Aihe: Resident Evil 4
1
motleyratt
27.05.2005 01:40:13 (muokattu 27.05.2005 01:41:14)
Täähän on sit se paras kauhupeli. Vaikkakin GameGuben Resindent Evil 1 oli mun mieleen myös, niin tää pyyhkii muilla sarjan peleillä laittiaa 6-0. Eka peli n. vuoteen mitä aloin pelaamaan, ja on hyvä. Ihan kuset housussa saa pelata. Paras peli sitten Snesin NHL 96:n.
Kannattaa hankkia.
Hell bent for leatherman
Rakkikoira
27.05.2005 08:48:23
Ei tuollaista uskalla pelata, mulle oli jo RE 1 pleikkarilla pelottava, mutta hyvä.
Qwarek
27.05.2005 18:25:32
Loistava, miltei täydellinen peli, mutta huono Resident Evil.
Helvetinpartaterä
27.05.2005 20:16:43

Loistava, miltei täydellinen peli, mutta huono Resident Evil.

Niin.Taisteluissa ei menetä hermojaan erikoisen huonon ohjaustyylin takia.
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
Järvihirviö
27.05.2005 20:49:20
Ihan hauska tuo oli, ampuminen tehty ihan hauskaksi jopa. Eipä resident evilit enää kauhupelejä ole, pelästyspelejä kylläkin.
Jäi läpipeluun jälkeen ihan hyvät fiilikset, mikä kai tärkeintä.
Rakkikoira
27.05.2005 21:02:14 (muokattu 27.05.2005 21:02:38)
Ihan hauska tuo oli, ampuminen tehty ihan hauskaksi jopa. Eipä resident evilit enää kauhupelejä ole, pelästyspelejä kylläkin.
Jäi läpipeluun jälkeen ihan hyvät fiilikset, mikä kai tärkeintä.

Mä en päässyt ykköstä edes läpi, jäin sinne loppuun kun olisi pitänyt se helikopteri hommata tms.
Vitutti vaan palata sinne kartanoon takas siinä.. joo ja yrttiä.
Qwarek
28.05.2005 13:22:53
Niin.Taisteluissa ei menetä hermojaan erikoisen huonon ohjaustyylin takia.

Mikä siinä on niin huonoa? Se että ei ole sivuttainliikkumista vai? Mielestäni se ei kyllä ollut missään tilanteessa tarpeen.
Järvihirviö
28.05.2005 17:33:13
Mikä siinä on niin huonoa? Se että ei ole sivuttainliikkumista vai? Mielestäni se ei kyllä ollut missään tilanteessa tarpeen.

Luepa uudestaan sun lainauksesi :)
Qwarek
29.05.2005 12:58:04 (muokattu 29.05.2005 13:02:39)
Luepa uudestaan sun lainauksesi :)

Doh! Pahoittelen :)
L.Ruoska
31.05.2005 17:18:25

Hyvä kauhupeli mutta ei kunnon Ressa, kun pelattavuus on kerrankin kohdallaan =) Loistava peli mutta ei varsinaisesti tunnu RE-sarjalaiselta siis. Anyway RE5 on varmasti mahtava, tän perusteella. Tätä kaavaa sitten varmaan jauhetaan jonnekkin RE8:iin asti (ja muutama spin offi päälle) kunnes Capcom taas "mullistaa survivalhorror-genren".

Jokatapauksella eipä ole kolmen ensimmäisen Silent Hillin voittanutta, tosin niitä ei voi pelata sillee kasuaalisti niinkun näitä Ressoja. Itse oon ainakin ihan hermoraunio parin tunnin Silent Hill-session jälkeen. Henk. koht. suosikki varmaankin SH2. Se storyline vaan on niin täydellinen vastakohta Resident Evilin maailmanpelastukselle, kun Silenteissä kyseessä on aina henkilökohtainen helvetti.
Peoplez
01.06.2005 22:30:37
Tärkeä käsky:

Sinun ei pidä vertaaman Capcomin b-leffafiiliksellä höystettyä Resident Evil -sarjaa Konamin vakavampihenkiseen Silent Hill-sarjaan. Molemmat hyviä sarjoja, itse olen aina pitänyt Resident Evilien ja muidenkin Capcomin pelien tunnelmasta. Surkea juoni ja ääninäyttelijät on mun silmissä vain plussaa :)
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
L.Ruoska
01.06.2005 23:25:26

Molemmat hyviä sarjoja, itse olen aina pitänyt Resident Evilien ja muidenkin Capcomin pelien tunnelmasta. Surkea juoni ja ääninäyttelijät on mun silmissä vain plussaa :)

Siis se RE-sarjan huono ääninäyttelyhän (paitsi alkuperäinen RE1) ei ole mitään verrattuna Silent Hill 3:een. Jostain ihmeen syystä ne kaikki kuulostaa SH3:ssa niinku ne ois kännissä tai jotain, siis aivan ihmeellisiä painotuksia sanoissa.

Ihan tosissaan kun Capcomin peleistä ja "ääninäyttelystä" puhutaan niin oletko kuullu esim jenkki-Megamanin äänen? Japsi-Rockmanina se kimittäjä vielä menee mutta ne jenkkiäänet on jotain uskomatonta tuubaa kyllä.
Peoplez
11.06.2005 19:29:23 (muokattu 11.06.2005 19:32:38)
Ihan tosissaan kun Capcomin peleistä ja "ääninäyttelystä" puhutaan niin oletko kuullu esim jenkki-Megamanin äänen? Japsi-Rockmanina se kimittäjä vielä menee mutta ne jenkkiäänet on jotain uskomatonta tuubaa kyllä.

Noh tuota... Mun mega man-kokemukset on siltä ajalta kun ei ollu mitään helv. ääninäytteliöitä. Mutta kiitti vinkistä, pitää joskus tutustua. Minä taasen kysyn sinulta että oletko tutustunut Onimusha-sarjaan? Varsinkin kakkososassa on sellaista "ääninäyttelyä" että oksat pois. Ja muutenkin aivan käsittämättömiä hahmoja. Hyviä pelejäkin.

Ja sitten itse ketjuun... Pakko sanoa että Resident Evil 4 on selkeästi paras peli moneen vuoteen. Mulla on ollut jo monta vuotta semmonen vaihe että pelit ei kiinnosta. GTA:t, Halot sun muut "megapelit" ei kiinnostaneet mua kuin puoli tuntia. Metal Gear Solid 3 sama juttu. Half Life 2 myös. En jaksanut pelata läpi edes Zelda Wind Wakeria enkä Metroid Primea.

Mutta sitten tuli messias. Resident Evil 4. Tekisi mieli sanoa MAAILMAN PARAS PELI vanhassa kunnon Super Power-hengessä.
Pitkästä aikaa on vain pakko pelata. Kiitos Capcom! Kiitos Shinji Mikami! Bravo!
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
jarkkkk
12.06.2005 12:56:54
silent hill.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
Tympee Huttunen
12.06.2005 14:12:00
Silent Hill kolmosta tuossa hakkasin joku kuukausi sitten, mutta sitten kaikki alkoi olla jo liian sekavaa ja outoa. Ei ole jaksanut sitten enää. Ykkönen ja kakkonen oli kyllä hyviä.

RE4:n hankin jos tulee erittäin halvalla vastaan. Ihan eri sarjaa kyllä Silent Hillien kanssa. Ei parempi tai huonompi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)