Osmo 13.06.2005 11:40:41 | |
---|
Elikkäs eilen alkoi Steven Spielbergin tuottama Taken sarja. Ilmeisesti kymmenen osaa, ja jokainen osa on n. 2 tuntinen "elokuva". Ensimmäisen osan jälkeen ainakin omat odotukseni ovat korkealla, ja nähtäväksi jää kuinka tarina nivoutuu eri sukupolvien välillä yhteen. Mitä mieltä muut ovat? Pixies. |
Mechanizm 13.06.2005 11:58:05 | |
---|
Kaksi ensimmäistä jaksoa olen katsonut, enkä erityisemmin pitänyt. Liian kiiltokuvamaista ajankuvaa, tyyli joka Spielbergin tuotoksissa joskus väkisinkin alkaa tökkimään. Tosin en ole tv-sarjojen ystävä muutenkaan, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Life is like a penis, when it gets hard, fuck it. |
reverend 13.06.2005 13:35:14 | |
---|
Tuli katottua, vähän oli laimea aloitus. Toivottavasti sarja paranee jo seuraavassa osassa tai ei tuota jaksa loppuun asti katsoa. "According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien |
pliksu 13.06.2005 14:05:01 | |
---|
Päätin notta kattelenpa kesän kunniaksi TV:tä myöhään. Nytpä katson sekä Takenin, että Salaiset kansiot. No, alko Takenin puolessa välissä jo puuduttaan niin pahasti et laitoin telkun kiinni. Ei tarjonnut mitään uutta, olisi nyt ollut edes semmonen kansioiden tarjoama kauhu-aspekti, mutta ei. Boooring. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
wavelength 13.06.2005 22:53:08 | |
---|
Kliseistä ja tylsää huttua huonoilla tietokonetehosteilla huurrettuna. Saapa nähdä paraneeko laatu seuraavaan jaksoon. Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
Aman 14.06.2005 19:08:04 | |
---|
Kliseistä ja tylsää huttua huonoilla tietokonetehosteilla huurrettuna. Saapa nähdä paraneeko laatu seuraavaan jaksoon. "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
enema 15.06.2005 00:00:14 | |
---|
Kuulemma eka jakso aika hidastempoista paskaa, sanotaan että paranee. Leijonan tunnistaa usein sitä ympäröivästä savannista. |
Osmo 15.06.2005 14:37:26 | |
---|
Kuulemma eka jakso aika hidastempoista paskaa, sanotaan että paranee. Näin olen myös itse kuullut. Toivotaan parasta. Mutta sanottakoon nyt sen verran, että en edes pitänyt ensimmäistä jaksoa huonona. Tosiaan hieman hidastempoinen vain. Pixies. |
Roitto 15.06.2005 16:00:12 | |
---|
Oon jo nähny koko sarjan. Kyl se paranee ja paljon.... Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
FatSam 16.06.2005 16:25:10 | |
---|
Kuulemma eka jakso aika hidastempoista paskaa, sanotaan että paranee. Joo, olen sarjan nähnyt dvd:ltä ja paranee. Vaikutti kyllä minustakin aluksi aika huonolta tekeleeltä, mutta sitten kun henkilöihin ja tapahtumiin pääsi kunnolla sisälle, oli sarja varsin hyvä. Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
aleksi 17.06.2005 04:08:13 | |
---|
Oon jo nähny koko sarjan. Kyl se paranee ja paljon.... Juu, kyllä minäkin pidin. "open hands to the wind" |
juuso a 27.06.2005 11:35:21 | |
---|
Eka jakso oli vähän tylsähkö mutta kylläpä eilen ei jättänyt ollenkaan kylmäksi. Melkoinen paskiainen se eversti siinä sarjassa. :) Tahtoo siis sanoa että pakkohan se on katsoa loppuun jos vaan sattuu olemaan subtv:n ääressä oikeeseen aikaan. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Osmo 27.06.2005 11:58:37 | |
---|
Eka jakso oli vähän tylsähkö mutta kylläpä eilen ei jättänyt ollenkaan kylmäksi. Melkoinen paskiainen se eversti siinä sarjassa. :) Tahtoo siis sanoa että pakkohan se on katsoa loppuun jos vaan sattuu olemaan subtv:n ääressä oikeeseen aikaan. Mielestäni sarja on jo kolmen jakson aikana parantanut otettaan huomattavasti. Henkilöhahmoihin todellakin pääsee sisälle entistä enemmän, ja tätä kautta kiinnostavuus lisääntyy. Varsinkin tämä eversti on erinomainen esimerkki. Häikäilemätön oman edun tavoittelija. Toivotaan että tämä ei jää junnaamaan paikalleen missään vaiheessa. Pixies. |
Roitto 29.06.2005 15:43:30 | |
---|
Toivotaan että tämä ei jää junnaamaan paikalleen missään vaiheessa. Ei jää. Kyllä siinä sarjassa tapahtuu vielä ja paljon. Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
Jani The Rock 29.06.2005 17:58:05 | |
---|
Jessus mitä tuubaa. Lievästi sanottuna ennalta-arvattavia juonenkäänteitä ja toinen toistaan mustavalkosempia pahvikarikatyyrejä henkilöhahmoina. Pahis-everstistäkin on tehty niin helevetin paha, että homma menee jo parodian puolelle. Kaiken kruunaa sen pikkutytön lässyttämät hollywood-aforismit ja muut latteudet. Mutta pakkohan sitä on katsoa kun kerran tuli alotettua. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Ed_Guy 29.06.2005 18:51:29 | |
---|
Its olen pitänyt siitä ja paranee koko ajan... THV-Klubi #27 |
LiiMaNHeNKi 29.06.2005 18:52:56 | |
---|
Kaiken kruunaa sen pikkutytön lässyttämät hollywood-aforismit ja muut latteudet. Totta tämä. Ottaa aina päähän kyseisen kertojan jutut. Eversti sen sijaan on on mitä mainioin hahmo. Kunnon karu äijä. Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa. |
juuso a 29.06.2005 21:55:28 | |
---|
Pitäähän sitä amerikkalaisessa sarjassa olla kliseitä. Ja elämää suuremmat viisaudet on tuttuja melkein mistä tahansa jenkkisarjasta. Mua ei siis haittaa yhtään. Elämä on kivaa, jippii!!! |