tepeh 16.04.2013 11:48:49 | |
---|
Secreterial: Liittynee tuohon "Prolapsi" tekstiin ja kuvassa näkyviin hahmoihin... Ei itellekään auennut kyllä heti, mutta nyt tajusin :D Karjahdin. Googlasin ton prolapsin ja nyt luulen jotenkin tajunneeni. Oli ihan uus sana mulle. :) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Pauli Lappalainen 16.04.2013 11:55:07 | |
---|
tepeh: Googlasin ton prolapsin ja nyt luulen jotenkin tajunneeni. Oli ihan uus sana mulle. :) Eli ei ole välilevynpullistumia tai muita esiinluiskahduksia. |
tepeh 16.04.2013 12:18:25 | |
---|
Pauli Lappalainen: Eli ei ole välilevynpullistumia tai muita esiinluiskahduksia. Esari kerran luiskahti paikoiltaan, mutta muuten ei mitään oo ollu. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Skywriter 18.04.2013 07:13:36 | |
---|
Kitarismi on sairaus. |
KooAa 18.04.2013 11:07:02 | |
---|
Etelä-Saimaassa eilen: -soitin sulle eilen mutta tuuttasit varattua -niin....hän taisi olla naimissa It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. |
tepeh 18.04.2013 13:37:59 | |
---|
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Skywriter 18.04.2013 18:49:22 | |
---|
tepeh: Tälle ei voi kun nauraa :D Eiiisss Voiko sille nauraa? Itse en voi. Kitarismi on sairaus. |
NHR 22.04.2013 10:30:04 (muokattu 22.04.2013 10:33:33) | |
---|
"Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
Tuomoo 22.04.2013 11:40:44 | |
---|
NHR: Tänäaamuna hörähdin taas vähän: http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305671002329?ts=356 Ihmettelin vain, ettei moinen puujalkavitsi ole koskaan itselleni mieleen tullut. Yön Ali, höhö. E: Ja kuunsirppikin tällä kertaa piirretty jo lähes oikein; onkohan Jarla taas lukenut valituksiani täältä m.netistä? :D Pitkästä aikaa tuli itsekin naurahdettua. |
päänahka 22.04.2013 11:59:37 | |
---|
NHR: E: Ja kuunsirppikin tällä kertaa piirretty jo lähes oikein; onkohan Jarla taas lukenut valituksiani täältä m.netistä? :D Mikäs siinä on ollut vikana sitten? Muistan kun nuorena näin jossain Lassi & Leevi -sarjiksessa kuunsirpin, joka oli piirretty niin kuin se pimeä osa puuttuisi siitä fyysisesti, ja alakaaresta näkyi "sisäpuoli". Musta tollainen on sarjiksissa ihan ok. |
jPekka 22.04.2013 12:39:02 | |
---|
päänahka: Mikäs siinä on ollut vikana sitten? Muistan kun nuorena näin jossain Lassi & Leevi -sarjiksessa kuunsirpin, joka oli piirretty niin kuin se pimeä osa puuttuisi siitä fyysisesti, ja alakaaresta näkyi "sisäpuoli". Musta tollainen on sarjiksissa ihan ok. On kuulunut sarjakuvaperinteeseen Krazy Katista alkaen. Siinähän kuunsirppi saattoi olla suunnilleen perunalastun näköinen. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
ukko idänmies 22.04.2013 12:39:45 | |
---|
NHR: Tänäaamuna hörähdin taas vähän: http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305671002329?ts=356 Ihmettelin vain, ettei moinen puujalkavitsi ole koskaan itselleni mieleen tullut. Yön Ali, höhö. E: Ja kuunsirppikin tällä kertaa piirretty jo lähes oikein; onkohan Jarla taas lukenut valituksiani täältä m.netistä? :D Muut meni yli, Muhammad Ali. Ei elämästä enää edes juovu. |
NHR 22.04.2013 12:40:24 | |
---|
