milcoin 10.06.2006 00:02:09 | |
---|
Eli Digi 002:n mukana tullut riisuttu Reason ei ulosta kunnon ääntä vaan vinkuu sillai jännästi ja siinä vingussa on sellanen delayefekti. - Rewire pelittää koska midi menee reasonille ja sieltä tulee se vinku takas. - Asensin ohjelman kertaalleen uudestaan, boottasin koneen, tein uuden session, käynnistin ohjelmat (PT ja Reason) eri järjestyksessä. - Homma toimi vielä Minimacilla mutta ei tolla G5:lla. Bugi? "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
loosah 10.06.2006 00:10:53 (muokattu 10.06.2006 00:12:01) | |
---|
Paha vastata... Mutta eikö reason kuitenki käynnisty oikein, ku avaa eka PT-session, teet raidan ja sieltä sitten rtas-plugeista reason? Eiks se näin päin pitäis muutenki käynnistää? edit: onpa mula taas hyvä soomikielit.... GIGO |
milcoin 10.06.2006 00:13:28 | |
---|
Paha vastata... Mutta eikö reason kuitenki käynnisty oikein, ku avaa eka PT-session, teet raidan ja sieltä sitten rtas-plugeista reason? Eiks se näin päin pitäismuutenki käynnistää? Juu noin se menee. Voi sen reasonin käynnistää ensinkin. Sit vaan luot PT:stä sen Rewire-kytkennän. Eli sit kun suljet session ja avaat toisen, Reason voi jäädä auki. Näin mä muistelisin. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
loosah 10.06.2006 00:16:29 (muokattu 10.06.2006 00:18:04) | |
---|
Juu noin se menee. Voi sen reasonin käynnistää ensinkin. Sit vaan luot PT:stä sen Rewire-kytkennän. Eli sit kun suljet session ja avaat toisen, Reason voi jäädä auki. Näin mä muistelisin. Voi toki, eikä HD:lla tarvitse muutenkaan erikseen mitään rewire-kytkentää luoda, mutta... Erikoinen vika kuitenkin. bugi siis ilmeisesti?!? Voithan sä muuten koittaa käyttää tota vinkua jotenkin musikaalisestikin? = ) GIGO |
milcoin 10.06.2006 00:19:05 (muokattu 10.06.2006 00:20:28) | |
---|
Voi toki, eikä HD:lla tarvitse muutenkaan erikseen mitään rewire-kytkentää luoda, mutta... Erikoinen vika kuitenkin. bugi siis ilmeisesti?!? Voithan sä muuten koittaa käyttää tota vinkua jotenkin musikaalisestikin? = ) Eli se luodaan avaamalla reason-"plugari". Myös HD:ssa. Voithan sä muuten koittaa käyttää tota vinkua jotenkin musikaalisestikin? = ) Hyviä vinkkejä satelee:) "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
loosah 10.06.2006 00:22:40 | |
---|
Eli se luodaan avaamalla reason-"plugari". Myös HD:ssa. No joo... miten sen nyt sitten tahtoo sanoa. Kuitenkin esim. soundminer-ohjelma (rtas-plugarina) tarvitsee erikseen rewire-enabled komennon. Kuvittelin, että tarkoitit tällaista. Digi002 ei oo tuttu. Olen siis hiljaa. GIGO |
Mikael 10.06.2006 00:48:29 | |
---|
Muistaakseni Neljä Ruuvia ja Notefix -hahmoilla oli aikanaan jotain vinkunaa noiden powermacien kanssa... Mulla ei oo tolla samalla setupilla mitään ongelmia tai sit oon kuuro. Siitä mistä aita on matalin... |
milcoin 10.06.2006 01:02:15 | |
---|
Muistaakseni Neljä Ruuvia ja Notefix -hahmoilla oli aikanaan jotain vinkunaa noiden powermacien kanssa... Mulla ei oo tolla samalla setupilla mitään ongelmia tai sit oon kuuro. Uskon et kyse oli yhdestä toisesta vingusta. Luulen löytäneeni ratkaisun digin sivuilta: Using Reason v2.5 through Pro Tools LE, all I get is a high pitched squeal on playback. 1) Trash the DAE prefs folder, Digisetup.OSX, and Pro Tools Preference, and the Reason and Propeller heads preference files. (Mac HD > Users > Users file folder (house icon) > Library > Preferences). 2) Replace the Reason Engine alias in the Application Support folder with a new alias pointing to the Reason engine in the reason application folder solved the problem.( Mac HD > Library > Application Support). 3) Empty trash. Restart computer. Pitääpä huomenna kokeilla. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |