Loopis 29.08.2003 15:52:51 | |
---|
Olen satsaamassa vähän enemmän rahaa mun studion laulumikkiin. Eli olen fundeerannu että ostaisin AKG 3000 mikin mutta sitten siihen tarvis myös paremman mikkietusen josta löytyis kompura ynnä muut. Eli mitä mikkietusta suosittelisitte? Hintaluokka 400-500 euroa ja ylöspäin.. |
Ukko 29.08.2003 16:29:39 | |
---|
Eli mitä mikkietusta suosittelisitte? Hintaluokka 400-500 euroa ja ylöspäin.. Tsekkaa mitä Focusrite (?) tarjoaa. |
askomiko 29.08.2003 18:54:24 | |
---|
SPL Track master, 555e. Tai ~1000e, Track one. |
JulGubbe 21.09.2003 11:20:55 | |
---|
Focusriten Trakmaster on ittelläni käytössä. Maksoin ~420 €. Siinon eq ja optinen kompressori, mikki-, linja- ja instrumentti -sisääntulo. Vielä kun joku kertoisi minulle mitä V***ua tuo optinen kompressori tarkottaa (joojoo, tiedän kyllä mikä kompura on). Mutta se kuulostaa hienolta. ainakin sanana. Mutta pääsyy miksi suosittelen Trakmasteria on se, että siinä on (fanfaari) SININEN päällä-LEDi. Nimim. Red LEDs are so passé (vai onks se pásse, vai pássé. passë? mä oon pässi). Kyllä pukki tietää! |
niko 21.09.2003 14:42:11 | |
---|
Vielä kun joku kertoisi minulle mitä V***ua tuo optinen kompressori tarkottaa (joojoo, tiedän kyllä mikä kompura on). Mutta se kuulostaa hienolta. ainakin sanana. Ystäväni mr. Google osasi sanoa esim. http://mixonline.com/ar/audio_pendulum_audio_ocl/ (hakusanoilla optical compressor) Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
jPekka 21.09.2003 15:06:01 | |
---|
Mutta pääsyy miksi suosittelen Trakmasteria on se, että siinä on (fanfaari) SININEN päällä-LEDi. Nimim. Red LEDs are so passé (vai onks se pásse, vai pássé. passë? mä oon pässi). Noista sinisistä ledeistä on tullut viime vuosien äänilaitteissa todellinen riesa... ovat nimittäin usein kirkkaampia kuin muunväriset, joten tekevät todella vaikeaksi hahmottaa säätöjen asentoa kun muut ledit jäävät sinisten varjoon. Sitäpaitsi minulla on tietysti vahvoja miinuslinssejä käyttävien vakio-ongelma: linssien reunaosat taivuttavat eriväristä valoa eri tavalla (kuten prisma) ja siniset ledit lähtevät vielä muita värejä pahemmin "vaeltamaan" silloin kun niihin ei katso suoraan. Oikeastaan ainoa paikka missä siniset ledit ovat kohdallaan ovat 90-luvun alun Volkswageneiden kaukovalojen merkkivalona 8-) Focusriten etuvahvistimilla on sen sijaan on erinomainen maine. Sitten kun on rahaa (hah!) niin haluan sellaisen itsekin. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Mikael 22.09.2003 08:57:08 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |