Aihe: Ihan vaan vastaisen varalle
1
Jonte
24.01.2004 00:30:11
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Alpha
24.01.2004 09:25:12
Pari päivää sit huomasin, et olin vahingossa nauhottanu Ponteroosan tuon päälle...

Mertaranta veti ihan kovaa komppia tuossa.
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Härski
24.01.2004 10:41:26
Se oli kyllä tosi hyvä ohjelma. Pakko katsoa, jos se vielä tulee kolmannen kerran. Ja Jonte, mä kyllä sitten ilmotan siitä ajoissa.
Jonte
27.01.2004 23:36:05
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka.

Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Lennu
28.01.2004 01:24:10

Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä.

Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
Jonte
29.01.2004 00:12:07
Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana.

Niin, silloin kun ollaan esimerkiksi mummolassa käymässä eikä muisteta tsiigaa lehdestä mitä TV.stä tulee.
Jonte
31.01.2004 21:42:22
Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle.
Lennu
01.02.2004 08:27:45

Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle.

Muista sitten nauhottaa kans.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)