Jani The Rock 06.09.2005 20:12:44 | |
---|
Tänään Pöllökanavalta kello kakskytäkolmekolokytäviis. Kersana kun tuota katsoi niin pelotti niin maan perkuleesti, viimeksi näkemälläni uusintarundilla nauratti, nyt jo varmaan itkettää. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Planetist 06.09.2005 20:17:59 | |
---|
Iskä suositteli, ehkä sitten pitäis tsekata. |
AP 06.09.2005 20:19:26 | |
---|
Kersana kun tuota katsoi niin pelotti niin maan perkuleesti, Samixii!!!11 Paitsi että enempi taisi vielä pelottaa se, että entä jos katsomisesta jää kiinni. Tuota kun ei olisi saanut katsoa, niin aina sitten salaa myöhäisillassa hiippailtiin olohuoneeseen telkkarin ääreen, kun porukat oli jo nukkumassa. Toisella korvalla kuunneltiin, ettei isukki sattumalta herää kesken ja tule lopettamaan katselusessioita.... Pakkohan tuota on ihan nostalkia-mielessä katsoa.
K100 #7
Ärlä #011 |
Jani The Rock 06.09.2005 20:23:03 | |
---|
Samixii!!!11 Paitsi että enempi taisi vielä pelottaa se, että entä jos katsomisesta jää kiinni. Tuota kun ei olisi saanut katsoa, niin aina sitten salaa myöhäisillassa hiippailtiin olohuoneeseen telkkarin ääreen, kun porukat oli jo nukkumassa. Toisella korvalla kuunneltiin, ettei isukki sattumalta herää kesken ja tule lopettamaan katselusessioita.... Pakkohan tuota on ihan nostalkia-mielessä katsoa. Höhö. Kyllä niitä liskonnaamoja tuli tiirattua sormien välistä useampia kertoja. Ja välillä piti pistää silmät oikein kiinnikin. Se oli hirveä shokki, kun ekan kerran näytettiin mitä niiden avaruusolioiden maskin alta oikein löytyy. Ikunen traumahan siitä jäi, perkele. Koulussa sitten kumminkin uhottiin, että "mä katoin ihan koko ajan eikä pelottanu yhtään", vaikka polvet tutisivat edelleen ja kalsareissakin oli varmaan jarrutusjälkiä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Alpha 06.09.2005 20:36:48 | |
---|
Olihan se jännä ja pelottava joskus pentuna. Voisipa kattoa taas...en muista sarjasta muuta, ku ne vihreet liskot, valkoset alukset ja Dianan... |
Juzzu 06.09.2005 20:41:26 | |
---|
Noirena jännitti Ritarit ässät, V:t ja taisteluplaneetta Galactica. Jotenkin tuntuu että maailma on muuttunut niistä ajoista :O) |
Krice 06.09.2005 21:12:51 | |
---|
Vastahan tuo tuli uusintana. Katsoin joskus nassikkana ja olihan se aika ilkeä sarja. Saisivat uusia BSG:n ja Babylon 5:n... |
Synnyttäjä 06.09.2005 21:24:11 | |
---|
Saisivat uusia Babylon 5:n... No älä! "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
AP 06.09.2005 21:46:02 | |
---|
Olihan se jännä ja pelottava joskus pentuna. Voisipa kattoa taas...en muista sarjasta muuta, ku ne vihreet liskot, valkoset alukset ja Dianan... Ja kaikkein kammottavinta oli tietysti se alkutunnarin hitaasti piirtyvä V-kirjain. K100 #7
Ärlä #011 |
sellisti 06.09.2005 22:42:20 | |
---|
Mullakin on muistoja tän sarjan salakatselusta. Äiti oli kieltänyt, mutta ei sitä niin vain malttanut kesken jättää kun oli alkuun päässyt. Se maskinrepimisjakso oli tosiaan aika ikimuistoisen karmiva pikkukundina. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Flow 07.09.2005 00:36:39 | |
---|
Hoho. Muitakin jotka tätä salakatselivat...Iskä kieltää ja poika ei tottele vaan menee vaikka serkkujen luokse kylään ja kattoo sitten siellä... Sarjasta ei kyllä enää ole pahempia muistikuvia. Sen vaan muistan, että passelit housussahan tätä katseltiin... Serkutkin olivat vielä samanikäisiä niin säikkymiseksihän se aina meni... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
tähtivaeltaja 07.09.2005 00:38:18 | |
---|
Miksi vitussa MTV3 mokaa kaiken? Aloittavat näyttämään sarjaa jostain toisesta(?) kaudesta lähtien. Tajusin äskeisestä jaksosta helvetin vähän. Pieniä vihjeitä tuli ja mitä nyt muistan parinkymmenen vuoden takaa, auttoi. . . . . . 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Krice 07.09.2005 02:26:54 | |
---|
Miksi vitussa MTV3 mokaa kaiken? Tuohan on tuttu MTV3-tyyli. Sarjan jaksoja voidaan jopa näyttää väärässä järjestyksessä. |
Tempura 07.09.2005 04:17:49 | |
---|
Ah! Tämä se oli poikaa. Alkutunnari on todella hieno, toiminee varmaan vieläkin. Hieno rummutus ja hiljalleen selkiytyvä melodia ja V-kirjain, juuri näin. Oli muuten ehkä tyylikkäimpiä aluksia ja aseita niillä liskoilla, mitä sen ajan scifillä oli tarjota (Star warsia ei lasketa). Koko asetelma oli muutenkin hieno, perheenjäsenet kääntyy toisiaan vastaan joidenkin jäädessä liskojen propagandan uhriksi yms yms. Jännittävä kuin perkele. En ehdi varmaan katsomaan tuota ikinä, mutta ehkä parempi, antaa ajan kullata muistoja. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tympee Huttunen 07.09.2005 10:15:34 | |
---|
Pelottava sarja aikoinaan. Nyt valuu siihen b-luokan sci-fin a-luokan materiaaliin. Fiksusti sanottu. Kyllä ne ekan kauden jaksot olivat parempia mielestäni. |
bedlam 07.09.2005 10:30:08 (muokattu 07.09.2005 10:36:11) | |
---|
Ilmeisesti maikkari näyttää nyt ne samat 2. kauden jaksot kuin subbari viime vuonna. Olen alkuperäisen, hienon 7-8-tuntisen sarjan (V: Muukalaiset saapuvat ja V: The final battle) katsonut penskana monasti ja nyt myöhemmin dvd:ltäkin pari kertaa suuresti nauttien, mutta tämä ö-luokan kengännauhabudjetilla tehty jatkokausi jäi alunperin ja viime vuonnakin minun osaltani ensimmäiseen jaksoon. Älkää tätä vahdatko, ostakee noi 2 dvd-pakettia mielummin, halvalla saa vaikka Anttilasta. http://www.mikseri.net/kiasma |
Veikko 07.09.2005 10:42:02 | |
---|
Se maskinrepimisjakso oli tosiaan aika ikimuistoisen karmiva pikkukundina. Niin oli. Ja ne hiirten nielemiskohtaukset oli kanssa karmivia. Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon. |
volvo740 07.09.2005 11:12:25 | |
---|
täyttä paskaa. Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
Herra Rapu 07.09.2005 11:28:26 | |
---|
täyttä paskaa. Tosi huono kommentti. |
reijoteppo 07.09.2005 11:36:38 | |
---|
Olipas ne hilpeähköjä. |