Faabel 27.01.2008 21:09:17 | |
---|
Juu elikkä ekoja lyriikoita, sama homma kun aikasemmassakin, rakentavaa kritiikkiä. Kannattaisiko lisätä kertosäe, vai jättää näin: Oh Wicked Wings I summon you to take me To Break out this prison I just wanna be free Oh Wicked Wings Where are we goin' Its so dark in here In the middle of sin Oh Wicked Wings Dont drop me off I learned my lesson The Life is rough Oh Wicked Wings I was wrong I wanna go back Where i come from |
Faabel 29.01.2008 20:49:19 | |
---|
Kommenttia olisi mukava saada... |
Tuomas 04.02.2008 16:41:48 (muokattu 04.02.2008 16:44:06) | |
---|
Jälleen kerran puhutaan siitä, kannattaako tehdä englanniksi. Millaista musiikkityyliä tämä sanoitus edustaa? Tuntuu, että tuo täysikäännös tekstissä tulee vähän liian nopeasti. "Hei mulla on ikävää mä haluan olla vapaa hei mitä hittoa täällähän onkin pimeää apua tahdon takaisin" Mulle tää henkilökohtaisesti jää vähän turhan eteeriseksi, en saa kiinnekohtaa oikein mihinkään. Kirjoita vähän lisää lihaa luiden ympärille, niin tää varmasti paranee. Ja vaikka inhoatkin sitä että sanon tämän: kokeile suomeksi. e: aijoo, mulla rupes soimaan päässä Johnny Cashin Redemption-biisi. "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
Faabel 04.02.2008 19:48:46 (muokattu 04.02.2008 20:06:15) | |
---|
No joo, tätähän varten kysyin tuota kertosäettä. Se nimittäin tuo sitä pituutta jne. Suomeksi olen kokeillut, mutta kaikki tavutussäännöt toivat vain liikaa pään vaivaa. Toki englannissakin ne on, mutta jotenkin ne eivät ole niin vaikeat. Tässäkin ideana ns. karkaaminen, joutuminen pahoihin piireihin kadulla ja katuminen. Kiitos palautteesta. |
muppi 04.02.2008 20:57:38 | |
---|
Kokeileppa sellaista että nuo 4 säettä on kertosäe. Ensimmäisellä kerralla lauletaan vain ensimmäinen: SÄKEISTÖ Oh Wicked Wings I summon you to take me To Break out this prison I just wanna be free SÄKEISTÖ Toisella kertaa: Oh Wicked Wings I summon you to take me To Break out this prison I just wanna be free Oh Wicked Wings Where are we goin' Its so dark in here In the middle of sin SÄKEISTÖ ja niin edelleen. Tällä tavoin voit selittää viimeisen säkeistön äkillisen muutoksen, kun olet säkeistön verran selittänyt miksi et haluakaan sitä mitä alunperin halusit. Tälläinen kertosäkeen "rakentaminen" on kaiken lisäksi myös varsin omaleimaista tavaraa. Säkeistöjen rakentaminen on myös huomattavasti helpompaa kun sinulla on tavallaan suunta jota kohti mennä, eli säkeistö kuljettaa kohti kertosäkeen uutta osaa. |
Faabel 04.02.2008 21:07:51 | |
---|
Kiitos paljon, aivan loistava idea! Tätä on pakko kokeilla. Arvostan tätä paljon, kiitos. |