anapena: Heei, se soundi tulee tietty tuosta!! Tai ainakin se vaikutelma soundista: "Wow, man!" "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
kivi: Sen sijaan kotona en suosittele äänittämään yhtään mitään, jos koti on kerrostalo tai muuten on naapureita. Vaistomaisesti tulee naapurin vauva mieleen, sitten alkaa vaimentaa ääntä, ja se kuuluu sitten lopputuloksessa. Laulaessa pitää olla varma siitä, että ääntä saa tulla niin paljon kuin tulee, koska se tulkinta on tärkeämpi kuin mikään tallennuslaite, mikkivalinta tai muu. Tämä. Ja kympillä komppia. Mä en tosiaan ole mikään äänitysmaailman ihme, päinvastoin. Mä en metalligenren örinöistä ymmärrä yhtikäs mitn. En mä ymmärrä muustakaan mitn. Mut jos vetää vaik humppaa tai kuplettia, niin siinä pitää uskaltaa vetää sydämensä kyllyydestä. Täysillä. Jos tommoista paikkaa ei ole käytettävissä, ni sit on ihan herttaisen yhdentekevää mitkä mikit tai muut kamat ehkä on käytössä. One kind of music only - the good kind |