Aihe: Jimi Hendrix -kamaa?
1
Vasenniplaaja
19.11.2005 20:22:30
Kiinnostaisi kovasti ostaa Jimi Hendrix -tyylinen otsanauha. Mistään "the ultimate authentic Jimi Hendrix official store" paikoista ei moista löydy. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen? Vai oliskohan helpompi tehdä itse..

Samoin muuta Henkka-kamaa. Hapsutakkeja, hattuja halvalla.
Minä: "Voi vittu, meidän kaikki biisit menee C:stä!" Rumpalimme: "Mut eihän se haittaa kun meillä on vasta kaks biisiä."
Kärpäsruoska
19.11.2005 20:57:46
HOho! Voin jo nähdä tulevaisuuteen!
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Cujo
19.11.2005 21:07:11
Leikkaat äidin kesämekon liepeestä palan?

Siis itsehän en mikään alan asiantuntija ole, mutta onkos tuo nauha muka pelkkää kangaspalaa ihmeellisempi?
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Hassel
19.11.2005 21:37:11
Ompele kaksi tollasta perus jenkkihuivia yhteen ja Vola, siinä sulle hieno hippihuivi.
Vasenniplaaja
21.11.2005 15:02:44
Niin, eihän tuossa muuta ongelmaa ole mutta ns. solmuvärit, joilla siis oikeaoppinen hippihuivi värjätään, maksaa kuulemma aika perkeleesti. Voisi tulla jopa halvemmaksi ostaa jos haluaa kunnon tie-dye-huivin.
Minä: "Voi vittu, meidän kaikki biisit menee C:stä!" Rumpalimme: "Mut eihän se haittaa kun meillä on vasta kaks biisiä."
Mirrinsane
21.11.2005 21:20:08

Niin, eihän tuossa muuta ongelmaa ole mutta ns. solmuvärit, joilla siis oikeaoppinen hippihuivi värjätään, maksaa kuulemma aika perkeleesti. Voisi tulla jopa halvemmaksi ostaa jos haluaa kunnon tie-dye-huivin.

mhääh. eikä maksa. jauhepurkki on siihen nähden halpa, että parin kilon kankaan värjäämiseen tarvitaan n ruokalusikallinen jauhetta.
jerry_field
27.12.2005 18:24:29
ite oon aika paljon noita värjäyshommia harraastellu ja se jos joku on halpaa puuhaa...kannattaa tehä suurempia määriä kerralla ni edullisuus näkyy..

aatellaan vaikka näin:
ostat stuntmanista tie dye happopaidan, maksaa väh 20e+postit n10e

ostat t paitoja max 5e kipale ja väripusseja n3e kappale...

eiku uffiin ja komerioihin ettimään kaikenlaisia vanhoja valkosia paitoja/kankaita ni kyllä niistä pitäs "katuuskottavat" hippireleet aika nopeesti syntyä..netistä saa aikas hyvät ohjeetkin tähän homaan ja voin vaikka jeesata jos sua tosissaan kiinnostaa..kannataa unohtaa noi "official hippie storet" yms..niistä ei saa ku ylihintasta paskaa
"Vituttaa niin paljon että voisin heittää telkkarin ulos tosta ikkunasta!".."Mut hei, toi ikkunahan on kiinni."-Arttu Keskinen
Vasenniplaaja
28.12.2005 18:14:13
Huivi on jo hankittu, parilla eurolla jostain nurkkabasaarista. Olen onnellinen.
Jos proge on progressiivista musiikkia, niin onko reggae regressiivistä musiikkia?
jerry_field
28.12.2005 18:17:21
Huivi on jo hankittu, parilla eurolla jostain nurkkabasaarista. Olen onnellinen.

kantsuu silti tutustua tie dyen ihmeelliseen maailmaan:)
"Vituttaa niin paljon että voisin heittää telkkarin ulos tosta ikkunasta!".."Mut hei, toi ikkunahan on kiinni."-Arttu Keskinen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)