Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 5 6 7 860 61 62 63 64
Räkkipeli
19.03.2007 20:04:08
Viime viikonloppuna kaverin kaveri lärveissä: "Sä oot kyllä sen kokonen jätkä että jos en tuntis ni en uskaltais jutella!"
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
stigcarpelan
19.03.2007 21:55:19
Näytin kuulema vuosia sitten pitkällä tukalla Avril Lavignelta. Silloin oli tultu tien päähän...
THV-klubi#48
"Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio."
Paranoid Trooper
20.03.2007 11:39:37

"Too hot to handle" repäytti pahimman kerran :D
"As we both kept advancing til the final round, I knew I had to do something drastic so I smashed my guitar to bits. I won..." -Marty Friedman
npk
20.03.2007 11:54:42
Pikkuveli noin 6 vuotiaana osoittaen käsivarsiani: "mä en halua insinööriksi, koska insinöörit on noin karvaisia".
"Oh by the way, which one's Pink?"
Pirata
23.03.2007 20:15:35
Päiväkodin pihalta kaks pikku tyttöä katto muo ja sano isoon ääneen: " Vähän tol on paksut jalat!" Mä pysähdyin, katoin mun jalkoi ja sanoin niille: " Vähäks te ootte lyhyitä!" juu... en tiä mitä mieles pyöri mut oli pakko sanoo niille jotai.Ne jäi siihen kattelee, ku kävelin pois. :D
Kaveri sano hymy huulilla: " Sä oot haukinaama." se oli aika kauniisti sanottu.
Kylyma
24.03.2007 22:19:37 (muokattu 24.03.2007 22:20:14)

Ammattikoulun alotuspäivänä astuin luokkaa ja luokka hiljeni.. jälkeenpäin hyvät kaverini, jotka tuolloin myös hiljeni, sanoivat että eka kerran ku astut luokkaan nii katottii että mikä vitun sburku tuolta tuli.

Nykysin nuo aamusin sanoo että "Saatana nää näytät sairaalta, mene lääkärii."
Se on kuulkaas kiva ku on mukavaa.
simperi
26.03.2007 02:35:18
Timo Tolkilta näytin kuulemma penkkareissa peruukki päässä... ei millään pahalla Timoa kohtaan mutta silti!!
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
RocknRoll
26.03.2007 14:03:23
Timo Tolkilta näytin kuulemma penkkareissa peruukki päässä... ei millään pahalla Timoa kohtaan mutta silti!!

Mun isoveli on aivan Timo Tolkin näköinen, tosin ei pitkiä hiuksia. Meillä on sitten kaunis suku..!
Juzpe
26.03.2007 14:25:51

Laitoin jo tonne hyvännäköset hevarit triidiin... mutta laitetaan tännekin:

Noniin... ensin kehoitan katsomaan mun omakuvaa.... sitä värillistä siis

Ja sitten miettimään tätä juttua:

Olin tuossa männä viikolla kuppilassa täälä JKL:ssä.... Eräs ihan normaalin näköinen villapaitapoika tuli puristelemaan takamuksesta ja kyselemään tanssille... tosin ei ollu nähny mun naamaa vielä siinä vaiheessa.... Käännyttyäni katsomaan että kukas kisu se siellä nyt on läskin tarpeessa ko. poju ilmoitti tarjoavansa mulle 5 kaljaa korvatakseen aiheuttamansa hämmennyksen, luultuaan mua naiseksi... Oonhan toki tälläinen siro 180cm/110kg pikkupoika, että ei ihme....
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Räkkipeli
26.03.2007 20:12:09
Laitoin jo tonne hyvännäköset hevarit triidiin... mutta laitetaan tännekin:

Noniin... ensin kehoitan katsomaan mun omakuvaa.... sitä värillistä siis

Ja sitten miettimään tätä juttua:

Olin tuossa männä viikolla kuppilassa täälä JKL:ssä.... Eräs ihan normaalin näköinen villapaitapoika tuli puristelemaan takamuksesta ja kyselemään tanssille... tosin ei ollu nähny mun naamaa vielä siinä vaiheessa.... Käännyttyäni katsomaan että kukas kisu se siellä nyt on läskin tarpeessa ko. poju ilmoitti tarjoavansa mulle 5 kaljaa korvatakseen aiheuttamansa hämmennyksen, luultuaan mua naiseksi... Oonhan toki tälläinen siro 180cm/110kg pikkupoika, että ei ihme....

Jumalauta! Pitää laittaa peruukki baariin siellä päin jos tulee istuskeltua! =D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kyrie Eleison
27.03.2007 00:27:47
Kävin vielä pitkät, mustat hiukset omaavana karamellikaupassa karamelliostoksilla. Tukka oli kovasta tuulesta sekaisin ja monet värjäykset sitä hieman kuivattaneet, joten ensitöikseni sain aina harjailla sen kuntoon sisätiloihin mennessäni. Tuolla kertaa en vain jaksanut, viiden minuutin ostoksen vuoksi sitä harjaa sieltä laukusta kaivaa. Hiukseni näyttivät kieltämättä hieman, kuin harakanpesältä.

