Aihe: MANSEROCK - Osa IX: SYRÄMMEMPIMENNYS 1 | |
---|---|
![]() 20.04.2007 16:34:50 | |
Tampereenkiälelle käännettyjen rock-klassikoiden virta alkaa pahasti suistumaan ämmäpopin puolelle. Mutta koska tästä Bonnie Tylerin hitistä en ole onneksi ikinä kuullut minkäänlaista suomennosta, piti sellainenkin tehdä. Ensi kerralla sitten rokimpaa taas. Aikaisemmin sarjassa ilmestyneet: - "Manselainer rapsorja" (Bohemian Rhapsody) - "Rappusia Näsinneulaan" (Stairway To Heaven) - "Hotelli Tampere" (Hotel California) - "Sauhuaa Koski" (Smoke On The Water) - "Kultapossu" (Cat's In The Cradle) - "Mukaam" (Get On) - "Ilmasta rahaa" (Money for Nothing) - "Syäm mustaa" (Black Velvet) * * * SYRÄMMEMPIMENNYS (Total Eclipse of the Heart) Katonnääs Aina sillon tällöv vähän ypönä oon eikä sua näym missään Katonnääs Aina sillon tällöv vähäv väsyttää kuunnellam mun kyyneltel lorinaa Katonnääs Aina sillon tällöv vähä hermostuttaa kup parhaat vuaret jo takana on Katonnääs Aina sillon tällöv vähän kauhistuttaa ja sittes sää tuut ja katot mua noin Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Katonnääs Aina sillon tällöv vähäl levoton ooj ja miätin kaikellaista tyhmää Katonnääs Aina sillon tällöv vähän avuton ooj ja niinkup pikkuvavva syliis sun tuun Katonnääs Aina sillon tällöv vähäv vihaks pistää ja mun tarttee mennäp poraamaan Katonnääs Aina sillon tällöv vähän kauhistuttaa ja sittes sää tuut ja katot mua noin Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Ja mää tartten sua tänään Tartten enemmän kuk koskaa' Ja jos sää halaap pirempään voitas elää ilman tuskaa Ja kaikki paremmim päin käännetään Kerta sillom me niiv voiraan päättärille asti ajaa yhressä vaan Sur rakkautes vaam mua aina varjostaa En tiäräm mitä teen kum pimeeseem mä jäär Ruutitynnyrissä eletääj ja kipinöirää' Siis raijaa tännes sul luus Tänään kun alkaa ikuisuus Tänään kun alkaa ikuisuus Kavvan sitten onnistuir rakastumaan Nyp palasiks mää hajota saan Ei sillem mitääv voi syrämmempimennyksen kus saan Kavvan sitten kaikki oli valosampaa Nys sokeestiv vaar rakastaas saa Ei autav valittaa syrämmempimennyksen kus saa (VÄLISOITTO) Katonnääs muijaa Katonnääs muijaa Katonnääs Aina sillon tällön tiärän että ei susta koskaan tuum mitä halusit Katonnääs Aina sillon tällön tiärän että oot ainoo jätkä jolle kelpaan tämmösenään Katonnääs Aina sillon tällön ei oo maailmankaikkeuressa ketään yhtä ihanaa Katonnääs Aina sillon tällön tiärän ettei oo parempaa tai mitääm mitä tehrä ev vois Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Katonnääs muijaa Aina sillon tällöm mää hajoon Ja mää tartten sua tänään Tartten enemmän kuk koskaa' Ja jos sää halaap pirempään voitas elää ilman tuskaa Ja kaikki paremmim päin käännetään Kerta sillom me niiv voiraan päättärille asti ajaa yhressä vaan Sur rakkautes vaam mua aina varjostaa En tiäräm mitä teen kum pimeeseem mä jäär Ruutitynnyrissä eletääj ja kipinöirää' Siis raijaa tännes sul luus Tänään kun alkaa ikuisuus Tänään kun alkaa ikuisuus Kavvan sitten onnistuir rakastumaan Nyp palasiks mää hajota saan Ei sillem mitääv voi syrämmempimennyksen kus saan Kavvan sitten kaikki oli valosampaa Nys sokeestiv vaar rakastaas saa Ei autav valittaa syrämmempimennyksen kus saa * * * (Vaikuttaa muuten aika neuroottiselta kalkkunalta tää laulajaminähahmo. Ei sitä äjjä ymmärrä, mikä sillä oikeem mättää, vaikka sillä oj jätkä siinä, kekä tykkää siitä ja hommam pitäs olla ainakis siltä osin kunnossa.) "Squier is the Epiphone of guitars." | |
![]() 20.04.2007 16:51:34 | |
HAHAA!! Nää on kyllä silkkaa parhautta!! Mahtavaa!! | |
![]() 20.04.2007 21:45:17 | |
Perskuta... | |
![]() 24.04.2007 08:39:39 | |
Aina sillon tällöm mää hajoon Kyllä! Siis levyllehän nämä mansekäännökset pitäisi saada kaiken kansan kuultavaksi. Olette nero edelleen. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)