Neon 21.09.2003 03:22:44 (muokattu 23.09.2003 09:21:18) | |
---|
matkani tuhon tiellä on tuhonnut myös itseni ei vihaa, ei rakkautta, polttanut tunteeni, ainut mikä tuntuu on se, että mikään ei tunnu miltään Ainut mikä tuntuu on suunnaton tyhjyys sisimmässä Sitä olen hakenut, kaipa onnistunutkin viimein mutta miksi se ei tunnukkaan niin hyvältä kuin luulin? Miksi tuntuu, että en ole enää edes elossa Ruumini kävelee, kieleni puhuu pelossa Mutta miksi tuntuu kuin olisin jo haudassa mutta miten voi olla mahdollista, että tuntuu pahalta vaikka ei ole tunteita? En vihaa itseäni, haluaisin mutta en pysty En tunne itseäni, enkä itseäni kohtaan mitään Ystävät, kaverit, rakastetut, nekin haihtuu Ei niitä koskaan ole ollutkaan Itse pitää kantaa taakkansa, tuskansa ja tyhjyytensä vaikka viimeinkin onnistuu tappamaan kaikki tunteensa Niin silti onhan se tunteettomuuskin tunne Pahempi tunne kuin mikään muu, tuskaakin vahvempi Mielensä tappaminen on pahinta, tuska jota ei olemassa sen kantaminen on pahempaa kuin murhamiehen sielun ------------------------------------------ Sellainen, kommentteja kiitos. Lyhythän se vielä on ja ehkä saattaa pysyäkkin lyhyenä. |
Alicia 21.09.2003 11:22:37 | |
---|
Lyriikka käsittelee aika arkaa aihetta, mutta toisaalta se pureutuu siihen niin hyvin, että varmaan koskettaa jokaista lukijaa.. Omassakin päässä liikkuu näitä samoja ajatuksia, en ole vain saanut niistä mitään hienoja sanotuksia.. Sinänsä masentava aihe, mutta hyvin kirjoitettu. Sopisi johonkin Timo rautiaisen & Trio niskalaukauksen kappaleeseen! "Puh?"
"mitä, Nasu?"
"Tarkistin vain, että olet siinä" |
Mohla 23.09.2003 15:11:00 (muokattu 23.09.2003 15:15:21) | |
---|
No, itseasiassa, minun on taas vaikea samaistua tähän, paitsi yksi rivi kyllä kouraisi henk.koht. tasolla, mutta siis yleisesti ottaen en saa tästä itselleni mitään. EDIT: Niin, siis en tarkoittanut, että tässä sanoituksessa jotain vikaa olisi, katsoin vaan omasta vinkkelistä. Tämä tosiaan sopisi johonkin nykysuomimetalliin oikein mallikkaasti. Ei ainakaan synkkyyttä puuttuisi. EDIT2:Niin, ja sitä vielä, että ei tuon tarvitse minun mielestäni ainakaan olla pitempikään. Kun asia on kerran saatu sanottua, niin mitä sitä sitten enää suotta jauhamaan. Niin, että anna ollakin vain lyhyt, niinkuin meinasitkin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Neon 23.09.2003 15:42:50 | |
---|
Kiitoksia kommenteista, lisää otetaan mielellään vastaan. Kävele Läpi Neonvalojen |
Mohla 24.09.2003 03:13:29 | |
---|
Anytime. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
KädetönRumpali 29.09.2003 12:02:04 | |
---|
Jos kyse ei ole omista tunteistasi, niin hyvin olet ainakin tekstissä tavoittanut tuskan. Hyvät sanat sinänsä, mutta kovin raskaat... |
mi 29.09.2003 14:08:38 | |
---|
Jos en tuntisi sinua, kirjoittaisin tähän vain että sanoitus on hieno, onnistuit hyvin välittämään tunteesi tekstin kautta. Älä tee tekstistä pidempää, se on todella tehokas nykyisen pituisena. Ainakin minuun tämä puree. Olen lukenut noi kuusi ensimmäistä riviä uudelleen ja uudelleen. Mua alkoi suunnattomasti ahdistaa, kun sä ilmeisesti todella tunnet noin. Et ansaitse tuollaista oloa.. Life is just a dream on the way to death. |
Nimismies 03.10.2003 11:41:40 | |
---|
Hyviä ajatuksia ja tehokkaita rivejä koskettavasta aiheesta. Pidin kyllä kovasti, mutta tällaisenaan tämä on melko hankala säveltää, kun lyriikalla ei varsinaisesti ole mitään muotoa. En nyt viitsi alkaa bardeilemaan, totean vain että hyvää kamaa. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |