Aihe: Muodon vuoksi
1 2
Liver-Box
31.01.2006 17:53:01 (muokattu 31.01.2006 18:45:41)

Jebasjeh. Mitäs tykkäätte tästä sarjasta. Taitaa olla nyt kolmas (?) tuotantokausi menossa. Minusta ihan jännä, nykyään hieman vinksahtanut sarja, kattoo mielellää tiistai-iltaisin.
Jakso.
wavelength
31.01.2006 17:55:28

Ihan kivalta vaikutti silloin, kun vielä töllöä jaksoin katsella.
En tiedä mistä puhun.
papitsu
31.01.2006 18:05:43
Muutamia jaksoja olen katsonut ja en tykkää. Ihan huono.
THV-Klubi #42 IHFC #5
Tympee Huttunen
31.01.2006 18:39:30
Erittäin vinksahtanut sarja ja nyt mennyt kieltämättä melko överiksi.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
carnation
31.01.2006 18:50:30
Ruotsin tv:stä tätä joskus katsoin, ennen kuin tätä alettiin Suomen kanavilla näkemään. Joka kerta siinä oli jotain panemista tai silpomista. Oli kai siinä joku tarinakin.
"Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ!
aleksi
31.01.2006 19:00:13
Joka kerta siinä oli jotain panemista tai silpomista.

Jahas. Pitäis kai ruveta katseleen.

No, eipä. Silloin tällöin olen sattunut katsomaan, enkä oikein diggaa. Eka tuotantokausi oli vielä ihan mukavan oloinen, mutta nyt ei enää jaksa kiinnostaa.
"Open hands to the wind."
Chrissie
31.01.2006 19:20:49
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?" Röyksopp - What Else Is There?
MV
31.01.2006 20:05:32
Kyllähän tuo tulee katsottua joka kerta...Ihan perushyvää ajanvietettä illaksi. On tosiaan kova panomies se toinen äijä, hohoh
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
Moratoria
31.01.2006 20:08:40
kyl sitä kattoo jos sattuu sillon harvon kun nykyään telkkarin ääressä on.
Liver-Box
10.02.2006 00:42:31

Huhu, katoin just tässä illan ratoksi kolmannen siisonin jaksot 6-15. Ei ku vaa pöpimmäks menee jutut :D Hyvä vaan, tuleekohan tästä neljättä?
Jakso.
MV
05.01.2007 14:30:27
Nostetaas vähän. Subilla alkaa helmikuussa uusinnat ekasta kaudesta lähtien. En tiedä olenko vain ollut jäässä tai jotain kun en muista, että Suomessa oltaisiin näytetty muita kuin kolmatta kautta? Eihän siinä tietenkään mitään järkeä ole mutta missä välissä nämä aikaisemmat ovat tulleet?

Noh, täytyy alkaa katsomaan kun itse olen nähnyt vain kolmosen. Olisi muuten kiva tietää mikseivät näytä neljättä kautta kun se jenkeissäkin jo pyörii.
KillingMachine
05.01.2007 14:56:25
Laatuviihdettä tosiaan tämä sarja! Viiltelijä (The Carver) oli aika pelottava tyyppi. Viime kauden viimeinen jakso oli aika pettymys, kun olin odottanut koko kauden että Viiltelijä paljastuu. Senpä takia viime kaudella jotkut jaksot eivät ollenkaan kiinnostaneet koska Viiltelijä ei antanut itsestään kuulua mitään. Anyway, toivottavasti jatkuu pian.
Basistit kunniaan.
MV
05.01.2007 15:34:33
Laatuviihdettä tosiaan tämä sarja! Viiltelijä (The Carver) oli aika pelottava tyyppi. Viime kauden viimeinen jakso oli aika pettymys, kun olin odottanut koko kauden että Viiltelijä paljastuu. Senpä takia viime kaudella jotkut jaksot eivät ollenkaan kiinnostaneet koska Viiltelijä ei antanut itsestään kuulua mitään. Anyway, toivottavasti jatkuu pian.

Paljastuihan se? En nyt viitsi nimeä sanoa, jotta spoilaus välttyisi. Ja se viimeinen jaksohan oli muutenkin ihan överisairasta menoa. Kullia irti veitellä ja näin.
-Aleksi-
05.01.2007 15:46:42
Paljastuihan se tosiaan vikassa jaksossa. Ja sarjasta sen verran että top 5:seen pääsee tämä sarja kaikista sarjoista mitä olen seurannut ikinä. Loistoviihdettä.
carnation
05.01.2007 16:51:54 (muokattu 05.01.2007 16:52:14)
Ja se viimeinen jaksohan oli muutenkin ihan överisairasta menoa. Kullia irti veitellä ja näin.

Aika hullu meininki tässä sarjassa paikoitellen... mä en koskaan päässyt oikeastaan tarinaan ja henkilöihin sen kummemmin käsiksi, mutta ne rankat tuokiot vangitsivat mielenkiinnon aina silloin tällöin, että tätä sarjaa tuli katseltua. Ehkä vois noita uusintoja sitten tsekkailla jos jaksaapi. Muutenkin jo liikaa hyviä sarjoja televisiossa mitä seurata...
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
carnation
28.01.2007 19:20:08
Eilenhän tämä alkoi SubTv:n puolella uusintana, katsoitteko? Niissä leikkauskohtauksissa tekee välillä kyllä aika pahaa, mutta hieno meininki muuten. Sen verran hyvää ja sopivan sickiä tavaraa, että taisi minusta tulla tämän sarjan seuraaja.
MV
28.01.2007 21:32:09
Eilenhän tämä alkoi SubTv:n puolella uusintana, katsoitteko? Niissä leikkauskohtauksissa tekee välillä kyllä aika pahaa, mutta hieno meininki muuten. Sen verran hyvää ja sopivan sickiä tavaraa, että taisi minusta tulla tämän sarjan seuraaja.

Joo, katsoin. Aika sairasta meininkiä näköjään alusta asti. Tossa jaksossa tiivistyi oikeastaan koko sarja. Christian nussii ja nauttii rahoistaan vaikka olisi tehnyt kaikenlaista paskaa sen eteen. Sean taas moralisoi ja uhkailee työpaikan vaihdolla:)

Oli muuten tuo Christianin kiduttaja täydellinen mies tohon rooliin. Sama homma Lostissakin kun meni etsimään Lockelta niitä rahoja.
carnation
04.02.2007 17:23:43 (muokattu 04.02.2007 17:24:22)
Auts, eilisessä jaksossa nähtiin ympärileikkausyritys kynsisaksilla... ei tuolla Mattilla paljon järki päätä pakota.
gandar
04.02.2007 18:00:48 (muokattu 04.02.2007 18:01:43)
Mutta toisaalta samassa jaksossa Christian pääsi tuikkaamaan asiakkaina olleita kaksosia. Kertoo aika paljon sarjasta.

Itse katsoin ensimmäisen kierroksen, nyt uusintoihin en ole oikein jaksanut paneutua.
Ceci n'est pas une signature
hanuristi
04.02.2007 18:52:57
Tässäkin käynyt niin että eka kausi oli kohtuu loistava mutta siitä eteenpäin kamalaa skeidaa.HArmi.
Loot Burn Rape Kill Repeat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)