päänahka: Mikäs siinä on ollut vikana sitten? No juuri se, että sirppi on ollut liian... hmm... sirppimäinen? Siis sen "sarvet" jatkuvat yleensä aivan liian pitkälle. Esimerkiksi tässä (en nyt jaksanut etsiä parempaakaan esimerkkiä, mutta eiköhän se tuostakin näy): http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305665154232?ts=683 Oikeassa kuussahan ne loppuvat aika täsmälleen siihen puoliväliin: http://www.erichufschmid.net/MoonAcrossSky.JPG Musta tollainen on sarjiksissa ihan ok. Niin no, eipä tuo oikeastaan minuakaan niin hirveästi ole häirinnyt, kuin mitä olen ehkä antanut ymmärtää. Eikä se ole yleensä edes vitsien kannalta mitenkään tärkeää, onpahan vain seikka, joka aina kiinnittää huomioni. Mutta mihin kenenkin huomio nyt sitten kiinnittyykin; onhan tällä nimenomaisella foorumilla valitettu mm. väärin piirretyistä soittimista/soittoasennoista yms. ;) "Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
Rotuvaari 22.04.2013 12:59:02 | |
---|
NHR: Mutta mihin kenenkin huomio nyt sitten kiinnittyykin; onhan tällä nimenomaisella foorumilla valitettu mm. väärin piirretyistä soittimista/soittoasennoista yms. ;) No joo, ja onhan näitä ollut ennenkin. Itse en pitänyt siitä miten kalat oli piirretty tässä stripissä: http://tinyurl.com/bmuqnhe Olen kuitenkin toiminut kalojen parissa koko elämäni, enkä ole moisia nähnyt koskaan, tuskin sellaisia onkaan. Tunnen kaikki Suomessa uivat kalalajit ja aika monta akvaarioissa esiintyvää lajia, mutta ottaen huomioon elinympäristönään akvaarioita pitävät kalat, ei moisia ole. On tietysti kalalajeja, jotka valetavat akvaariosta toiseen kenenkään huomaamatta, mutta nekään eivät näytä tuollaisilta. Ja edelleen epäilyttää kalojen sumeneminen vikassa ruudussa. Sitä ruodittiin tässäkin ketjussa joskus. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
SnowCrow 22.04.2013 15:11:55 | |
---|
Veksu: No joo, ja onhan näitä ollut ennenkin. Itse en pitänyt siitä miten kalat oli piirretty tässä stripissä: http://tinyurl.com/bmuqnhe Olen kuitenkin toiminut kalojen parissa koko elämäni, enkä ole moisia nähnyt koskaan, tuskin sellaisia onkaan. Tunnen kaikki Suomessa uivat kalalajit ja aika monta akvaarioissa esiintyvää lajia, mutta ottaen huomioon elinympäristönään akvaarioita pitävät kalat, ei moisia ole. On tietysti kalalajeja, jotka valetavat akvaariosta toiseen kenenkään huomaamatta, mutta nekään eivät näytä tuollaisilta. Ja edelleen epäilyttää kalojen sumeneminen vikassa ruudussa. Sitä ruodittiin tässäkin ketjussa joskus. Mä en vieläkään ymmärrä tota strippiä. |
phren 22.04.2013 15:26:31 | |
---|
Mites tuo taulu, mistä Vesa lukee tietoa kalasta. Kahdessa ekassa ruudussa taulu on vino ja kolmannessa suora. Kuvakulma muuttuu, mut silti. |
Bongowing 22.04.2013 15:41:12 | |
---|
phren: Mites tuo taulu, mistä Vesa lukee tietoa kalasta. Kahdessa ekassa ruudussa taulu on vino ja kolmannessa suora. Kuvakulma muuttuu, mut silti. Se väisti Heimon tyrkyttäessä naamatauluaan. But where the heck is magenta? |
Rotuvaari 22.04.2013 16:09:34 | |
---|
Edelleen väitän tuon kalastripin olevan Jarlan "Hohto", joka sisältää niin paljon moniselitteisiä asioita, ettei niitä tule kukaan tajuamaan tällä vuosisadalla. Ehkä piirtäjä yrittää kertoa jotain sellaista, kuin Kekkonen vaihdettiin kesken valtakautensa tai ettei Suomi voittanutkaan MM95. Jälkimmäiseen uskon vakaasti, siitä todisteena kyltin oikeneminen sekä sumentuvat kalat. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
tepeh 22.04.2013 16:59:14 | |
---|
SnowCrow: Mä en vieläkään ymmärrä tota strippiä. En mäkään kyllä täysin. Ainoo selitys, jonka keksin on se, että siinä akvaariossa, jota ne kattoo ei näy kaloja. Mutta jos se on se vitsti, niin huonosta kuvakulmasta piirretty strippi kun akvaariosta näkyy vaan reuna. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Bongowing 22.04.2013 17:03:47 | |
---|
But where the heck is magenta? |