Jonte 24.01.2004 00:30:11 | |
---|
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Alpha 24.01.2004 09:25:12 | |
---|
Pari päivää sit huomasin, et olin vahingossa nauhottanu Ponteroosan tuon päälle... Mertaranta veti ihan kovaa komppia tuossa. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Härski 24.01.2004 10:41:26 | |
---|
Se oli kyllä tosi hyvä ohjelma. Pakko katsoa, jos se vielä tulee kolmannen kerran. Ja Jonte, mä kyllä sitten ilmotan siitä ajoissa. |
Jonte 27.01.2004 23:36:05 | |
---|
Että muistakaahan kossit, että kun Back to the Sixties tulee uusintana, niin nopsana poikana laitatte viikkoa ennen hälytyksen näille sivuille ja toistatte sen päivittäin D-päivään H-tuntiin -2 saakka. Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Lennu 28.01.2004 01:24:10 | |
---|
Vastaanpa itse, että asia pysyy näkyvissä ja mielessä. Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana. |
Jonte 29.01.2004 00:12:07 | |
---|
Muistahan Jonte, että back to the sixties tulee jossain vaiheessa uusintana. Niin, silloin kun ollaan esimerkiksi mummolassa käymässä eikä muisteta tsiigaa lehdestä mitä TV.stä tulee. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Jonte 31.01.2004 21:42:22 | |
---|
Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Lennu 01.02.2004 08:27:45 | |
---|
Nostetaan pintaan taas, ihan vaan vastaisen varalle. Muista sitten nauhottaa kans. |