen 13.10.2006 18:35:39 | |
---|
Saatana. Lost huononi 65% sen jälkeen, kun naishalko tuli messiin. Ärsyttävä neitokainen tosiaan. Jostain syystä kuitenkin viime jaksossa naikkonen tuntui siedettävämmältä. |
MV 13.10.2006 20:13:46 | |
---|
Ok. Sinäänsä oli asiallista saada tietää tämän toisen jengin touhuista mutta oli suuri pettymys kun ei saanut mitään uutta tähän Shannonin tilanteeseen. Eiköhän siinä seuraavassa jaksossa tutustuta sitten saaren korallilajeihin;) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Deep Shadow 13.10.2006 21:10:05 (muokattu 13.10.2006 21:11:13) | |
---|
Harmi vaan että hovimäki loppi, hovimäki on huippu. sen verran offaria, että eikös hovimäki jatku vielä uusilla jaksoilla joskus? e: ja jottei off-topic vallan lähde käsistä, niin vastaan itselleni: Hovimäki jatkuu II- tuotantokauden jaksoin 25.4.2007 alkaen. Hovimäki I- tuotantokauden DVD saatavana 15.11.2006 alkaen YLE-shopista sekä useimmista marketeista ja tavarataloista Mummun saappaassa soi fox |
jp_one 16.10.2006 14:31:21 | |
---|
|
carnation 16.10.2006 15:05:34 | |
---|
Ihme kyllä gigantissa tuo boksi on vielä halvempi 39,90 € , vaikka muuten en ole sieltä mitään koskaan löytänyt. Täällä paikallisessa Prismassa (Rovaniemi) boxi on myös tuon 39,90 €, eli halvalla lähtee. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
MV 16.10.2006 16:05:05 | |
---|
Täällä paikallisessa Prismassa (Rovaniemi) boxi on myös tuon 39,90 €, eli halvalla lähtee. Pikkuveli just kertoi saman. Täytyypä kävästä keskiviikkona. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
MV 18.10.2006 17:29:24 | |
---|
Kakkosboksi odottelee tossa pöydällä. Sen jälkeen ahmimaan! Oli kaikesta huolimatta muuten freessäkin vain neljäkymppiä. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Nieby 19.10.2006 21:16:41 | |
---|
tssaaageli mikä Ana Lucia, tappo 50% saaren hyvännäkösistä muijista... sääh. |
Jenka 19.10.2006 21:18:02 | |
---|
tssaaageli mikä Ana Lucia, tappo 50% saaren hyvännäkösistä muijista... sääh. ketä tuolla on tapettu? :O olen todella huonosti katsonut viime jaksoja. nytkin jaksan vain sivusilmällä katsoa. What a season
to be beautiful without a reason |
Nieby 19.10.2006 21:19:22 | |
---|
ketä tuolla on tapettu? :O olen todella huonosti katsonut viime jaksoja. nytkin jaksan vain sivusilmällä katsoa. no se.. mikä se ny oli Shannon. Ana tappo sen vahinkossa.. |
kyseinen 19.10.2006 21:57:43 | |
---|
ketä tuolla on tapettu? :O olen todella huonosti katsonut viime jaksoja. nytkin jaksan vain sivusilmällä katsoa. Joo, meitsikin unohtanut jo 3 jaksoa putkeen. Todellakin unohtanut - kertonee jotain sarjan kiinnostavuudesta. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
carnation 20.10.2006 10:45:09 | |
---|
Joo, meitsikin unohtanut jo 3 jaksoa putkeen. Todellakin unohtanut - kertonee jotain sarjan kiinnostavuudesta. Onneksi et ole kuitenkaan unohtanut tätä ketjua, kertooko se jotain sarjan kiinnostavuudesta kun tulet tänne lukemaan viimeisimmät tapahtumat? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Rattata 20.10.2006 10:54:19 | |
---|
Minusta on aika turha rutista sarjan huonoudesta jos ei edes viitsi seurata ja keskittyä. M.A.C.H.O. #11 |
kyseinen 20.10.2006 13:17:48 | |
---|
Onneksi et ole kuitenkaan unohtanut tätä ketjua, kertooko se jotain sarjan kiinnostavuudesta kun tulet tänne lukemaan viimeisimmät tapahtumat? No eihän sitä voi unohtaa, kun lukee Media ja viihde -palstaa ja tämä ketju pomppaa torstai-iltaisin silmille. Pointtini todellakin se, että ei oikein nappaa enää ja kaikki sarjan hehkuttajat saisivat puolestani syödä hattunsa, jos olisivat joskus hattunsa lupautuneet syömään. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
kyseinen 20.10.2006 13:27:32 | |
---|
Minusta on aika turha rutista sarjan huonoudesta jos ei edes viitsi seurata ja keskittyä. No, antaa palaa vaan kaikki hienot teoriat ja muut mukamainiot käsikirjoitusoivallukset. Ootko löytänyt upeita viittauksia keskittymällä ohjelmaan? Mitä olen missannut, kun en ole jaksanut perehtyä Jinin ja Janin sielunelämään syvällisemmin? Tai olenko missanut Sawyerin kovistelussa rivien välistä jotain syvempää henkilöhahmossa, jota hän vain peittelee ulkomaailmalle näyttämällään käyttäytymisellä? Tilannehan lienee se, että tää sarja on kaatumassa omaan mahdottomuutensa. Näin sain vastikään kuulla sarjaa minulle hehkuttaneelta, Amerikan tahtiin ohjelmaa seuraavalta, erittäinkin arvostelukykyiseltä ystävältäni. Mitään punaista lankaa ei oo missään, kaikki jujut on vain päälleliimattua soopaa, jota keksitään sitä mukaa, kun käsikirjoittajien pitää tienata särvintä leipänsä päälle. Ja onko kukaan muuten miettinyt sitä, että kun kerran tehdään sarjaa, televisiosarjaa, joka perinteisessä mallissa tulee kerran viikossa ulos tiettyyn aikaan, niin miksi ihmeessä se toimii paremmin siten, että jaksot katsoo yhteen putkeen? Eikös silloin sarjassa ole mennyt jotakin hieman pieleen? Toki en missään nimessä vastusta uusia ja originellejä tapoja tehdä TV-viihdettä, mutta onko tämän sarjan pointti myydä DVD-bokseja vai mikä? It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
carnation 20.10.2006 13:55:54 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Rattata 20.10.2006 14:13:42 (muokattu 20.10.2006 14:14:14) | |
---|
No, antaa palaa vaan... Ideanani ei ollut sen koommin kehuskella Lostia, vaan lähinnä se, että katsomalla selviää. Ärsyttää ihmiset jotka lyttäävät jonkun sarjan/elokuvan paskaksi, mutta sanovatkin sitten että "mä tein siinä ruokaa samalla ja vähän ohimennen vilasin. Paskalta vaikutti"... Onhan tämä kakkoskausi aika kaukan ykkösen jännityksestä, mutta kyllä mulla tunti heruu tähän. Katotaan mitä tuleva tuo. Ja onko kukaan muuten miettinyt sitä, että kun kerran tehdään sarjaa, televisiosarjaa, joka perinteisessä mallissa tulee kerran viikossa ulos tiettyyn aikaan, niin miksi ihmeessä se toimii paremmin siten, että jaksot katsoo yhteen putkeen? Eikös silloin sarjassa ole mennyt jotakin hieman pieleen? Toki en missään nimessä vastusta uusia ja originellejä tapoja tehdä TV-viihdettä, mutta onko tämän sarjan pointti myydä DVD-bokseja vai mikä? Mä en nyt kyllä tajua. Eikös se ole aika päivänselvä asia, että sarja joka on jännittävä (mm. Lost, Pako, 24) toimii parhaiten putkeen katsoessa? Ei ole Lost ainoa laatuaan. Mä en kässää mikä _ei_ toimisi paremmin paljon putkeen katsoessa, paitsi jotkut saippuat (kuinka ironista, jokainen niistä kyllä tulee joka jumalan päivä). D'oh! |
sellisti 20.10.2006 14:17:25 (muokattu 20.10.2006 14:18:32) | |
---|
No, antaa palaa vaan kaikki hienot teoriat ja muut mukamainiot käsikirjoitusoivallukset. Ootko löytänyt upeita viittauksia keskittymällä ohjelmaan? Mitä olen missannut, kun en ole jaksanut perehtyä Jinin ja Janin sielunelämään syvällisemmin? Tai olenko missanut Sawyerin kovistelussa rivien välistä jotain syvempää henkilöhahmossa, jota hän vain peittelee ulkomaailmalle näyttämällään käyttäytymisellä? Pointti ei varmaan ollut tuo, vaan se että jos ei edes seuraa sarjaa niin hyödyttääkö sitä tulla haukkumaan..? Ja onko kukaan muuten miettinyt sitä, että kun kerran tehdään sarjaa, televisiosarjaa, joka perinteisessä mallissa tulee kerran viikossa ulos tiettyyn aikaan, niin miksi ihmeessä se toimii paremmin siten, että jaksot katsoo yhteen putkeen? Eikös silloin sarjassa ole mennyt jotakin hieman pieleen? Toki en missään nimessä vastusta uusia ja originellejä tapoja tehdä TV-viihdettä, mutta onko tämän sarjan pointti myydä DVD-bokseja vai mikä? Eikös sarjassa ole päinvastoin silloin jotain onnistunut, jos se saa katsojan haluamaan nähdä seuraavankin jakson? Onko tämä todella ainoa sarja, jonka yhteydessä huomaat tuon..? E. Vähän myöhässä "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |