Aihe: Avustusta liikeneekö?
1
Souladelic
09.10.2003 03:43:38

Hei!

Kyselen, että onkos jollain ihan kohtuullinen studio kotonansa, jossa voisi tämä tyttö käydä parit biisit pujottelemassa? :c)

Biitit ja muut sälät olisi kiva saada lisättyä Sinun avustuksella. Itse todellakin soittaisin kiibarit ja laulaisin.

On jo myöhä.. Tuli tuo nyt mieleen ja päätin heti sen ruuduttaa.

Niin ja tosiaan - katso ilmoitukseni Wantedista ja sen sisältämä linkki.

Odottelen.. :c)
askomiko
09.10.2003 16:35:05 (muokattu 09.10.2003 16:35:15)
Edit: ai, helsinki... äh.
Souladelic
09.10.2003 22:31:32

Niin joo, around Helsinki.
jPekka
10.10.2003 13:23:10

Niin joo, around Helsinki.

Kerros lisätietoja. Teetkö itse biisit? (Jolloin äänittävän tahon hommiin sisältyisi siis se rytmiikka ja äänittäminen, ei biisien säveltämistä/sanoittamista.) Miten pitkälle olet miettinyt sovituksia? Jotain nimiä noin tyyli- ja soundimaailmavinkeiksi?
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Ukko
10.10.2003 14:59:20

Kyselen, että onkos jollain ihan kohtuullinen studio kotonansa, jossa voisi tämä tyttö käydä parit biisit pujottelemassa? :c)

Ja talkoo hengessähän tietysti meinaat ;)
mooch
10.10.2003 23:48:12
Hei!

Biitit ja muut sälät olisi kiva saada lisättyä Sinun avustuksella. Itse todellakin soittaisin kiibarit ja laulaisin.

On jo myöhä.. Tuli tuo nyt mieleen ja päätin heti sen ruuduttaa.

Niin ja tosiaan - katso ilmoitukseni Wantedista ja sen sisältämä linkki.

Odottelen.. :c)

mulla on suht-pian ok-tason kotistudio lahdessa, n. 100 km pohjoseen hesasta :) ja toisaalta kyllä, kiinnostuksestakaan ei varmaankaan puutetta olisi, kun tuo mikserin biisisi aika mahtavalta kuulosti, ja ei tekis pahaa muutama musaprojetki talven mittaan. hymiö!
jPekka
11.10.2003 09:23:54

Jotain nimiä noin tyyli- ja soundimaailmavinkeiksi?

No, kyllähän tuon mikseri.netin biisin kuunteleminen kertoo jo aika paljon, kun sinne asti tajusin mennä tutkiskelemaan 8-)
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)