Kaupassa oli samaan aikaan kolme ala-asteikäistä pikkupoikaa omilla ostoksillaan. Menin siinä sitten kassalle, aloin kaivaa rahaa kukkarosta ja neiti vielä kassan takana kysäisi, että "saiskos olla vielä jotain muuta.." Tuskin ehdin suutani avata, kun kuulin takaani äänen, yksi pikkupojista intoutui vastaamaan puolestani; "Joo, tota.. uus.. öh.. tukka". Kassaneiti repesi, siinä minun silmieni edessä täysin. En voinut edes loukkaantua moisesta "rehellisyydestä"?!
"Jos sä tahdot nähdä miten aamu tulee, mikset sä mee..."
Boink
30.03.2007 18:01:49
"Mikä tuo on?!" on kuultu yhden mummon suusta.
Jesmies
04.04.2007 05:10:49
Taisi olla taas yksi hassu kommentti tästä keskellä mun naamaa sojottavasta tuulenhalkojasta :)
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
Blodapelsin
04.04.2007 08:35:53
"Hei oisko sul myydä hatsia?"
"Ja minkä helvetin takia sä sitä multa kysyt?"
"No kun oot sen näkönen"'
"Aha... no ei oo"
"Vittu sä kusetat! Anna nyt hei!"

Raivostuttavaa...
And I know it's on your mind We've been drinking on the wine That we drank from the serpents vine Now we live in another time We could live together"
Matjardo
04.04.2007 20:43:40
Eilen joku kutsui Ari Koivuseksi.

Joo, tuttua.

Viime perjantaina pussikaljakautta availlessani ruuhkaisessa puistossa korviini kantautui monta kohteliaisuutta, jotka meni kaikki jotenkin näin: "heei, sää oot muuten ihan sen idols Arin näkönen! Vähän siistiä."
Hmmjoo, eipä mulla kyseisen kaverin kanssa taida muuta yhteistä olla kun pitkä tukka. Tukan värikin on ihan totaalisen eri. Äitikin jatkuvasti jaksaa huomautella asiasta. Pöh.
Two beers or not two beers?
Tympee Huttunen
04.04.2007 21:03:09
Mua on joskus sanottu Jeesuksen näköiseksi. En kyllä ainakaan enää ole:)
Räkkipeli
05.04.2007 10:56:52
Mua on joskus sanottu Jeesuksen näköiseksi. En kyllä ainakaan enää ole:)

Meinasivat siis varmaan et..."Sä oot ihan sen Jeesuksen näkönen ku oli siin näytelmässä/elokuvassa!1" ? =)
arancia
05.04.2007 11:39:26
Joskus takavuosina kaupungilla vastaani tuli mies, joka työnsi muutaman vuoden ikäistä lasta rattaissa. Lapsi osoitti minua ja totesi: "Kato isi, rölli!" Tällöin päässäni oli vielä rastat. Samoihin aikoihin minä kuulemma näytin myös kukkaruukulta.

Viime kesänä minua luultiin ilmeisesti hyvin nuoreksi. Olin päiväkodissa ensimmäistä päivää työharjoittelussa, kun yksi lapsista (jo esikouluikäinen) kysyi minulta: "Ootko sä aikuinen vai esikoululainen?" Kai tätäkin voi pitää jonkinlaisena kommenttina ulkonäöstäni. Minua luullaan usein 16 vuotiaasta juuri 18-vuotta täyttäneeksi, vaikka täytän tänä vuonna 20.
ContWiz
05.04.2007 17:22:34
No riparil oli riparikaverit (en tuntenut ketään ennestäään) vähä yllättyneit ku en ollukkaa hirvee "pahis" ja "saatananpalvoja". ja mexicos ohjas ravintolas tarjoilija naisten vesssaaan.
Ei basistit oo tyhmiä, ne vaa on tottunu kuulee nii matalia ääniä nii ne ei saa selvää puheest...
sartzan
06.04.2007 03:54:36
Viime kesänä minua luultiin ilmeisesti hyvin nuoreksi. Olin päiväkodissa ensimmäistä päivää työharjoittelussa, kun yksi lapsista (jo esikouluikäinen) kysyi minulta: "Ootko sä aikuinen vai esikoululainen?" Kai tätäkin voi pitää jonkinlaisena kommenttina ulkonäöstäni. Minua luullaan usein 16 vuotiaasta juuri 18-vuotta täyttäneeksi, vaikka täytän tänä vuonna 20.

Hih! Ihan esikouluikäiseksi minnuu ei sentään ole luultu, tai en itseasiassa tiedä... Noin kuukausi takaperin bussissa lippua ostaessani kuski kysyi, että aikuisten vai lasten lippu. Olen vähän vaille 30 v.:) Pituutenikaan ei pitäisi viitata nuoreen ikään, ehkä kuski just sillä hetkellä vain häikäistyi auringosta tai jotain...
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)