Hot RedX 11.01.2007 10:57:58 (muokattu 11.01.2007 11:57:40) | |
---|
So What? Who Cares? Whatever... |
Hot RedX 11.01.2007 15:30:25 | |
---|
Kuuluuko naisten kuunnella "pehmeämpää" musiikkia? Mietin kenelle toi on suunnattu? Mutta mikä hauskaa, siellä on ohjelma nimeltä Marttakerho :) So What? Who Cares? Whatever... |
sartzan 11.01.2007 15:54:07 | |
---|
No voi itku. En jaksa, että naiset kategorisoidaan tällä tavoin. Hörähtelin tässä lomilta palattuani, kun löysin postipinostani minulle ihan nimelläni lähetetyn Trendi-lehden näytenumeron. Olen hieman alle kolmikymppinen yli 50 000 asukkaan kaupungissa majaani pitävä naimaton nainen, joten istun näemmä siihen demografiaan, jonka "pitäisi" olla lehdestä innoissaan. Muttaku evvk...:D Olisivat lähettäneet vaikka tee-se-itse -lehden tai tekniikan maailman... Hupaisinta on tilaajalahja, jonka saisin jos tilaisin: ihastuttava hopeaglitterimikälie-iltalaukku ja Lumene Extra Volume Mascara. Asian huvittavuus avautuu ehkä vain minut tunteville ihmisille, roippeet kun eivät ihan ns. istu tyyliini. Sama hieman tuon radion kanssa. Henkilökohtaisella tasolla Celine Dion ei ole ikinä juuri puhutellut, ja epäilenpä, ettei kyseisellä kanavalla taida olla minulle muutenkaan mitään tarjottavaa. Sitä, kannattaako radiokanavia ylipäänsä perustella tietyn sukupuolisille ja ikäisille ihmisille, en tiedä, mutta rohkenen epäillä. Kuulin taannoin radiosta (taisi olla jokin ylen kanava) pätkän ohjelmasta, jossa keskusteltiin juurikin naisista, miehistä, ja ainakin ohjelmien, kanavien ja tuotteiden suuntaamisesta jommalle kummalle sukupuolelle. Erään keskustelijan pointti oli varsin hyvä: monesti kun tätä tapahtuu naisten kohdalla, nousee ainakin pieni äläkkä siitä, että naiset esitetään yksipuolisesti tai tyhmistetään, mutta harvemmin kuulee kritisoitavan median tämänhetkistä stereotyyppistä mieskuvaa tai esimerkiksi maikkarin uutta "äijäkanavaa" miehiä "tyhmistävänä", vaikka yhtä yksipuolinen lienee senkin heijastelema mieskuva. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Iita 11.01.2007 19:32:57 | |
---|
Erään keskustelijan pointti oli varsin hyvä: monesti kun tätä tapahtuu naisten kohdalla, nousee ainakin pieni äläkkä siitä, että naiset esitetään yksipuolisesti tai tyhmistetään, mutta harvemmin kuulee kritisoitavan median tämänhetkistä stereotyyppistä mieskuvaa tai esimerkiksi maikkarin uutta "äijäkanavaa" miehiä "tyhmistävänä", vaikka yhtä yksipuolinen lienee senkin heijastelema mieskuva. Tämä ON hyvä pointti jota itsekin olen aika lailla miettinyt. Tavallaan on aika huvittavaa että ne, jotka suureen ääneen paasaavat tasa-arvosta ja naisten oikeuksista, omaavat oikeastaan hyvinkin sovinistisen arvomaailman. Mutta ehkä se vaan on niin, että naisia on sorrettu niin kauan, että tarvitaan tällaista ajoittain hyvinkin överiksi menevää äläköintiä ennen kuin tilanne voi rauhoittua ja voidaan puhua todellisesta tasa-arvosta. Mene ja tiedä. Ja jottei vallan luisuttaisi sivuraiteelle: EDIT: Toisaalta, mitäpä minä täällä huutelen. YleX ja Groove FM ovat oikeastaan lähes ainoat kanavat, joita tulee kuunneltua. Menkööt muut naiset Aallon pituuksille. Itse en ylipäätään pahemmin radiota kuuntele, mutta ajatuksena kyllä allekirjoitan tämän. Jos joku tästä radio Aallosta jotain irti saa niin hyvä juttu hänelle - mulle asia on yhdentekevä niin kauan kun mä vaan saan kuunnella tasan sitä mitä itse haluan (oli se sitten Celine Dionia tai Popedaa). |
Turder 12.01.2007 13:25:07 | |
---|
Eikös Radio Nova ole jo? Ja narikkamiehelle tippiä samalla... Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
Hot RedX 15.01.2007 10:10:05 | |
---|
Äkkisältään aika mitään sanomatonta menoa, mutta niihän se on kaiketi lähes joka kanavalla... So What? Who Cares? Whatever... |
DJKaaos 15.01.2007 15:47:50 | |
---|
Hohhoijaa, tuo musiikkilista, joka löytyy Aallon sivuilta on Novan kanssa 110% samaa kauraa. Sävelradio laitettiin hirteen, mutta toiselle Novalle oli tilaa? ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Hot RedX 16.01.2007 15:33:02 | |
---|
Hohhoijaa, tuo musiikkilista, joka löytyy Aallon sivuilta on Novan kanssa 110% samaa kauraa. Sävelradio laitettiin hirteen, mutta toiselle Novalle oli tilaa? Sävelradiosta tuli aika paljon ihan hyviäkin biisejä. On outoa, että on olemassa taho, joka päättää mitä radioaalloilta voi kuunnella ja mitä ei... Onkohan olemassa joku tietty kiintiö kanaville? So What? Who Cares? Whatever... |
Hot RedX 16.01.2007 15:33:20 (muokattu 16.01.2007 15:35:39) | |
---|
Toi Aalto kuulostaa keski-ikäisten naisten kanavalta. So What? Who Cares? Whatever... |