Nyt kuulet tarinan onnettomasti kapulavalinnasta ja timo rautiaisesta. Voit laulaa mukana kunhan osaat "mörkö se lähti piiriin melodian." ja Pätkän "leijonaa metsästän.jos haluat laulaa tarinan uudestaan käännä kasettia, kiitos ja aloitetaampas   1.Minäpä se ostin kapulat   Tintan tantan tallallei    kapulatpa minä ostin    kapulatpa minä ostin 2.No ne kapulatka oli Ziljianit    Tintan tantan tallallei   ne kapulatka oli Ziljianit   ne kapulatka oli Ziljianit    3.Myyjä kehui niitä laadukkaiksi   Tintan tantan tallallei   kehui niitä laadukkaiksi   kehui niitä laadukkaiksi   4.No Paljompane makso   13 euroa   Paljompane makso   Paljompane makso   5.Sitten treenikämpällä    Tintan tantan tallallei   Soittamaan minä aloin   Soittamaan minä aloin   6.Roadrunneria   Tintan tantan tallallei   Sitä minä soitin   Ja kohta hienoa filliä koitin   7.Ja Sitten Kuului raks pöks päks   Tintan tantan tallallei   Kuului raks pöks päks   Kuului raks pöks päks   8.Kapulat meni Rikki    Tintan tantan tallallei   Voihan V***u S*****a   Voihan V***u S*****a   9.Itkemään minä rupesin   Nyyh Pääh Öh Öh EI EI EI   Rupesin itkemään   Rupesin itkemään   Loppu melodia on "leijonaa mä metsästän" jossa on puhe kohtaus jolloin ei lauleta   Kunnes tuli Mike Portnoy ovesta ja antoi minulle Kalliit 2€ euron La Specialit joilla olen nyt soitellut pitkään ........Jälkeen päin paikalla oli vielä käynyt Timo Rautiainen jonka Toppatakki on musta. Hän lauloi minulle kappaleen liittyen rumpujen soittoon ja kapuloiden käyttöön.Osoituksena siitä että minun kannattaa lopettaa rumpujen soitto. Koska kalvot olivat kuluneet kuolleiksi.Kappale oli "Älä Enää Lyö".   ------------------------------------------------------------                              Loppu ,Vanhaa pullaa kahvion puolella kiitos!!! "Before anyone did anything,Elvis did everything."  |