Aihe: Parasite Cocktail : Under the Crimson Sky (Rock/Pop)
1
Demostudio
15.03.2008 20:11:47
Bändin nimi: Parasite Cocktail
Kappaleen nimi: Under the Crimson Sky

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/parasitecocktail (Mp3)

Se tavallinen tarina: kaksi rakastavaista kohtaa toisensa. Sekä maailmanloppu. Avaruusolioiden toimesta.
Informaatiokameli
17.03.2008 14:37:37

Hei nyt vähän kommenttia hei! :)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Informaatiokameli
20.03.2008 15:29:45

Plöts plöts, sanokaahan nyt jotain tästä alienhumpasta.
Informaatiokameli
14.04.2008 15:17:14 (muokattu 14.04.2008 15:19:19)

Nostanpa vielä kerran tämän mainion kappaleen kritiikin toivossa. Nyt kommenttia saakeli!

www.myspace.com/parasitecocktail
Scars80
14.04.2008 18:31:10

Nostanpa vielä kerran tämän mainion kappaleen kritiikin toivossa. Nyt kommenttia saakeli!

www.myspace.com/parasitecocktail

Aika psychobillyähän tuo mun korvaan oli :D voi tosiaan nähdä helposti teidät jossain brittifestareilla sotitamassa muutaman tuhannen sekopäisen tuubitukan riehuessa lavan edustalla :D

Ei siinä mitään taidokasta soittoa mun mielestä. Laulut ehkä vähän vaisusti kuuluvissa. Liekkö sitten ujoutta vaiko ihan vahinko ;)

Ei niinkään mun musasa joten jätän tarkemman kommentoinnin niille jotka kyseisestä musasta digailee enemmänkin :P

Keep bloody on m8s ! :D
Informaatiokameli
17.04.2008 15:55:56 (muokattu 17.04.2008 15:56:32)

Aika psychobillyähän tuo mun korvaan oli :D voi tosiaan nähdä helposti teidät jossain brittifestareilla sotitamassa muutaman tuhannen sekopäisen tuubitukan riehuessa lavan edustalla :D

Ei siinä mitään taidokasta soittoa mun mielestä. Laulut ehkä vähän vaisusti kuuluvissa. Liekkö sitten ujoutta vaiko ihan vahinko ;)

Ei niinkään mun musasa joten jätän tarkemman kommentoinnin niille jotka kyseisestä musasta digailee enemmänkin :P

Keep bloody on m8s ! :D

Noniin, tulihan sitä kommenttia! Totta on, että laulut ovat jääneet liian taustalle miksausvaiheessa. Rummut myös ovat valitettavan mössöä koska tietokone ne soitti rumpalimme ollessa sotaleikkikoulussa :S En kyllä ymmärrä, mistä tuon psychobilly-vertauksen tuohon vetäisit :D

Kiitoksia kritiikistä, lisää vaan!
Scars80
18.04.2008 20:17:11

Noniin, tulihan sitä kommenttia! Totta on, että laulut ovat jääneet liian taustalle miksausvaiheessa. Rummut myös ovat valitettavan mössöä koska tietokone ne soitti rumpalimme ollessa sotaleikkikoulussa :S En kyllä ymmärrä, mistä tuon psychobilly-vertauksen tuohon vetäisit :D

Kiitoksia kritiikistä, lisää vaan!

Kuten sanoin: MUN korvaan ;P Kun en niin tän musiikin suurkuluttaja ole... tuli vaan ensimmäiseks mun mieleen...

Enkä siis tuota pahalla tarkottanut ollenkaan ^^
Bobana
19.04.2008 01:35:53
Tuota joo.
Tästä on vaikee olla oikeen mitään mieltä....
Tuo eka biisi siellä Myspacessa oli ainakin laulun osalta heikohko. Taasen komppiryhmä ja skebat kyllä mättivät ihan mukavasti.

Tää on vaikee... ööö-... * 7- *
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt