Mä revin auki vanhat haavat kun ei uusiakaan oo, revin renkaistani naavat, Lousianaan maan rakoon- aion mennä nyt ja lähden jätän talon virttymään- ehkä palaan tai en koskaan valtatie vie mennessään- Olen ajanut tän matkan, kolme kertaa aiemmin, ensin tulin tänne, lähdin palatakseni takaisin, nyt kun neljäs kerta kutsuu mä en kaipaa minnekkään, mutta kukas sitä myöntää- että pakenee itseään- (soolo) Tie tää, mennessään, mua muistaa, luulen niin- katsoo ja alla käy- mä en palaa helvettiin- Mä revin sivupeilin irti kun en kestä katsoa, maata mustaa taakse katoavaa, enkä omia kasvoja, mä olen ainut joka tietää mistä narusta vedetään- tätä jätkää joka ajaa, ja siksi saan sen itkemään- Tie tää, mennessään, mua muistaa luulen niin- katsoo ja alla käy- mä en palaa helvettiin- Ei mua valta tien- voi viedä mukanaan- mä menen ihan itse- kun en sielun rauhaa saa- (soolo) Mä revin auki vanhat haavat, kun ei uusiakaan oo, no mikäs siinä, ei mua haittaa- sama miestä riepokoon, Mä olen ainut joka tietää, mistä narusta vedetään, tätä jätkää, joka ajaa- ja siksi saan sen itkemään Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä.... |
"Mä revin auki vanhat haavat kun ei uusiakaan oo," loistava aloitus, kertoo kaiken "Ei mua valta tien- voi viedä mukanaan- mä menen ihan itse- kun en sielun rauhaa saa-" nämä riittää, ainakin minulle, tekemään sanoista toimivat. tietysti melodia ja rytmi biisissä karsii/muokkaa sanoja jos on tarvis. olisko rokkia? pistä linkki jos on kuunneltavissa. rullaa riffi, rytmi ja hei paappa ripa |
Ohhoh!! Hämmennyin ihan :) Kiitoksia- Ei ole nauhalla vielä, mutta laitetaan kun saadaan :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä.... |