mennään tämä sunnuntai hieman pateettisesti Laulunsanat: Vesiheinät laineita suuteli (17.3.2012) (Kuin syksy jo ois)
Kielojen varteen vesi pisaroiksi käy metsätiellä ei sua rakas näy ilta on kuulas kuin syksy jo ois jos kiurun laulu sut takaisin tois mä miehistä jaloin, taistelin yksin ja mielikuvin jalopeurankin nurmelle kaadoin sun vuokses henkeni heikoksi raadoin heikosta heikommaksi vain kävin kun kielojen voipuvan näin metsä autioksi punertui lumpeet rivissä lammella ui heikosta heikommaksi vain kävin kun kielojen voipuvan näin jalopeura mun sisällä huuteli vesiheinät laineita suuteli riitettä silmiini jo sain yölinnut on hiljaa vain kielon varteen ei vesi pisaroiksi käy metsätiellä ei sua rakas näy mä miehistä jaloin, taistelin yksin ja mielikuvin jalopeurankin nurmelle kaadoin sun vuokses henkeni heikoksi raadoin riitettä silmiini jo sain yölinnut on hiljaa vain kielon varteen ei vesi pisaroiksi käy metsätiellä ei sua rakas näy mä miehistä jaloin, taistelin yksin ja mielikuvin jalopeurankin nurmelle kaadoin sun vuokses henkeni heikoksi raadoin
-merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |