Zammy 23.05.2006 18:43:37 | |
---|
odotan toki tarkempia lääketieteellisiä tutkimuksia Hyvä juttu. Susikoira Roi Orbison |
jPekka 23.05.2006 19:55:41 | |
---|
Eikä sano tarpeeksi tarkkaan jos pahimillaan heittoa ollut mun korvissa puheella 4db. (kun tässä katselin syystä tai toisesta korvat tuntui viimeksi pika kokeessani aika tasaisilta odotan toki tarkempia lääketieteellisiä tutkimuksia) Millaisella systeemillä sitten kuuntelet - kuulokkeet/kaiuttimet? Ja (etenkin) jälkimmäisessä tapauksessa: miten hyvin kuunteluympäristö on akustoitu ja kaiuttimien suhteen symmetrinen? "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
JPQ 23.05.2006 20:20:50 | |
---|
Normaalisti Samson Resolv 50a aktiivimonitorein joskus tosi halvoin Sony kuulokkein ja nyt ero ei niillä enään kuulu siis korvien ero kuten vähän aikaa sitten vielä kuului. äänitetystä äänestä päätellen taso ero on noin max. 0,49db-0,7db luokkaa ilman erityis säätöjä tuolla tietyllä äänilähteellä jolla minä sen erityisesti huomasin. Äänilähde on Novation KSR. ps. 22db ja 26db oli puhekuulon ihan sairaalasta saadut arvot. |
JPQ 23.05.2006 20:25:26 | |
---|
Tuo 0,49-0,70db mitattu softalla ja oletan jälkimäisen kun se oi kokonais miksauksen arvo johtuvan yhdestä käyttämästäni soundista joka on stereo. |
Timo JM 23.05.2006 20:34:20 | |
---|
Tuo 0,49-0,70db mitattu softalla ja oletan jälkimäisen kun se oi kokonais miksauksen arvo johtuvan yhdestä käyttämästäni soundista joka on stereo. Eiköhän tän vois taas lopettaa tähän? ...siis mun mielestä. |
virtalahde 23.05.2006 20:37:49 | |
---|
Tuollainen tasoero täysin normaalia halpismiksereissä, ja itse asiassa kalliimmissakin. Steropotikoissa & liu-uissa ei toleranssi vaan riitä.. olettekos koskaan huomanneet, kuinka jompi kumpi kanava häviää nopeammin, kun väännätte monitorivolumenne melkein kiinni? Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
kivi 23.05.2006 20:44:17 | |
---|
Tuollainen tasoero täysin normaalia halpismiksereissä, ja itse asiassa kalliimmissakin. Steropotikoissa & liu-uissa ei toleranssi vaan riitä.. olettekos koskaan huomanneet, kuinka jompi kumpi kanava häviää nopeammin, kun väännätte monitorivolumenne melkein kiinni? Jeps. Juuri tuosta syystä fade outit tehtiin kanava- eikä masterfadereista. Muistan pienenä poikana ja vähän vanhempanakin katselleeni lumoutuneena, kuinka äänittäjä miksauksen lopussa otti pitkän viivottimen, ja veti sillä kaikki pöydän liu'ut nollaan. |
JPQ 23.05.2006 20:54:59 | |
---|
Eiköhän tän vois taas lopettaa tähän? Tämän jutun lopetan tähän ja tärkein pointti tuli selväksi eli mikserien taso mittareissa voi olla suuriakin heittoja... |
JPQ 23.05.2006 22:38:19 | |
---|
Tuntuis että sliderit yms sinänsä toimii aikas tarkasti mutta tasomittaarit EI. |