Aihe: 4400 alkaa
1 2 3 4 5 6
Johnny Buzz
06.04.2006 21:46:40

Aloitetaanpas ketju tästäkin sarjasta, kun se on kohta alkamassa. Onkos jengi ehtinyt nähdä tuosta yhtään jaksoa? Itse olen kaksi ensimmäistä jaksoa nähnyt ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Ei ihan huipputasoa, mutta sarjan idea on kyllä kieltämättä ihan kiehtova ja siitä on mahdollista saada ihan kutkuttavia tilanteita. Toukokuussa tämä muistaakseni alkaa Neloselta ja tulee torstaisin Lostin jälkeen.

Kommentteja?
www.soulstab.com
Promo 2006 juuri valmistunut. Tsekkaa lisää saitilta.
hanuristi
06.04.2006 21:47:42
Kiinnostaisi kovin, mutta pelkään että se on kuitenkin huono.
Rakastan kirjoja
Johnny Buzz
06.04.2006 21:50:21

Kiinnostaisi kovin, mutta pelkään että se on kuitenkin huono.

Eipä sitä kannata etukäteen tuomita.
www.soulstab.com
hanuristi
06.04.2006 21:56:08
Eipä sitä kannata etukäteen tuomita.

Ei, ei suinkaan.Eihän tässä olla tuomitsemassa.
Pelkään, että se on huono.Harmittaisi kovasti jos olisi.
Rakastan kirjoja
Bonesaw
06.04.2006 22:00:12
Aloitetaanpas ketju tästäkin sarjasta, kun se on kohta alkamassa. Onkos jengi ehtinyt nähdä tuosta yhtään jaksoa? Itse olen kaksi ensimmäistä jaksoa nähnyt ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Ei ihan huipputasoa, mutta sarjan idea on kyllä kieltämättä ihan kiehtova ja siitä on mahdollista saada ihan kutkuttavia tilanteita. Toukokuussa tämä muistaakseni alkaa Neloselta ja tulee torstaisin Lostin jälkeen.

Kommentteja?

Mistä sarja kertoo?
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Johnny Buzz
06.04.2006 22:01:52

Nelonen.fi:

Maapalloa lähestyy valoa hehkuva komeetta, jonka pelätään aiheuttavan valtaisaa tuhoa. Panikoituneiden ihmisten silmien edessä tapahtuu kuitenkin jotain täysin odottamatonta: törmäämisen sijaan komeetta hidastaa vauhtia vahinkoa aiheuttamatta. Sokaisevan valoaallon jälkeen komeetta katoaa ja sen tilalla on 4400 kadonneeksi tai kuolleeksi luultua ihmistä. Kukaan heistä ei ole vanhentunut päivääkään siitä, kun heidät viimeksi nähtiin - vaikka ensimmäinen heistä katosi jo yli 60 vuotta sitten. Pian käy ilmi, että kadonneilla on kykyjä, jotka aiheuttavat hämmennystä ja pelkoa. Keitä kadonneet ovat? Missä he ovat olleet? Miksi he palasivat nyt? Scifiä ja laatudraamaa sekoittava 4400 on ollut menestys ympäri maailman. USA:n lisäksi katsojaennätyksiä on rikottu mm. Ranskassa, Norjassa, Britanniassa ja Australiassa. Amerikkalainen jännitysdraama
www.soulstab.com
Kapane
06.04.2006 22:02:49

Mistä sarja kertoo?

Numeropalvelusta.

Ei vaan käsittääkseni yhtäkkiä kaikki maailman kadonneet ilmestyy samanikäisinä kuin ne oli kadotessaan.
Skenehuora jo 4 vuotta.
Bonesaw
06.04.2006 22:02:52
Joo. Ei välttämättä aivan makuuni.
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Tympee Huttunen
06.04.2006 22:04:00
Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Canalilta alkaa pian se meren möröistä kertova sarja.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
Johnny Buzz
06.04.2006 22:05:33

Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Canalilta alkaa pian se meren möröistä kertova sarja.

Surface? Oon kuullu siitä paljon hyvää.
www.soulstab.com
Johnny Buzz
06.04.2006 22:06:24

Ei vaan käsittääkseni yhtäkkiä kaikki maailman kadonneet ilmestyy samanikäisinä kuin ne oli kadotessaan.

Itse asiassa 4400 ihmistä palaa, josta siis sarjan nimi.
www.soulstab.com
Juugeli
06.04.2006 22:11:34
Hyvin kiinnostavalta vaikuttaa, ehdottomasti tsekataan. Toivottavasti ei mene ihan scifisaippuaksi a lá Roswell.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Johnny Buzz
06.04.2006 22:12:18 (muokattu 06.04.2006 22:12:33)

Hyvin kiinnostavalta vaikuttaa, ehdottomasti tsekataan. Toivottavasti ei mene ihan scifisaippuaksi a lá Roswell.

Ainakin pari ekaa jaksoo vaikutti enemmänkin X-Filesiltä. Ei oo siis mitään teinisaippuaa.
www.soulstab.com
Juugeli
06.04.2006 22:13:59
Ainakin pari ekaa jaksoo vaikutti enemmänkin X-Filesiltä. Ei oo siis mitään teinisaippuaa.

No niin! Kuulostaa jo rutkasti paremmalta.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
depe
06.04.2006 22:15:03

No kyllä se aika Roswelliksi menee jatkossa... valitettavasti.
Teinejä, joilla on ihmekykyjä jne.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Kapane
06.04.2006 22:20:17 (muokattu 06.04.2006 22:21:55)

No kyllä se aika Roswelliksi menee jatkossa... valitettavasti.
Teinejä, joilla on ihmekykyjä jne.

Äläny Roswellissahan oli just siistit hahmot ja sillä yhellä pojalla se motskari. Ei, tuskin tästä uutta X-filusia tai saati sitten uutta Takenia. Mutta siikaillaan.
Skenehuora jo 4 vuotta.
dictatorsh*t
06.04.2006 22:21:32
En tiedä kiinnostaako, mutta varmaan silti pitää ainakin muutama jakso katsoa.
Johnny Buzz
06.04.2006 22:22:01

Äläny Roswellissahan oli just siistit hahmot ja sillä yhellä pojalla se motskari. Ei, tuskin tästä uutta X-filusia tai saati sitten uutta Takenia.

Taken oli mun mielestä aika Outer Limitsin tasoa halpoine tehosteineen. En kyllä toisaalta yhtään jaksoa kattonu kokonaan.
www.soulstab.com
sellisti
06.04.2006 23:02:21
Hyvän ohjelmapaikan on ainakin saanut. Voishan tuon vaikka katsoakin samaan putkeen Lostin kanssa. Kunnon scifi-torstai.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jag
06.04.2006 23:21:43

Hyvän ohjelmapaikan on ainakin saanut. Voishan tuon vaikka katsoakin samaan putkeen Lostin kanssa. Kunnon scifi-torstai.

juuri näin. Hianoa nelonen. (tosin en mene sarjasta vielä mitään sanomaan kun en oo nähnyt, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta)
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)