Aihe: YAMAHA MSP 5 aktiivistudiomonitori
1
C7
06.02.2003 20:06:23
Kyselenpä kokemuksia YAMAHA MSP 5:sta. Lyhyt ja ytimekäs kysymys kuuluu: Mitkä on kyseisen kaiutinparin plussat ja miinukset? Kysyn, kun itselläni ei ole MSP 5:sta minkäänlaista kokemusta, joten jos joku tuntee tuotteen, niin olisin kiitollinen kaikesta siihen liittyvästä tiedosta.
vanha, mutta edelleen elossa!
Roberto
06.02.2003 22:49:06

Kyselenpä kokemuksia YAMAHA MSP 5:sta. Lyhyt ja ytimekäs kysymys kuuluu: Mitkä on kyseisen kaiutinparin plussat ja miinukset? Kysyn, kun itselläni ei ole MSP 5:sta minkäänlaista kokemusta, joten jos joku tuntee tuotteen, niin olisin kiitollinen kaikesta siihen liittyvästä tiedosta.

Plussaa: hinta
Miinusta: laatu

vedä siitä johtopäätökset.
ulina21
07.02.2003 10:49:05
Noi ainaskin noissa ei loydy alapäätä ollenkaan ja muutenkin ovat aika surkeat.
Ei voi suositella.
Käy kuuntelee F-kaupassa.
metsatorni
07.02.2003 18:44:02
Hops..Mulla oli parin vuoden ajan kyseiset pönikät, kesällä vaihdoin Genelecin 1030 toosiin, vihdoinkin kun oli varaa! Yamahoista jäi loppuenlopuksi ihan hyvä vaikutelma, niissä on aika kirkas saundi, kovempaa kuunneltuna käy korvaan jonkun verran, bassopuoli MUN mielestä ihan ok, riippuu tietty kuuntelijasta..Mut kyllä niillä hyvin pystyy miksata, ovathan kuitenkin todella halvat verrattuna esim. Geneleceihin. Geneissä on kauttaaltaan tasasempi saundi, ja ovat todella tarkat. Mutta kannattaa pyytää vaikka kokeiluun jostain kaupasta..
huikka
MatsS
07.02.2003 19:37:04
Käytän MSP 5(tarkoituksenmukaisessa huoneessa oikein sioteltuna) ja noin yleisesti voisin sanoa että varmaan ovat parhaamasta päästä mitä voi ostaa, hinta/laatu suhde on moitteeton.Alapää tosin on hieman heikko joten täytyy olla hieman varovainen miksatessa että bassoa ei laita liian paljon.Käytän myös JBL:LSR28P monitoreita ja JBL:LSR 12P subbaria ja jos näitä kahta järjestelmää vertaa keskenään niin MSP 5 pärjäävät hyvin niin pitkälle kun niiten "potku" riitää.Olen myös testannut molemmat järjestelmät spektri-
analysaatorilla eikä suuria eroja ole muuta kun basso aluella.
Vertailu on ehkä hieman "epäreilu" järjestelmät kun ovat varsin eri koko/hinta luokkaa.Kokemusta minulla on näistä noin 3v MSP 5 osalta ja 5v JBL osalta.
C7
07.02.2003 22:51:43
Kiitoksia kaikille! Viimeisen vuorokauden aikana olenkin kysellyt "sieltä-sun-täältä" kokemuksia kyseisistä monitoreista ja pääasiassa pelkkää positiivista olen kuullut.
Kiitokset MatsS:lle ja Metsatornille vastauksista, jotka sisälsi asiallista ja valaisevaa perustelua mielipiteeseen.
vanha, mutta edelleen elossa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)