Aihe: Professorin Lentobussi
1
Nazareth
28.07.2004 17:35:07
niin, muistaako kukaan kyseistä sarjaa? tuli joskus 80-luvulla telkusta. se piti kattoa joka kerta :)
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Jani The Rock
28.07.2004 17:49:28

Muistaapa kyllä! Hyvä sarjahan se oli.
Don`t mess with the countryboys
Vilppu
29.07.2004 09:52:34
Kyllähän tuo täytyy muistaa. Taisi vielä olla ensimmäinen sarja josta innostuin niin paljon, että täytyi ottaa nauhalle. Sääli kun niitä nauhoja ei enää ole. Ehdoton kulttiklassikko.
Tulevaisuus on ajanjakso, jolloin liiketoimemme menestyvät, ystävämme eivät petä ja onnemme on varma. - Ambrose Pierce -
Nazareth
11.09.2005 22:09:57
Nostan tämän. Tietääkö kukaan tämän alkuperäistä nimeä? Netistä aikani kaivelin ja kaivelin minkä kykenin mutta mitään ei meinannu löytyä.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
Morris on acid
11.09.2005 22:13:51
Olihan se sarja silkkaa rautaa joskus ala-asteikäisenä.
Miltä lie tänä päivänä näyttäisi.
Mene ja tiedä.
sellisti
11.09.2005 22:23:15
Huh! Tulipa mieletön flashback tuosta sarjan nimestä. Yhtäkkiä tulvahti silmien eteen monen monta kuvaa ko. sarjasta. Olin jo täysin unohtanut tämän. Seurasin kyllä muistaakseni aika tiiviisti.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Nazareth
11.09.2005 22:25:51
Huh! Tulipa mieletön flashback tuosta sarjan nimestä. Yhtäkkiä tulvahti silmien eteen monen monta kuvaa ko. sarjasta. Olin jo täysin unohtanut tämän. Seurasin kyllä muistaakseni aika tiiviisti.

Itelleni tulee aina mieleen se linna ja sit se ku sielä jonku verhon takana oli joku hirviö mitä pelkäsin pienenä.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
kingdom
12.09.2005 09:12:30
En muista katsoneeni sitä sarjaa mutta mulla oli tuo pelinä pienenä. Joku Magic School Bus, jos edes puhumme samasta asiasta. Proffa pienensi bussinsa ja sillä sitten lennettiin jonkun penskan sisälle ja tutkittiin ihmistä sisäpuolelta?
LamaAjanElvis
12.09.2005 11:59:36
En muista katsoneeni sitä sarjaa mutta mulla oli tuo pelinä pienenä. Joku Magic School Bus, jos edes puhumme samasta asiasta. Proffa pienensi bussinsa ja sillä sitten lennettiin jonkun penskan sisälle ja tutkittiin ihmistä sisäpuolelta?

joo tällanen sarja ainakin on ollut. ja se on esitetty kyllä myöhemminkin kun 80luvulla.

ja toivoisin myös tohtori sykerön uusintoja. helvetin hyvä sarja!
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)