wrshredder 11.05.2005 11:57:59 | |
---|
Buddhalaisuus on mukavaa. Pitäisikö kääntyä? Katoikko sen dokumentin.. jokku buddahaiset meditoivat itsensä hengiltä. aika hc! Olen syntynyt samana vuodenpäivänä kuin Ynkkä ..ja 100 vuotta Liztin kuoleman jälkeen .. mussa on pakko olla jotai virtuoosiverta tai jotain.. |
Pitkavirta 11.05.2005 12:36:25 | |
---|
Katoikko sen dokumentin.. jokku buddahaiset meditoivat itsensä hengiltä. aika hc! wow! aika friikkiä. olis kyllä tyylikäs itsari.. |
Vasenniplaaja 11.05.2005 20:23:26 | |
---|
Katoin juu, vaikka se oli varmaankin esibuddhalaisella kaudella kun tuo jätkä temppunsa teki. "Kylän pelastaminen" viittaa selvästi shamanismiin. Kova jätkä anyway. "You play pretty well for someone with no real problems." |
hullujudas 12.05.2005 15:47:13 | |
---|
Kovimman luokan antikristillinen symboli on olla pitämättä minkäännäköstä ristiä kaulassa, niinku minä, miksei kaikki ole niinkun minä?mikä teitä vaivaa? bfbbfb. Taidan röyhtäistä. Se nyt on ihan sama mitä kaulassa pitää, yhtä tukalalta ne kaikki tuntuu. Tötsä nousee. |
Gulo 12.05.2005 17:19:57 | |
---|
Risti väärinpäin, joka myös Pietarin ristinä tunnetaan, ei ole alunperin mikään Saatanan symboli. Nimi "Pietarin risti" tulee siitä, että apostoli Pietari naulittiin väärinpäin olevaan ristiin. Syy tähän: Pietari oli mielestään liian arvoton kuolemaan samalla tavalla kuin Jeesus. Eli alunperin väärinpäin oleva risti symboloi Jeesuksen suurta kunnioittamista. Joku älykääpiö tr00 satan boi vain ei sitten myöhemmin jaksanut perehtyä kristinuskon historiaan ja luuli, että risti väärinpäin olisi jotenkin Jeesuksen vastainen juttu. Uskovainen en ole, mutta naurattaa kyllä suunnattomasti, kun 15-vuotiaat teinijöötit kävelee Pietarin risti kaulassa ja on niin skeneä, niin skeneä. Saatananpalvontakin on loppupeleissä kristinuskoa, koska Saatana on kristillinen hahmo. Toisaalta saatananpalvoja on typerämpi kuin keskivertokristitty: vain saatananpalvoja ja Jokeri-fani jaksaa kannattaa häviäjää. Toisaalta, jos on saatananpalvoja, muttei usko Jeesukseen, on varmaankin juutalainen. Hähhää. |
Hohhoijaa 12.05.2005 18:37:13 (muokattu 12.05.2005 19:04:36) | |
---|
Edit: Täysin turhaa paskanjauhantaa ja off-topiccia. Anteeksi. |
Jumina5/6 14.05.2005 17:12:50 | |
---|
Toisaalta saatananpalvoja on typerämpi kuin keskivertokristitty: vain saatananpalvoja ja Jokeri-fani jaksaa kannattaa häviäjää. Paitsi että kai se periaate onkin että uskotaan ettei se ole häviäjä. Toisaalta, jos on saatananpalvoja, muttei usko Jeesukseen, on varmaankin juutalainen. Hähhää. Ja jos on saatananpalvoja joka ei usko edes saatanaan, on saatanan ateisti! "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
Hohhoijaa 14.05.2005 18:49:52 | |
---|
Ja jos on saatananpalvoja joka ei usko edes saatanaan, on saatanan ateisti! Muistakaa myös satanistit! |
Pelsi 19.05.2005 23:24:44 | |
---|
Ja jos on saatananpalvoja joka ei usko edes saatanaan, on saatanan ateisti! Ai vähän niinkuin blackmetal-basisti on saatanan tyhmä? Kalamies #3 >-)))> |
Tmp 20.05.2005 02:43:18 | |
---|
Eiköhän tämä ole mennyt vähän off-topic. Tämä on pukeutumispalsta. Lukkoon(painoin varoitusta) "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
Jumina5/6 25.05.2005 02:04:16 | |
---|
Eiköhän tämä ole mennyt vähän off-topic. Tämä on pukeutumispalsta. Noh, valtaosahan tästä ketjusta on ollut off-topic koko ajan, mutta ihan mielekästä sitä on ollut lukea kuitenkin. Sitäpaitsi Forumit ilman off-roadeja olisivat erittäin tylsää luettavaa. "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
dictatorsh*t 03.06.2005 12:07:03 | |
---|
Kaverisi: "mitä vi**ua sulla on kaulassa.!? jätkällä on jeesus!?" Sinä: "joo mutta se on häpäisty. Mä pyyhin sillä vehkeeni." Vanha lainaus, mutta saat silti +:n. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
mega_deth 05.06.2005 20:41:09 | |
---|
musta aika naurettava topic jätkä haluaa vaa huomioo tiiätkö että sä löydät tollasen ristin melkeipä mistä vaa saatana!!!!!!!!!!! esim stuntmanist luultvasti? fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!! |
Phobophile 05.06.2005 20:46:51 | |
---|
musta aika naurettava topic jätkä haluaa vaa huomioo tiiätkö että sä löydät tollasen ristin melkeipä mistä vaa saatana!!!!!!!!!!! esim stuntmanist luultvasti? Hoho. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Hohhoijaa 07.06.2005 19:31:19 | |
---|
musta aika naurettava topic jätkä haluaa vaa huomioo tiiätkö että sä löydät tollasen ristin melkeipä mistä vaa saatana!!!!!!!!!!! esim stuntmanist luultvasti? Hoho. Särön täytyy olla rän rän eikä dzzzz dzzzz. |
miccomalliton 08.06.2005 01:31:13 | |
---|
np: Horde - Invert the Inverted Cross.
Oli pakko. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 |
Super-Jari 08.06.2005 17:28:56 | |
---|
np: Horde - Invert the Inverted Cross.
Oli pakko. np. Shitter Limited - Jumala on läski homo Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Phobophile 08.06.2005 17:55:31 | |
---|
np. Shitter Limited - Jumala on läski homo Ja: Rytmihäiriö - Vain Henkisesti Sairas Ihminen Uskoo Jumalaan No joo, menee kohta puoliin jo vähän yli. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Super-Jari 08.06.2005 18:05:03 | |
---|
Ja: Rytmihäiriö - Vain Henkisesti Sairas Ihminen Uskoo Jumalaan No joo, menee kohta puoliin jo vähän yli. Deranged - God is Dead Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
miccomalliton 08.06.2005 23:29:57 | |
---|
Ruudolf - Doupeimmat Jumala Seivaa. :D!!!! "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 |