Aihe: The Royle Family
1
author
15.08.2005 19:15:06 (muokattu 15.08.2005 19:15:25)
Ketkä kaikki diggaa sarjaa ?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Royle_Family

Minusta aivan loistavaa teeskentelemätöntä huumoria ja loistavat näyttelijät. Saisivat taas jossain vaiheessa aloittaa sarjan esittämisen.
-Oooo! You smell nice. What is it ? -Gin
Tinmo
15.08.2005 20:22:50
Jep, hyvä sarja. Minäkin kannatan uusintaa, samaten saisivat uusia monia muita britannian komedia-helmiä.
"All work and no play makes Chuck a dull boy..."
Nimismies
17.08.2005 09:02:19
Yksi parhaista televisiossa koskaan esitetyistä komediasarjoista, suorastaan nerokasta kamaa. Olen jo pitkään harkinnut DVD-levyjen tilaamista Play.comista, mutta rahavarat eivät anna myöten.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
Hesrock
17.08.2005 10:42:09
Tuotakin sarjaa tullut viimeksi katottuu mutuama vuosi sitten, prkl... Sais kyllä tulla uusintana
pliksu
17.08.2005 10:54:05
Joskus sitä ihmetteli, et miten jaksaa tosiaan kattoa jotain perhettä istumassa persiillään puolituntisen ajan. Ehkä ne on ne näyttelijät. Koko touhu on niin luontevaa, eikä siinä ole yrittämisen makua. Roolihahmoihin ja heidän välisiin yhteyksiin pääsee kerrasta sisään ja koko homma on tavallisuudessaan aivan hemmetin hauskaa. Uusintaa pikaisesti!
Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13
sellisti
18.08.2005 00:06:47
Tää on ihan hillitön sarja. Sattumalta aloin seurata joskus kun se teeveessä pyöri, ja kyllä sai nauraa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)