DVD-SOITIN 14.08.2008 19:19:16 | |
---|
Terve! Meikällä olis ongelma. Olen haeskellut tietyn tyylisiä buutseja mutta en ole löytänyt edes netistä kuvaa hakemastani tyypistä. Hakusessa olisivat siis teräväkärkiset, mustat, EI-VARRELLISET buutsit. Mistähän moisia kannattaisi katsella? En tiedä onko tuon mallisilla joku tietty nimi; jos jokuu tietää, voisi kertoa niin löytäisin ehkä netistäkin jotain aiheeseen liittyvää. Kiitokset etukäteen vastaajille. |
Sergei Fallinen 15.08.2008 01:09:02 | |
---|
Itse kaipaisin jotain vähän vastaavaa. Yhdessä kenkäkaupassa oli melko hyvät, mutta hintaa oli kuitenkin noin 200 euroa mikä sai ainakin toistaseksi jatkamaan etsintää. |
Mustikkamuffinssi 15.08.2008 01:35:59 | |
---|
Nilkkureista varmaan puhutaan? Tai no onhan niissäkin pieni varsi. Stockmannilta varmaankin löytyisi, ja miksei ihan perus kenkäkaupoistakin. Kyllä noista luultavasti joutuu sen 150e minimissään maksamaan jos uutena ostaa. kalamies#45 >-)))> |
BondakeBunny 15.08.2008 15:47:21 (muokattu 15.08.2008 15:51:24) | |
---|
Gentlemen... I, am PAIN |
DVD-SOITIN 15.08.2008 16:31:03 (muokattu 15.08.2008 16:32:00) | |
---|
|
opuh 15.08.2008 16:38:57 | |
---|
En tarkoita spittareita. Spittareissa on kengännauhat ja sehän ei passaa. Kuvittele mustat teräväkärkiset buutsit joista otetaan varsi pois. EDIT: tässä HELVETIN köpöinen kuva, en löytänyt parempaa: http://hem.passagen.se/lappens_place/bilder/alla2.jpg Yhden kenkiä ei näy, keskimmäisellä kunnon buutsit ja viimeinen vetänyt lahkeet siihen varren päälle? Hahahah |
DVD-SOITIN 15.08.2008 16:49:07 (muokattu 15.08.2008 17:07:22) | |
---|
Yhden kenkiä ei näy, keskimmäisellä kunnon buutsit ja viimeinen vetänyt lahkeet siihen varren päälle? Kuten sanottu, saatanan huono kuva. Tiedän kuitenkin millaisia kenkiä olen hakemassa; isälläni on juuri sellaiset varrettomat perus-buutsin näköiset kengät ja samanlaiset ovat itsellänikin hakusessa. No perkele, kait sitä voisi harkita sitten ihan normi varrellisten buutsien hankintaa, coolithan ne ovat. |
Rocco_Longfella 15.08.2008 18:18:24 | |
---|
Keskisen nahkapaikassa bongasin. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
gasser 15.08.2008 23:36:37 | |
---|
Osta sopivat ja hyvät pitkät ja painele kyläsi suutarin luokse lyhentämään. Näin mä tekisin, mikäli haluaisin tuommoiset (hölmöt nysäpopot). Mun mielestä bootsien pitää olla pitkät ja terävät, mutta sitähän ei tässä kysytty. -?- |
JPQ 17.08.2008 07:26:14 | |
---|
Osta sopivat ja hyvät pitkät ja painele kyläsi suutarin luokse lyhentämään. Näin mä tekisin, mikäli haluaisin tuommoiset (hölmöt nysäpopot). Mun mielestä bootsien pitää olla pitkät ja terävät, mutta sitähän ei tässä kysytty. miksei vallan suutarille tekemään ? noh varmaan maksaa. Mutta ettei turha viesti toivotaan että kysyjä löytää kenkänsä. |
tsugaru 19.08.2008 16:53:49 | |
---|
miksei vallan suutarille tekemään ? noh varmaan maksaa. Mutta ettei turha viesti toivotaan että kysyjä löytää kenkänsä. on ollut tietyntyyppiset bootsit hakusessa siitä asti kun Stockmannilta ostamani tasakärkiset kumipohjaiset soljelliset nilkkurit sitten kuluivat alta. Boots Factory voisi alkaa valmistaa tämmöisä vähemmän motoristeille tarkoitettuja talsimia. Bootsit eivät saa kopista, miun mielestä! Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh? |
sartzan 23.08.2008 12:27:14 | |
---|
Kuten sanottu, saatanan huono kuva. Tiedän kuitenkin millaisia kenkiä olen hakemassa; isälläni on juuri sellaiset varrettomat perus-buutsin näköiset kengät ja samanlaiset ovat itsellänikin hakusessa. No perkele, kait sitä voisi harkita sitten ihan normi varrellisten buutsien hankintaa, coolithan ne ovat. Tuolla sivun puolivälissä on joitakin malleja: http://www.billysgang.fi/?open=203 , ja tuolla yksi pelkistetympi nilkkuri http://www.billysgang.fi/?open=202 . "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
BondakeBunny 23.08.2008 12:37:35 | |
---|
Aika helevetin kovia hintoja. Gentlemen... I, am PAIN |
Joees 26.08.2008 23:30:52 | |
---|
on ollut tietyntyyppiset bootsit hakusessa siitä asti kun Stockmannilta ostamani tasakärkiset kumipohjaiset soljelliset nilkkurit sitten kuluivat alta. Boots Factory voisi alkaa valmistaa tämmöisä vähemmän motoristeille tarkoitettuja talsimia. Bootsit eivät saa kopista, miun mielestä! Osta kävelykengät jos kopina tuntuu pahalta. Tai spittarit, tai jotkut muut coolit talsimet. Bootseissa kuuluu olla sopivasti kopinaa. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |