Aihe: USB interfacet hintaluokassa 100-400 e ?
1 2
Antti1
17.01.2010 22:20:33 (muokattu 17.01.2010 22:20:58)
Henri Henri Olavi: Mun kokemukseni mukaan kyllä kusevat DA-muuntimet ja etuset.

Laitteissa nimeltä ............ syystä, että ............. ja sen huomaa tilanteessa .............?

Joo mullakin on kokemuksia siitä, että mun 1500€ Creamwareläjä ulkoisella 16 i/o -muuntimella ja analogitiskin etusilla oli kivampi, kuin kaverin Line6 Toneport. Siltikään Toneportissa ei ole mitään sellaista vikaa, joka näiden halvempien laitteiden käyttäjien soundien viilaamista ja musiikin esiin tuomista mitenkään haittaisi. Jos se jossain kusee, niin akustiikka ja ammattitaidon puute.

En mä sitä sano, oon mä törmännyt myös huonoihin laitteisiin, mutta ne on olleet lähes poikkeuksetta niitä ensimmäisten aaltojen USB1-kamaa. Pääasiallisesti näissä vertailuissa varmaan haetaan uutuuksia ja vanhemmista niitä oikeasti "rautaisia" tapauksia, koska noi kuluttajaluokan romut kuitenkin kehittyy laadukkaammiksi valtavalla vauhdilla. Vai pitääkö nykyään sanoa jo prosumer consumerin sijaan?
Sell the kids for food, weather changes mood.
Antti1
17.01.2010 22:27:31
Mikael: Mulla ei oo kokemusta kuin Digidesignin M-Box 1:sestä sekä uudemmasta M-Box Ministä. Ykkösen etuasteet olivat surkeat...

Asiallisesti perusteltuja näkemyksiä, tattista. Sulle ei kuitenkaan varmaan toi oo mikään ylläri, kun lienee vähän sellainen "yleisesti tunnustettu tosiasia" Protarin muuten niin ihanaisessa ihmemaailmassa? :)
Sell the kids for food, weather changes mood.
Mikael
17.01.2010 22:42:39

Antti1: Asiallisesti perusteltuja näkemyksiä, tattista. Sulle ei kuitenkaan varmaan toi oo mikään ylläri, kun lienee vähän sellainen "yleisesti tunnustettu tosiasia" Protarin muuten niin ihanaisessa ihmemaailmassa? :)

No itseasiassa sen ekan version etuset oli vähän yllätys/pettymys. Se oli aikanaan mun eka ProTools-systeemi ja sitä mainostettiin että on ihan Focusriten tekemät etuset ja kaikkea. Silloin mulla ei ollut kokemusta Focusriten platinum-vehkeistä, vaan ainoastaan niistä Red-sarjalaisista jotka on oikeasti tosi hyviä. Mut ei tietenkään ole yllätys että noin halvat laitteet ei oo samalla tasolla kuin 10x kalliinmat ammattikäyttöön suunnitellut laitteet.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
stonefinger
27.07.2010 13:59:34
pystyykös tohon pod:in liittää sähkörummut?
press any key... where`s anykey?
Antti1
27.07.2010 14:00:48
stonefinger: pystyykös tohon pod:in liittää sähkörummut?

Pystyy. Täytesana.
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)