moelli 25.03.2004 15:06:50 | |
---|
Moro, haluaisin rakentaa alla olevan linkin tyyppisen vokaalikopin kotistudioon. http://www.whisperroom.com/assembly.html Tietääkö kukaan mistä kannattaisi hakea materiaaleja ja muuta, tai onko suomessa jotain paikkoja josta voisi tuon tyyppisiä modulaarisia pikku koppeja hankkia? Aiheesta ei löytynyt oikeen googlella mitään suomesta. Kiitos! -- sauli |
Vanalkar 25.03.2004 15:09:48 | |
---|
Tuohan olisi kätevä esm. kerrostaloon. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Säätäjä 25.03.2004 17:53:24 | |
---|
Tuohan olisi kätevä esim. kerrostaloon. Ois kyl. Alkaa vaan meidän olohuone olla jo aika täynnä studioroinaa, en tiedä mitä muija sanois. Toisaalta, sillä on ompelukone makkarissa, joten se vois kostoks hommaa sinne vaikka kangaspuut... Tosta rakennettavaksi hyvä kesäprojekti! Toisaalta jos löytyis fiksu valmiina jostakin, oisin kyllä valmis siitä maksamaankin. Ilmoitelkaa jos kävelee vastaan :) En ole aivan varma, mutta tiedän. |
SirElwood 28.03.2004 14:33:58 (muokattu 28.03.2004 14:34:39) | |
---|
olen ajatellut hankkia jostain kirpparilta tms. jonkin vanhan suurehkon vaatekaapin, ja vähän sitä rakennella tarkoitukseen sopivaksi laulukopiksi. EDIT: en osaa kirjoittaa |
tikka 28.03.2004 14:41:17 | |
---|
olen ajatellut hankkia jostain kirpparilta tms. jonkin vanhan suurehkon vaatekaapin, ja vähän sitä rakennella tarkoitukseen sopivaksi laulukopiksi. tai sit vanhan paskahuussin =:) isäni on hauki! |
jPekka 28.03.2004 20:26:28 | |
---|
Itse rakentelin sellaisen eräänlaisen puolikopin ovelliseen kirjahyllyyn. TUollainen muutaman hyllyvälin mittainen tila, joka on sivuilta, takaa ja ylä- ja alapinnoilta vuorattu vaahtomuovin päälle laitetulla neulahuovalla. Myös oviin on niitattu neulahuopaa. Kun huone on hiljaisehko, kopin taka-aukinaisuus ei haittaa. Tietokone sun muut ovat sen verran sivummalla että ovet toimivat kuuluvuusesteinä. Neulahuopa on siinäkin näppärä pinta, että siihen saa sanoitusliuskan kiinni nuppineulalla. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
niko 29.03.2004 13:00:55 | |
---|
Itse rakentelin sellaisen eräänlaisen puolikopin ovelliseen kirjahyllyyn. Pitää vaan olla tarkkana, ettei mene vahingossa baarikaapin puolelle laulamaan. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
jPekka 29.03.2004 21:28:54 | |
---|
Pitää vaan olla tarkkana, ettei mene vahingossa baarikaapin puolelle laulamaan. Baarikaappi onkin sijoitettu käytännöllisesti makuuhuoneeseen vuoteen viereen. Kirjahyllyt ovat laitteita, joita meilläpäin käytetään kirjojen säilyttämiseen. Ovat muuten myös erinomaisia akustoijia. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
niko 30.03.2004 14:46:17 | |
---|
Kirjahyllyt ovat laitteita, joita meilläpäin käytetään kirjojen säilyttämiseen. Ovat muuten myös erinomaisia akustoijia. Köyhänmiehen instant-basstrapin saa helposti sijoittamalla liinavaatekaapin musahuoneeseen ja avaamalla kaapin oven. Syö bassokuminaa ainakin minulla ihan jonkun verran. Emäntäkin tykkää kun saa harvemmin käytetyt rätit hyvään talteen (siis ne joita ei voi heittää pois, koska niitä saattaa joskus vielä tarvita, vaikkei kymmeneen vuoteen ole tarvittu yhtään kertaa). Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |