Mulla on jo kaksi tällaista boxia niissä väleissä missä eniten mölyä on ilmaantunut.
https://www.thomann.de/fi/art_dti.htm Noihan tosin enimmäkseen poistaa maalenkkiä ja sen sellaista mölinää. Tää datapurske tulee selvästikin jostain emolevyltä, ja samaa tosiaan on tehny niin tabletit, läppärit kuin pöytäkoneetkin. Eri merkit ja mallit käytössä ja eri osoitteissa, kodeissa, treeniksillä studioissa. Vahvaritkin ovat vaihtaneet merkkiä. Liekö kochin pedaltone -etuaste ainoa joka on ollut mölytön mun käytössä. Miksi möin sen? :C
(ainiin, ostaakseni cicognani brutuksen, ja kochin särö oli kind of pyöreä kun tykkään kind of kantikkaasta)
Nyt kun helixin kanssa on 4CM käytössä niin ainakin olen todennut että knopfen pääte ei nosta tätä mölyä esille kun ajelee helixin etusmallinnoksella päätteelle. Putkarin etuasteessa tää möly tulee esille. Puhtaalla soundilla sitä ei juuri normikuuntelussa korvin erota mutta heti kun nostetaan gainia edes rutun tasolle saatika norjan kielelle niin soundi on käyttökelvoton.
EDIT: jotenkin sähköihinhän tää liittyy kun ongelma poistuu (ei kokonaan, mutta siedettävän mitättömäksi) kun oon läppärillä/tabletilla tehny akun varassa. Mutta kyllähän nyt reamppaus pitää saada toimimaan pöytäkoneellakin, pyhimmästä pyhimmässä, kotistudiossakin! Tai sit varmaan vaan vaihdettava seuraavaksi macbookpro-koneeseen pöytäkone. Unfair, though. Kai tähän joku muukin keino on? Eipä huvittais hommata furmania vain tämän vuoksi mutta joutuu harkittee. Kunhan sais jostain koekäyttöön etten turhaan ostais.
USB-isolator löytyi yhdestä kaupasta ja toivoin sen ratkaisevan asiaa usb-liittyvän helixin kanssa mutta kys.aparaatti toimikin usb1.0-tasolla joten se siitä kun tartteis olla vähintään 2.0 (eikä helix kyllä muutenkaan suostu toimimaan jakajienkaan kautta, vaatii suoran yhteyden koneelle, which is odd kun helixillä on kuitenkin oma virtalähteensä)