Aihe: Vexu : Minäkö Se Olin
1
Demostudio
19.05.2004 12:18:39
Bändin nimi: Vexu
Kappaleen nimi: Minäkö Se Olin

URL: http://www.cc.jyu.fi/~vexu/musiikki/omat/none-minako_se_olin.mp3 (Mp3)

Biisejä on syntynyt tasaisesti, mutta heitetään välillä tännekkin yksi. Viikonloppu tuli vietettyä kaverin mökiltä ja heti kun sieltä pääsi niin tulikin idea mistä piti vauhdikkaasti tehdä kappale. Tolkuton määrä kitaroita muodostamaan särövallia ja reippaasti melodioita eli suomenkielistä metallia kyseessä. Laulutkin onnistuivat kohtalaisesti ainakin omasta mielestä tällä kertaa.
JCM
19.05.2004 12:21:51

Laulusta ei oikein tahdo saada selvää.

En oikein osaa sanoa tästä mitään, ilmeisesti aika äkkiä tehty kokonaisuudesta ja kirjoituksestas päätellen. Se kuuluu hiukan läpi.

Ei mitään erikoista... Joku saattaa tykätä enemmänkin.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Pasifisti basisti
19.05.2004 23:00:58
Biisin alku lupaa todella paljon. Jos alussa olisi ollut suorempi rumpukomppi, niin se olisi potkinut paljon paremmin.

Säkeistön kitara on mainio, mutta laulumelodia ei oikeen tunnu istuvan siihen. Laulu tuntuu hieman epävarmalta.

Kertosäe tuntuu jotenkin heikolta tai jotain... ehkä jämäkkyyttä lisää? Biisin parasta antia on siis alku. Oikeita rumpuja tässä kaipaa.

Vastavuoroisesti saa käydä arvioimassa :)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=51467
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=38604
vexu
20.05.2004 02:49:55

Jos alussa olisi ollut suorempi rumpukomppi, niin se olisi potkinut paljon paremmin...

Säkeistön kitara on mainio, mutta laulumelodia ei oikeen tunnu istuvan siihen...

Tuo on ehkä enemmän makuasioista kiinni. Itse kannatan lähes aina kaikkea muuta kuin sitä suorinta ratkaisua. Säkeistössä se kitarahomma hiljemmalla ehkä tasoittaisia kyllä kokonaisuutta.

Laulu tuntuu hieman epävarmalta...

Kertosäe tuntuu jotenkin heikolta tai jotain... ehkä jämäkkyyttä lisää?

Itse olen kaikkea muuta kuin lauluja, joten se selittää täysin nuo seikat. Instrumentaalit tuppaavat pidemmän päälle vain käymään itselle pirun tylsiksi.

Oikeita rumpuja tässä kaipaa.

Hehe, niitä ei välttämättä ole aivan heti luvassa kun pitää kaikki väsätä itse kotona, mutta aivan samaa mieltä aivan kuten oikea laulajakaan ei haittaisi tippaakaan.

Pääasiassa näissä on kyse ideoiden demoamisesta puhtaasti omaan käyttöön. Ensimmäisen riffin keksimisestä tähän lopputulokseen äänityksiä myöten meni ehkä kaikkiaan noin kuusi tuntia.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Mättöpiiska
20.05.2004 03:47:08
Sävellyksenä on hyvän kuuloinen mutta laulaja laulaa liian hennosti. Ääntä (siis keuhkoista) lisää kehiin.

Bassorumpu lyö särölle, johtuneeko alataajuuksien puutteesta kuuntelussa... (Basarin kuuluvuutta lisätty pelkällä volyymin nostolla?)

Kitarointi on kunnossa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt