Aihe: Viimeksi katsomasi TV-sarja ja mietteesi siitä
1 2 3 4 549 50 51 52 53
LordWinter
Lauantaina 20:38:24
Dzekoo: Onko kukaan kattonu Monte Criston Kreiviä?Faija tuntuu tykkäävän aikalailla..

Depadöön tähdittämä on ainakin hyvä.
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium
Milkop
Lauantaina 21:17:56

Dzekoo: Onko kukaan kattonu Monte Criston Kreiviä?Faija tuntuu tykkäävän aikalailla..

Katsoin ja tykkäsin. Hyvä sarja oli.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Henri Henri Olavi
Lauantaina 21:25:37
Tigerstedt: The Bear on hieno sarja, vaikka tosiaan notkahdusta on tapahtunut tasaisesti. Näyttelijät on kyllä timanttia, mahtavia roolisuorituksia kautta linjan.

Squid Gamen vika kausi taasen oli mun mielestä huono. Kakkonenkin lerpahti jo reilusti, mutta kolmas oli jopa heikko. Loppuratkaisu aiheutti lähinnä vitutusta.

Mua ei kiinnosta yhtään katsoa tuota vikaa kautta. Toinen kausi oli jo niin ripulia, ettei pysty.
I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey
Humanoid
Lauantaina 21:58:46
Henri Henri Olavi: Mua ei kiinnosta yhtään katsoa tuota vikaa kautta. Toinen kausi oli jo niin ripulia, ettei pysty.

Ois voinu jättää ekaan joo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 549 50 51 52 53
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)