valot ovat valuneet hetkeksi äänien jälkeen hiljaisuuteen, valottomat lauseet antavat odottaa, puhujaa joka hetken aikaa pimeyttään rakastaa vaihtuvat kasvonpiirteet värittömiksi varjojen mailla tahdothan olla siinä hetken vain mitään vailla kuiskien tuulien tiellä suojassa läänillä maailman äänillä, sattuman saarelma reunustaa.. suru ansaa.. ota hetki, tartu kiinni kiiltokuviksi mustelmiini, vedä välistä päivä joka suruansa saattaa kantaa ota hetki tartu kiinni kiiltokuviksi mustelmiini vedä välistä päivä, joka suruansa saattaisi kantaa valottomat lauseet ovat hiljentäneet tunteettomat, miksi sanoa mitään, jos ymmärtämättään herättää, vain tunteen muuttumattoman ajatuksen unohtuvan, joka toisaalle jää, vaikka perille yrittää.. tatta the orginal grazy mama |
Hyviä kielikuvia löytyi tästä. Aika omakohtainen sanoitus, mikä ei ole huono asia. Laulun nimi vähän hämää - onko kyseessä siis suruansa, yhdyssana, näin ainakin se tuolla tekstin sisällä viittaisi olevan. |
Hyviä kielikuvia löytyi tästä. Aika omakohtainen sanoitus, mikä ei ole huono asia. Laulun nimi vähän hämää - onko kyseessä siis suruansa, yhdyssana, näin ainakin se tuolla tekstin sisällä viittaisi olevan. Mä luulen, että suru ansa on kirjoitettu noin ihan sen takia ettei tule väärinkäsityksiä. Suru ansa - suruansa. Kielellähän tossa leikitään ja noin se ainakin on selkeesti esillä että ei tule väärinkäsityksiä. Hienoa tekstiä jälleen kerran... ei voi muuta sanoa, mutta ei vedä vertoja aiemmille(!) mestariteoksillesi!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Biisin nimi on SURU ANSA, vaikka ei biisissä niin sanota. Idea sanoituksiin tuli sanasta suru, taivutettuna muotoon suruansa......kantaa, ruokkii, tms. Metaforallisesti haen sitä, että jokainen kuitenkin itse tekee itselleen surusta omanlaisensa. Surunsa voi surra, ja tuntea olevansa inhimillinen, tai sitten siitä voi tulla loukku, ansa, jota ei voi parantaa, jos ei itse selvitä sitä itselleen ja pääse sen myötä siitä yli. Kiitos kommenteista :) Minulle tärkeä teksti whit love tatta tatta the orginal grazy mama |