Aihe: Metallican uusin
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
jPekka
26.08.2008 13:15:39

Kommentoidaan nyt tännekin: mitäs ootte mieltä kun vaikuttas toi toinenkin biisi särkevän?! :)

Hee, nostalginen C-kasettisoundi!
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
Roberto
26.08.2008 17:36:32

Tossa vielä linkki, jonka joku aiemmin Metallica-ketjuun postasi: http://rapidshare.com/files/140160411/My_Apocalypse-256.mp3.html

Olipa sysipaska biisi.
mukis
27.08.2008 12:28:22

Kuulin autossa tuon ensimmäisen sinkun, the day that never comes: aluksi meinasin heti vaihtaa kanavaa, koska biisi kuulosti hirveältä ja soundit vielä pahemmalta, maltoin kuitenkin mieleni ja jatkoin kuuntelua eteenpäin, onneksi. Sain nimittäin päivän ylivoimaisesti parhaat naurut, kun ne kirkin tiluttelukohdat alkoivat. Nauroin niin vedet silmissä, että auton tiellä pitäminen alkoi olla todella haasteellista..
puusormi
27.08.2008 14:28:13

Kaupallista neroutta! Normifanit lataavat biisiä siksi että fanittavat. Studioharrastajat ja -ammattilaiset kauhistellakseen soundeja. Ja muusikot tunteakseen ylemmyyttä koska ovat taitavampia soittajia kuin miljoonia ja taas miljoonia levyjä myyvät wahipellet ja paskarumpalit.

Ja Metallican pojat hymyilevät iloisesti koko matkan pankkiin ja takaisin.
Saapiko lähettää terveisiä?
CryptoFib
27.08.2008 15:57:39 (muokattu 27.08.2008 15:58:12)
Hehee..

Hauska triidi. Ainoastaan yhen johtopäätöksen vejän ite ja se on se, että tekipä Metallica mitä tahansa, ikinä, niin sillä on aivan käsittämätön vaikutus ihmisiin!

Musa-jengin syvissä riveissä, kun on tässä vaappunu, nii Metallica on kuumin puheenaihe joka paikassa, vaikka esim. naapurissa suunnitellaan jo kolmatta maailmansotaa.

Muusikot, ääniteknikot ja musadiggailijat täälläki sanoo: "Kyllä on taas hypätty kokonaan uudelle aikakaudelle siinä, kuinka paljon masteria voi säröttää", "Vaan mikäs siinä jos demosoundit tulisivat muotiin. Helpommalla pääsis ;-)" ja "Kerätään sympatioita olemalla kökköjä tms." ... St. Angerin (paras metallica-lätty. ;) ) kohdalla jo tuntu siltä, että puheista päätellen Metallica määrää joitain standardeja. Joka jampalla on kuitenki St. Angerista mielipide ja suurella osalla se on EHDOTON "nam" tai "hyi". Sama tuntuu toistuvan tämän levyn kohdalla. Ja, kyllä, uskoisin minäki, että kaikki tämä hype näiden sinkkujen ympärillä on tarkkaan harkittua strategiaa (Liekö Ulrich ollu järkimoottorina).
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
Werihukka
27.08.2008 18:37:46 (muokattu 27.08.2008 18:38:24)

Itehhän en nyt oikein Metallicasta oo jaksanu koskaan kiinnostua, enkä oikein nytkään, mutta se mistä pidin erityisesti uusien biisien kohdalla oli se fakta, että se ei kuulostanut hyvältä siinä mielessä, joka hyväksi nykyään tunnutaan usein mieltävän, vaan kuulosti itseltään ja sen takia hyvältä. Mun mielestä aivan turha hakea saundia, mikä toimii aina ja joka paikassa ja silittelee jokaisen päätä ja hellii korvia.
Mikäpäs siinä riippuessa Hiidenkurkihirsipuussa Wolfhorde@mikseri.net
Da Make
27.08.2008 18:44:35
Mä ainakin tulin hyvälle tuulelle The Day That Never Comes kuuntelemisesta.
Pintaan nousee myötähäpeä, vahingonilo, ylemmyydentunne, jollain tapaa nerokas julkaisu.
Tässä on fiilistä, vaikken itse biisiä ymmärräkkään enkä bändiä diggaile.
Olisi mielenkiintoista tietää motiiveista, mikäli uusi levy kuulostaa kokonaisuudessaan tältä.

Milloinkohan kauppojen hyllylle tulee demosoundi-plugareita?
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Timo JM
27.08.2008 19:00:20

Olisi mielenkiintoista tietää motiiveista, mikäli uusi levy kuulostaa kokonaisuudessaan tältä.

Toivottavasti käy kuten Cultille aikanaan kun loistavan stadionrock levyn Sonic Temple jälkeen halusivat tehdä jotain kotikutoisen kuuloista ja seurannut Ceremony floppasi katastrofaalisesti ;-).
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
puusormi
27.08.2008 19:12:24

Milloinkohan kauppojen hyllylle tulee demosoundi-plugareita?
Mulla ei ainakaan oikein tunnu muunlaisia olevankaan...
Saapiko lähettää terveisiä?
Roberto
27.08.2008 19:21:10

Mulla ei ainakaan oikein tunnu muunlaisia olevankaan...

Niin, meinasin juuri sanoa et eiks suurin osa ole just niitä? Tai mitä muuta pitäis vielä olla? Paska tv-ohjelma-plugari töllöön ku suurin osa ohjelmista on niin parhaita? NOT!
Jucciz
27.08.2008 19:22:19
http://rapidshare.com/files/140160411/My_Apocalypse-256.mp3.html

Voi hyvä hirvitys tuota bassorumputyöskentelyä. Kuulostaa kyllä muutenkin aika demolta.
Hornanturska
27.08.2008 19:49:47
Voi hyvä hirvitys tuota bassorumputyöskentelyä. Kuulostaa kyllä muutenkin aika demolta.

Ei se tekniikka vaan se tunne!
Roberto
27.08.2008 20:33:10

Ei se tekniikka vaan se tunne!

Pitää muistaa toi ens kerralla kun tekee mieli ripuloida bassareilla jotain :)
Exhausted
27.08.2008 20:48:56

Toivottavasti käy kuten Cultille aikanaan kun loistavan stadionrock levyn jälkeen halusivat tehdä jotain kotikutoisen kuuloista ja seurannut floppasi katastrofaalisesti ;-).

Johan se kävi St. Angerin kohdalla Metallicalle. Kyseessähän on heidän vähiten myyty levynsä. Ja varmasti studiokustannuksiltaan silti kallein.
Mikael
27.08.2008 21:08:22 (muokattu 27.08.2008 21:09:25)

Hehe! Jotenkin tulin tästä hyvälle tuulelle :D Mahtava toi ratsukomppailu ihan koko bändillä!
Inhimillisyys on hyve.
Antti1
27.08.2008 21:17:52
Ja varmasti studiokustannuksiltaan silti kallein.

No kai se nyt maksaa, että ketään itseään kunnioittava hemmo tommosta päästää pihalle noin isolta bändiltä vieläpä. Duunit siinä menee... :D
OSTAKAA MESAN ROADSTER!!!
ReBeat
27.08.2008 21:25:55

Mun mielestä basarijutuissa ei ollut mitään rytmillistä ongelmaa, sinne oli vaan laitettu todella hämmentävästi kulkevaa rytkyttelyä. Kaikki tulee mun mielestä ihan taimissa, mutta koko ajan sellainen jännän jälkijättöinen hevoskopottelu menossa. Ja kuulostaa itseasiassa törkeän haastavilta soittaa tollaset. En ole siis itse edes rumpali, mutta harvoin kuulee noin jänniä rytkyttelyita kuin mitä Larssi on laittanut tuohon. Biisi sinänsä ei jäänyt erityisesti mieleen.
Tympee Huttunen
27.08.2008 21:35:32
Minusta soundeissa ei ole mitään vikaa. Hieno homma, ettei esim. kitarasoundi ole mikään nykyajan ubergain-soundi, joka kuulostaa levyllä kuin levyllä samalta. Rummutkin ovat yllättävän elävän kuuloiset (myös soitannollisesti:), eikä bassari ole mikään terävä nakutus. Ei ole oikeastaan ollenkaan yllätys, että soundimaailma on pelkistetyn karu ja kovalle masteroitu, sama trendi on havaittavissa muissakin Rubinin tuottamissa lätyissä. Odotellaan nyt sitä cd-levyä kuitenkin vielä.
Aleksi Gaiss
27.08.2008 22:20:51
Ai ei oo mitään vikaa - voi hyvänen aika...
Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla!
Timo JM
27.08.2008 23:35:37

Mun mielestä basarijutuissa ei ollut mitään rytmillistä ongelmaa, sinne oli vaan laitettu todella hämmentävästi kulkevaa rytkyttelyä. Kaikki tulee mun mielestä ihan taimissa, mutta koko ajan sellainen jännän jälkijättöinen hevoskopottelu menossa. Ja kuulostaa itseasiassa törkeän haastavilta soittaa tollaset. En ole siis itse edes rumpali, mutta harvoin kuulee noin jänniä rytkyttelyita kuin mitä Larssi on laittanut tuohon. Biisi sinänsä ei jäänyt erityisesti mieleen.

Eikös tossa rummut mene suoraan ja skittakomppi tavallaan kolmimuunteisesti? Musta se hassu ristiriita tulee tuosta. Toisaalta kyllä yhteissoittokin horjuu, vaan eiköhän sekin ole ihan tahallaan jätetty eläväksi.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)