Aihe: Hauska veijariromaani
1
kid ego
30.09.2005 11:46:39 (muokattu 30.09.2005 11:47:49)
Nyt on ihan pakko mainostaa.

Joulun alla ilmestyy faktaa ja fiktiota hauskasti sekoittava veijariromaani Mustasiipinen enkeli, jonka on kirjoittanut vaarini Hannu Salmenkallio. Itse olen toiminut puhtaaksikirjoittajana, mutta ilmeisesti kustantaja on vielä ronkkinut omiaan sen jälkeen.

Romaanin tapahtumat sijoittuvat koko 1900-luvulle ja perustuvat pitkälti tositapahtumiin (perintöriitoja, kavalluksia ja eräs hermafrodiitti), joita on maukkaasti väritetty. Henkilöiden ja paikkakuntien nimet on keksittyjä, mutta ehkä joku tunnistaa itsensä. Hassunhauskaa luettavaa, suosittelen lämpimästi jokaiselle.

"Veijariromaani huijarista." - Helsingin Sanomat

EDIT: Kustantaja Kesuura
jPekka
30.09.2005 12:02:53

Itse olen toiminut puhtaaksikirjoittajana, mutta ilmeisesti kustantaja on vielä ronkkinut omiaan sen jälkeen.

Öööh... eikö kirjoittajalla tai puhtaaksikirjoittajalla ollut sitten kiinnostusta lukea esimerkiksi taittovedoksia? Tai kuunnella kustannustoimittajan kommentteja?
- Mitä on biljoona mikrofonia? - ??? - Yksi megafoni.
kid ego
30.09.2005 12:08:07
Öööh... eikö kirjoittajalla tai puhtaaksikirjoittajalla ollut sitten kiinnostusta lukea esimerkiksi taittovedoksia? Tai kuunnella kustannustoimittajan kommentteja?

Joo no vaari on hoitanut ne hommat ja tietää viimeisimmästäkin versiosta varmaan sanatarkat lauseet. Mulla ei ole niihin osaa eikä arpaa. Mä olin lähinnä avustaja kun mulla oli tietokone ja osaan käyttää sitä, toisin kuin vaarini jolle telkkarikin on jo ihmettelyn aihe.
kid ego
24.12.2005 11:48:44
Tää on nyt ilmestynyt. Hakekaa heti omanne lähimmästä hyvinvarustetusta kirjakaupasta!!
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)