Mikael 21.11.2011 22:52:09 | |
---|
dust sucker: Kyllähän sen sekvensserin (mun tapauksessa Logic 8) kanavavolumesta näkee onko ääni tullessa ruvella. Ja mikä parasta: sen myös kuulee vaik'ei olis mittaria lain. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
dewil 22.11.2011 10:53:29 | |
---|
Nyt täytyy täsmentää, että kun puhuin kokemuksistani, niin tarkoitin tietty UA 610MKII:ta Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
djtremolo 22.11.2011 20:45:28 | |
---|
If I seem super human, I have been misunderstood. |
Laaksonen 22.11.2011 22:13:18 | |
---|
Spl:n laitteissa on jokin ihme piruus aina nupikoiden kanssa, alkaa krohisemaan ja pätkimään ym ym. Tai ainakin mitä oon itse niitä käyttänyt ja pari muutakin ihmistä on kironnut samaa asiaa.. Saatika sitten huonoa tuuria.. |
dust sucker 22.11.2011 22:49:32 | |
---|
dewil: Nyt täytyy täsmentää, että kun puhuin kokemuksistani, niin tarkoitin tietty UA 610MKII:ta Se ja UAD-2 core tai firewirekortti yhdessä 1500 euroa...uh...kylläpä menee vaikeaksi, sekin paketti houkuttaisi. Mutta on tuo UAD-1 kortti, mutta en tiedä misltä löytyy sen viimeiden päivitys, mulla on koneessakin vielä Tiger käyttiksenä, joten vaiketa on päivittää UAD-1:stä enää tässä vaiheessa. |
djtremolo 23.11.2011 08:37:37 | |
---|
Laaksonen: Spl:n laitteissa on jokin ihme piruus aina nupikoiden kanssa, alkaa krohisemaan ja pätkimään ym ym. Tai ainakin mitä oon itse niitä käyttänyt ja pari muutakin ihmistä on kironnut samaa asiaa.. Saatika sitten huonoa tuuria.. tarkoitat, että potikat rahisee käännettäessä, vai tuleeko häiriötä silloinkin kun ei koske nappeihin? De-esserin takia tuo kiinnostaisi, mutta pitää testailla. If I seem super human, I have been misunderstood. |
Laaksonen 25.11.2011 13:44:47 | |
---|
djtremolo: tarkoitat, että potikat rahisee käännettäessä, vai tuleeko häiriötä silloinkin kun ei koske nappeihin? De-esserin takia tuo kiinnostaisi, mutta pitää testailla. Siloinkuin kun kääntelee ja muutenkin körmähtelee. Toki niitä saa putsattuakin =) |
dust sucker 10.12.2011 22:00:41 (muokattu 10.12.2011 22:03:52) | |
---|
UA 610 solo kotona. Pidän. Vasta basson kanssa tsekkailtu. Selkeästi yksityiskohtaisempi soundi kuin Studio Projects VTB-1:n kanssa. Ainoastaan klippivalo hämää. Vaikka namiskat olisi molemmat täysillä, ledit ei muutu keltaiseksi tai punaikseksi vaan näyttää silloin tällöin vihreätä klippipiikkiä. Näin kai kuulukin olla? Toimiiko valo heikosti passiivisen äänilähteen kanssa. |
jPekka 11.12.2011 14:11:22 | |
---|
dust sucker: UA 610 solo kotona. ... Ainoastaan klippivalo hämää. Vaikka namiskat olisi molemmat täysillä, ledit ei muutu keltaiseksi tai punaikseksi vaan näyttää silloin tällöin vihreätä klippipiikkiä. Näin kai kuulukin olla? Toimiiko valo heikosti passiivisen äänilähteen kanssa. Klippivalo ei tosiaan ole kovin informatiivinen. (Omassa yksilössäni valo oli itse asiassa pudonnut paikoiltaan kotelon sisään, mutta takuukorjattiin tietenkin ripeästi.) Toisaalta laite on opettavaisempi näin: merkkivaloon ei voi luottaa, pakko mennä korvan varassa. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
dust sucker 11.12.2011 19:39:13 | |
---|
Joo Röden NTK:n kanssa oli ihan eri meininki. Valo toimi niin kuin pitääkin. Ja aika paljon sai buustata ennen kuin meni punaiselle! |
kmh 12.12.2011 11:16:44 | |
---|
Tosiaan kannattaa muistaa ettei ole tarvis äänittääkään niin että piikit osuu punaiselle, ihan mukavasti sujuu jos piikit osuu -10dbFS -15dbFS -alueelle. Itselle tämä oli aikoinaan melkoinen herätys. Etuvahvistimien markkina on hyvin kirjava, ja taivas näyttäisi olevan hinnalle rajana. Mikä sun budjetti on? |