Juntunen 30.12.2007 22:28:46 | |
---|
|
sellisti 30.12.2007 23:21:03 | |
---|
Vähän kesken rupesin katsomaan, mutta oli kyllä aikamoinen juttu. En ollut kuullutkaan moisesta. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
valtse 30.12.2007 23:29:58 | |
---|
En katsonut, mutta olisin varmasti katsonut jos tällaisesta olisin kuullut. Vaikuttaa uskonnolliseksi liikkeksikin harvinaisen sekopäiseltä meiningiltä. Life is a clay urn on the mantle. |
KooAa 31.12.2007 08:54:11 | |
---|
Tuolla isossa maailmassa vastaavia ryhmittymiä taitaapi olla paljonkin enemmin. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Sertzo S 31.12.2007 10:38:27 (muokattu 31.12.2007 10:39:29) | |
---|
Oulussa syntyneenä ja kasvaneena katsoin tuon ohjelman alusta loppuun. Tuttuja kasvoja kouluajoilta ja yksi luokkakaverikin vilahteli tuossa ns. Sokoksen aukion tapahtumassa. Itse muistan hämärästi tuota heinoslaisuutta, mutta noihin kuvattuihin tapahtumiin en osallistunut mitenkään. Typpitehtaan räjähdyksen muistan elävästi, särki mm. myös ikkunoita kotitalostamme noihin aikoihin. |
Leikari 31.12.2007 21:43:08 | |
---|
muistan myös ko. "mellakkakesän" - olin vielä koulupoika enkä osallistunut mitenkään, mutta käsityksekseni silloin jäi, että "uskonlahkon nujertaneet nuoret" olivat tavallisia "hulinoitsijoita". en ole minkään sortin uskovainen, mutta minusta on vastenmielistä, että ko. nuorison huonoa käytöstä jotenkin jälkeenpäin glorifioidaan - nykyaikana samanlainen porukka olisi todennäköisesti käynyt vierasmaalaisten kimppuun so. pelkkää suvaitsemattomuutta, jota käytettiin tekosyynä hulinoinnille itse heinoslaisuudesta: kyseessä oli hurmosluonteinen uskonnollinen liike - tuollaiset vetävät puoleensa monenlaista porukkaa - osalla elämyksellisyys on tärkeä osa uskonnollista kokemusta - osalla elämyksellisyys saattaisi jo mennä psykiatrisen tautiluokituksen puolelle .... mutta kyllähän tänne maailmaan kaikki mahdutaan |