Bongowing 20.11.2022 16:31:02 | |
---|
LordWinter: Mikseivät muuten pelaajat boikotoi kisoja? Jostain täytyy Ronaldon ja Messinkin saada leipä pöytään? Odotan yllätysjunaa päättäjäisissä. But where the heck is magenta? |
Brian May jr. 20.11.2022 16:37:25 | |
---|
Minäkin puhun nyt vähän futiksesta: Ranskalla aika epätoivoinen tilanne, kun Pogba, Kante je Benzema kaikki ulkona. Eli rosterista puuttuu mm. Maailman parhaana palkittu pelaaja. Vaikea nähdä, miten menisivät päätyyn asti. Voisikohan Espanjalle olla oikeat saumat voittoon? Olivat ainakin todella hyviä EM-kisoissa ja nyt se porukka on hitusen vanhempi ja kokeneempi. Eipä heistä kyllä paljoa juttua ole kuullut. Mä olen itse asiassa nähnyt Suomen mediassa todella vähän joukkuekohtaista pohjustusta, jos ollenkaan, liekö tarkoituksellista. Tänään se sitten alkaa. Tulen juttelemaan jatkossa niistä otteluista, jotka katson. Avajaiset jäävät välistä, vaikka Ecuadorin pelikunnon tsekkaaminen tavallaan kiinnostaisikin. Vettä! |
LordWinter 20.11.2022 16:47:13 | |
---|
barclay: No varmaankin siksi että kyseessä on Maailmanmestaruuskisat. Harvinaista herkkua. No onhan se kieltämättä hianoo. Suurta jalka pallo juhlaa. Ei muuta ku palloo keskelle ja peliä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Prophet 20.11.2022 17:14:16 (muokattu 20.11.2022 17:16:48) | |
---|
Kuvitelkaa katsomoon ja jumbotronille Nilsiän öljysheikki asussaan. Pääasia, ettei Espanja tai Argentiina nostele pokaalia. |
Tuomoo 20.11.2022 17:56:18 | |
---|
Toivottavasti saksa häviää jokaisen ottelunsa. 19.2.2021 never forget |
Brian May jr. 20.11.2022 18:05:11 | |
---|
Ilmeisesti Argentiina ja Brasilia suurimmat suosikit. Argentiinan voitto kelpaisi kyllä, se on Etelä-Amerikan suosikkini. Vettä! |
Tuomoo 20.11.2022 18:10:12 | |
---|
Mielenkiintoinen avausmaalin hylkäys. 19.2.2021 never forget |
Vaihtovirta 20.11.2022 18:12:38 | |
---|
Tuomoo: Toivottavasti saksa häviää jokaisen ottelunsa. Haista sinä mursu paska. Mut joo viime aikojen esitysten perusteella ei tolla joukkueella taideta ihan kuuhun mennä. Maailma on pilannut internetin. |
Vaihtovirta 20.11.2022 21:00:17 | |
---|
Tulipa mieleen, että kun tuolla kuitenkin on helevesti jalkapallopallofaneja briteistä, saksasta, brasseista, argentiinasta..no ympäri maailmaa..niin kuin hienoa olis jos joka pelissä huudettais FUCK YOU QATAR, FUCK YOU FIFA..Jalkapallofanit ku ovat kuitenkin tunnettua lauluistaan missä vittuillaan kaikille.. Ja mitä tapahtuisi jos joka pelissä kymmenet tuhannet fanit huutaisi noita sanoja... Maailma on pilannut internetin. |
mike tapping 21.11.2022 13:13:01 | |
---|
|
Informaatiokameli 21.11.2022 15:35:30 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Brian May jr. 21.11.2022 15:49:56 | |
---|
mike tapping: Fifa sai näköjään uhkailtua Englannin ja Walesin kipparit dumppaamaan kielletyt kapteeninnauhat. https://www.bbc.com/sport/football/63699477 Taitaa olla Qatarin tytäryhtiö koko järjestö tätä nykyä :) Ihan käsittämättömiä juttuja saa kyllä lukea. Infantino puolustelee kovaan ääneen tyyliin "täytyyhän eurooppalaistenkin katsoa peiliin historiansa takia" ja sitten vielä uhkaillaan varoituksilla noiden nauhojen käytöstä. Eli ei riitä, että valintaprosessissa ja kisoja edeltävällä vuosikymmenellä menee kaikki pieleen. Sen sijaan, että pyrittäisiin vaikuttamaan Qatarin ongelmakohtiin, päädytään puolustamaan sen näkökohtia joka asiassa. En kyllä käsitä tätä, etenkään, koska kisojen myöntämisestä on vastuussa pois potkittu porukka, eli luulisi puhumavaraakin olevan.. Vettä! |
seppo69 21.11.2022 16:33:38 (muokattu 21.11.2022 17:24:27) | |
---|
On kyllä hyvät kisat. Kaljaa ei saa juoda paitsi jos olet rikas niin sitten ei ongelmaa. Jos pistät kisareissulla jonkun paksuksi niin äiti ja lapsi vankilaan. Miehen penistä ei voi ottaa suuhun jos olet mies. Eihän tuolla saa tehdä mitään hauskaa. On nuo (Siivottu. T: kid ego) kyllä vekkuleita. (Mode rautalanka-huom tähän että (***) ei ole rasistinen ilmaisu (Eikä sinun päätettävissäsi.) Lisäksi joku Beckham ja Robbie Williams (kuulemma loukkaa ihmisoikeuksia omassa keittiössäänkin) tukee tätä toimintaa ihan täysin. Kummallista menoa. [Jucciz: Jos on eri mieltä, on yksiselitteisesti väärässä.] |
Bongowing 21.11.2022 16:48:44 | |
---|
Avajaisissa väärän väriseksi ja väärän näköiseksi syntyneet jäbät lip synccäsi maailmoja syleilevää inkluusion jamballaijjaa, mutta vissiin esim. sellanen että puhuva nainen ois ollu vähän liikaa. But where the heck is magenta? |
LordWinter 21.11.2022 17:09:24 | |
---|
Positiivista on että eilen Qatar otti pataan, tänään Iran ja huomenna Saudit. Paskavaltioita pöllytetään oikein kunnolla heti alkuun. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
DM 21.11.2022 17:17:42 | |
---|
Tällä kertaa ei kisoissa vuvuzelat pärise, mutta ketjussa kyllä huilu soi osalla. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
barclay 21.11.2022 17:18:48 | |
---|
Mitä tulee itse pelitapahtumiin, niin poikkeuksellisen viihdyttävää peliä Englannilta. Tätä lisää. Joskus vielä 8 vuotta sitten olisi tämäkin matsi puolustettu ja laiskasti pelailtu 2-0 voitoksi. Huimia lisäaikoja kummallakin puoliajalla. En muista koskaan vastaavaa nähneeni. Melkein kokonainen peli ilman VAR pelleilyä, 7 "rehellistä" maalia sentään. |
HaloOfFlies 21.11.2022 17:30:03 (muokattu 21.11.2022 17:30:22) | |
---|
seppo69: On kyllä hyvät kisat. Kaljaa ei saa juoda paitsi jos olet rikas niin sitten ei ongelmaa. Jos pistät kisareissulla jonkun paksuksi niin äiti ja lapsi vankilaan. Miehen penistä ei voi ottaa suuhun jos olet mies. Eihän tuolla saa tehdä mitään hauskaa. On nuo kyllä vekkuleita. (Mode rautalanka-huom tähän että ei ole rasistinen ilmaisu Lisäksi joku Beckham ja Robbie Williams (kuulemma loukkaa ihmisoikeuksia omassa keittiössäänkin) tukee tätä toimintaa ihan täysin. Kummallista menoa. Alkoholikiellolle kostona Budweiser on luvannut, että kisat voittava maa saa juoda kaljaa niin paljon kuin sielu sietää. https://www.iltalehti.fi/jalkapallo … 4518898-6883-4d3b-9da8-1772641cf048 Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 21.11.2022 20:14:29 | |
---|
2-0-voitto Senegalista. Ihan hyvä avaus ja Senegal antoi Hollannille hyvän vastuksen. Tästä on hyvä jatkaa seuraavaan peliin. Oranje! Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 21.11.2022 23:04:13 | |
---|
USA - Wales oli kyllä toistaiseksi näiden kisojen paras peli. Aivan mahtavaa jalkapalloa nähtiin 90 minuutin ajan. Harmi ettei USA voittanut. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |