Jouluäijä 11.11.2002 00:18:46 | |
---|
Ei vaadita, vaan yleistä musiikin harrastamista. Opiskelu.. hmm.. no alussa on Midi ja tietokoneet -kurssi. Pelleillään alkuun Trinityn ja Cakewalkin kanssa ja siirrytään myöhemmin Pro Toolsiin ja Forgeen. Tietysti löytyy myös iki-ihanaa ruotsia ja englantia ja kirjoitusviestintää (=äidinkieli). Ja ATK:ta. Sitten alkaa teoria (esim. biisirakenteita alkuun ja muuta). Keväämmällä ekat studiokurssit. Sitten jatkuu studiokurssit. Taitaa olla livemiksaustakin. Salon Heikin tekstityskurssia. Surround-äänitystä. Kaikenlaista. Kuulostaa hienolta. Tosin kuka nyt virroille haluaisi. Eikö suomesta muka löydy vastaavaa paikkaa jostain isommista paikoista ja sellaista joissa ei tarvitse olla mikään muusikkovirtuoosi päästäkseen sisään? |
Vilhelmus 11.11.2002 09:14:33 | |
---|
Tosin kuka nyt virroille haluaisi.
Kukapa ei? Come on, pikkukaupungissakin voi elää. Täällä on pirun aktiivinen opiskelijaelämä ja kuulemma ryypätään paljon enemmän kuin esim. Tampereella =D En osaa, olen minä. |
Mättöpiiska 11.11.2002 11:27:52 | |
---|
Vittu kun olisi älynnyt silloin 2 vuotta sitten tuommoisen paikan olemassaolon. Enää ei viitsi vaihtaa, sitä on sitten 30 ennenkuin valmistuu ja elämä ohi. Prkl! Noh, mulla tulee siis käymään just noin. 3 vuotta sitten tein virheen ja menin opiskelemaan it-alaa. Viime vuoden opettajapulasta ja armeijan käymisestä johtuen opintoviikkoja on kertynyt vasta reilun yhden vuoden määrä. Tarkoittaa siis sitä että olen hukannut jo 3 vuotta (kohta 4:nnen) ei-minkään opiskeluun. Aion hakea keväällä johonkin mielekkääseen paikkaan joten valmistuminen todella menee sinne 26-27-v tienoille. Eli yhdyn täysin sanoihin "Vittu kun olisi älynnyt silloin..."
"Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta |
Fortune 11.11.2002 15:54:08 | |
---|
Kukapa ei? Come on, pikkukaupungissakin voi elää. Täällä on pirun aktiivinen opiskelijaelämä ja kuulemma ryypätään paljon enemmän kuin esim. Tampereella =D Pikkukaupungissa minä mieluummin asuisin kuin täällä prkleen Kehän sisällä. Itse asiassa mieluiten paikassa, joka ei olisi edes kaupunki. Susien kanssa prkl! Vilhemus, älä ylläty jos minä kärrään muuttokuorman ensi syksynä sinne Virroille, alan hajota näihin tuskaisiin fysiikan opintoihin.
"Kun maailma tasapäistyy
niin persoonat sivuun väistyy"
-J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja! |
Vilhelmus 11.11.2002 16:22:29 | |
---|
Pikkukaupungissa minä mieluummin asuisin kuin täällä prkleen Kehän sisällä. Itse asiassa mieluiten paikassa, joka ei olisi edes kaupunki. Susien kanssa prkl! Vilhemus, älä ylläty jos minä kärrään muuttokuorman ensi syksynä sinne Virroille, alan hajota näihin tuskaisiin fysiikan opintoihin. Teretulemas! Täällä on mukavaa.
En osaa, olen minä. |
jPekka 12.11.2002 16:32:34 | |
---|
Kuulostaa hienolta. Tosin kuka nyt virroille haluaisi. Eikö suomesta muka löydy vastaavaa paikkaa jostain isommista paikoista ja sellaista joissa ei tarvitse olla mikään muusikkovirtuoosi päästäkseen sisään? Vaimon siskontyttö - joka ei soita mitään instrumenttia, ainakaan vielä - meni aika pian ylioppilaskirjoitusten jälkeen Joensuun Cadimefiin opiskelemaan AV-alaa. Lopputyön on tosin vielä kesken, kun on juuttunut harjoittelujakson jälkeen palkkaäänittäjäksi Suomenlinnan Seawolfiin ja Elokuvasäätiölle. http://cadimef.ncp.fi/ . |