Aihe: Paul McCartney in A Studio klo 21.00
1
MacGyverfan
11.06.2004 11:52:41
Eli tänään klo 21.00 ykkösella A Studiossa on erikoishaastattelussa Paul McCartney.

Haastattelu on tehty Tanskassa.
Flyygelin kun sais...
kingdom
11.06.2004 17:15:01
Kiitti!
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
Ola_90
11.06.2004 18:15:02
Kiitoksia tiedoista, täytyypä vilkaista.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Mr. Mustard
11.06.2004 21:42:17
Ihan kivaa jutustelua, mutta eipä ollut mitään uutta asiaa.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
kingdom
11.06.2004 21:58:01
Olisko se haastattelija voinu väsyneemmältä kuulostaa. Paulkaan ei vaikuttanu kovin kiinnostuneelta. En ihmettele. Loistavaa kuvamateriaalia keikoiltakin, kuten luvattiin... All my loving...
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
L Angelo Misterioso
11.06.2004 22:42:32
Olipa todella mitäänsanomaton haastattelu. Eihän tällaiset keikkapromohaastattelut tosin mitään merkillisiä koskaan ole, mutta tämä oli kyllä aika pohjanoteeraus.

Ihmettelin kuinka typeriä kysymyksiä sitä voi edes kysyä. "Olit edellisen kerran Suomessa 32 vuotta sitten; miten uskot ensi viikon keikan eroavan siitä?" Tai "Miltä tuntuu olla Paul McCartney?" (tjsp). Voi herrajumala!

Paulkin vaikutti jotenkin todella tympääntyneeltä, semminkin kun tietää millaisia haastatteluja mies yleensä antaa. No, toivottavasti torstaina Macca on paremmassa vireessä.
People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan
MacGyverfan
11.06.2004 22:43:59 (muokattu 11.06.2004 22:45:32)
Olisko se haastattelija voinu väsyneemmältä kuulostaa. Paulkaan ei vaikuttanu kovin kiinnostuneelta. En ihmettele. Loistavaa kuvamateriaalia keikoiltakin, kuten luvattiin... All my loving...

Ei Suomalaiset osaa tehdä mitään oikein. Saatana All My Loving on tylsimmästä päästä koko keikan kappaleita.

Muutenkin kaikissa haastatteluissa on kerrottu aina sama tyyliin:
"Rakastan musiikintekoa ja keikkailua"
"Jos en olisi muusikko, soittelisin silti kotona kitaraa"

Kaikkea tollasta. Ei näin!
Flyygelin kun sais...
jPekka
11.06.2004 23:22:41

Ei Suomalaiset osaa tehdä mitään oikein. Saatana All My Loving on tylsimmästä päästä koko keikan kappaleita.

Tuossa voi tieten olla kyse siitä, minkä biisin tallennuksen lähettämiseen saatiin oikeudet. Pelivaraa ei välttämättä ollut kovinkaan paljoa.

Itsekin pidin haastattelijan kysymyksiä jokseenkin... eh... tyhjänpäiväisinä, mutta olen ollut itsekin tilanteessa, jossa olen haastatellut artistia josta olen lukenut aikaisemmin miljoona haastattelua. Siinä on hyvin helppoa sotkeutua siihen, että itse tietää todennäköiset vastaukset kaikkeen, mutta ei tiedä mitä ohjelman/lehden/tms. lukijakunta ei tiedä ja mikä heitä kiinnostaa. Jolloin helposti tulee kysyttyä turhan latteita.

Yksi niitä syitä miksi en koskaan ole himoinnut toimittajaksi ja miksi olin onnellinen kun pääsin muihin hommiin, kun olin vahingossa toimittajan duuniin ajautunut.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Alazar
12.06.2004 12:31:38
Haastattelu ei tosiaankaan ollut sieltä parhaimmasta päästä, mutta McCartneyn "Tyvää yöltaa!" oli kokemisen arvoinen.

Macca diggareille tiedoksi seuraavaa:

Radio Suomen suuri Paul McCartney -ilta tiistaina 15.6. alkaen klo 18.03.
Juontajina Jake Nyman ja Kai Ulmanen.
Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo.
pantzku
12.06.2004 13:10:20
Olihan siinä pari ihan mielenkiintostakin juttua...esim. se, kun Pauli kerto Tsekin ex-presidentin kertoneen hänelle kuunnelleensa aikoinaan Beatlesia ja piilottaneen levyt, kun poliisi teki kotietsintää.

No samaa mieltä oon siitä, että muutama typerä kysymys tuli toimittajalta. "Olisitko uskonut Hampurissa ollessasi, että yhtyeen suosio tulisi olemaan vielä niin suuri?" ja "Miltä tuntuu, kun niin monet ihmiset ovat kokeneet musiikkisi heille tärkeäksi ja opetelleet soittamaan kitaraa kappaleittesi avulla". Ei liene mikään monivalintakysymys mitä kuka tahansa artisti tollasiin vastaa...

Mutta rokinsoitto näyttää maistuvan äijälle vieläkin, vaikka ikää on jo yli kuuskymmentä ja sehän tietää hyvää ens torstaita ajatellen!!!
Ola_90
12.06.2004 20:55:10
No oli kyllä tosiaan paska haastattelija. Paulikin melko tylsistyneeltä vaikutti siellä. Olihan siinä kyllä pari ihan mielenkiintoistakin juttua, mutta melkein yhtä hyvin olisin voinut jättää katsomatta. Joo.

Mutta sitä Radio Suomen McCartney-iltaa voisi kuunnella. Jake Nyman on kovis.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Evil-Chuck
12.06.2004 22:41:27
Miten voi olla tuollainen äijä toimittajana? Ääni on monotoninen ja kysymykset tyhmiä! Puistattava herra!
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
Stain
24.06.2004 00:23:00
Hyvä pätkä muuten, mutta haastettalija olisi saanut vähän eläytyä hommaan. Kyllähän Paul varmaan on tottunut paskoihin haastatteluihin, jo Beatlesin aikoina heillä oli tapana keksiä älyttömiä juttuja toimittajille. Että se siitä. Siinä kohdassa, jossa haastattelija sanoi että:

"Konserttinne ovat kuin suuria karaoke-tapahtumia", olin huomaavani Paulin kommentissa sarkasmia:
"Tosiaankin, sitä ne ovat, suuria karaoketapahtumia.."
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Skinwalker
24.06.2004 10:05:47
"Konserttinne ovat kuin suuria karaoke-tapahtumia", olin huomaavani Paulin kommentissa sarkasmia:
"Tosiaankin, sitä ne ovat, suuria karaoketapahtumia.."

Tuo oli aika mielenkiintoinen kohta. En Maccan nykyisestä sielunelämästä ja suhtautumisesta musiikkiin niin tiedä, mutta tuon voisi jonkin kaavan mukaan ottaa jopa loukkauksena. Olet pelkkä kiertävä jukeboksi jne.

Pätkä taitaa löytyä yhä ylen nettisivujen videosalista, jos jotakuta nyt sattuu kiinnostaman.
Save me Jebus!
HaloOfFlies
24.06.2004 12:25:23

Tuo oli aika mielenkiintoinen kohta. En Maccan nykyisestä sielunelämästä ja suhtautumisesta musiikkiin niin tiedä, mutta tuon voisi jonkin kaavan mukaan ottaa jopa loukkauksena. Olet pelkkä kiertävä jukeboksi jne.

Pätkä taitaa löytyä yhä ylen nettisivujen videosalista, jos jotakuta nyt sattuu kiinnostaman.

Olihan aivan helkkarin tökeröjä kysymyksiä! Hävettää toimittajan puolesta.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)