Aihe: I'm so glad
1
Makkari
11.02.2008 13:54:06 (muokattu 12.02.2008 22:16:54)
On hyvä fiilis, eikä ole muutakaan tekemistä, niin panenpa tämän tänne muiden haukuttavaksi. Kommentteja ja rakentavaa palautetta otan mielelläni vastaan, näitä kun on vaikea itse arvioida. Se on niin pienestä kiinni onko se "vähän hölmö" vai "typerä". Tässä tapauksessa pieni hölmöys on ihan hyvä asia, mutta typerä en tietenkään haluaisi olla. ;) Onko se liiankin simppeli? kaipaako kertosäettä tai muuten vaan enemmän tekstiä?

Taisin melkeinpä tietoisesti koittaa keksiä mahdollisimman yksinkertaista biisiä.. Tähän on itse asiassa musiikkikin jo olemassa. Biisissä on kokonaiset kaksi sointua! :)

Enpä keksinyt vielä parempaa nimeä, niin olkoon toistaiseksi "I'm so glad", vaikka se onkin jo Creamin biisi.

(Chuck Berry-intro)

I'm so glad, why weren't I
(I've) got all the reasons to be satisfied
oh yeah, oh yeah

I think I have all that I need
while many people starve and bleed
I'm lucky, so lucky

My neighbor has got the blues
he says he can't pay the dues
I'm sorry, so sorry

But he should think about the good
he's still got enough of food
he's still, kinda lucky

(Chuck Berry-soolo)

There are too many people weak and poor
somebody help them, please oh lord
oh no, no lord

But why would I worry 'bout things so bad
what would it help if I were sad
oh no, wouldn't help

So I guess I'll just live happily
I'll go and play a little rockabilly
oh yeah, rock 'n' roll

(Loppuun vaikka rokin ylistystä ja häivytys. ;))

Että semmosta. Iloista ja hauskaa päivää kaikille!

EDIT: Ohho, taisin tosiaan painaa "Lähetä kirjoitus"-nappia! :o
Faabel
11.02.2008 18:21:13 (muokattu 12.02.2008 17:42:54)
Tykkäsin tästä, tässä on samantapaista kannanottoa kuin minulla ongelmiin, vaikka tosin meillä on eri aiheet (ja sinulla parempi :P). Muutenkin tykkään riimittelystä ja tästä tulee sellainen mukava 'jammailufiilis'. Ehkä vielä vähän parempi lopetus niin tää on hyvä.
Teh Masa
12.02.2008 22:12:19 (muokattu 12.02.2008 22:13:44)
Tää on aikas loistava.
Todella asiakamaa eikä mitään väkerrystä.
Enkä yhtään mitään virhettä huomannut.
Aihe oli hyvä, mutta mun mielestä ehkä jotkut oudommat ja vertauskuvin varustetut aiheet sopisi tuohon tyyliisi enemmän. Mutta, se on mun mielipide.
Pisteet tästä: 9,9/10.
Makkari
18.02.2008 16:52:17 (muokattu 18.02.2008 16:52:38)
Tykkäsin tästä, tässä on samantapaista kannanottoa kuin minulla ongelmiin, vaikka tosin meillä on eri aiheet (ja sinulla parempi :P). Muutenkin tykkään riimittelystä ja tästä tulee sellainen mukava 'jammailufiilis'. Ehkä vielä vähän parempi lopetus niin tää on hyvä.

Kiitos! Hain tosiian sellasta letkeää ja reipasta meininkiä.

Tää on aikas loistava.
Todella asiakamaa eikä mitään väkerrystä.
Enkä yhtään mitään virhettä huomannut.
Aihe oli hyvä, mutta mun mielestä ehkä jotkut oudommat ja vertauskuvin varustetut aiheet sopisi tuohon tyyliisi enemmän. Mutta, se on mun mielipide.
Pisteet tästä: 9,9/10.

Kiitos, kiitos! Tässä en sinänsä yrittänytkään tehdä mitään varteenotettavaa protestilaulua tai kannanottoa. Sellaisia vakavia biisejä mulla kyl on monta tekeillä.... Niistä osa on ollut tekeillä kuukausia, tämä taas syntyi parissa kymmenessä minuutissa. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)