dust sucker 08.01.2007 14:42:58 | |
---|
Tuli pistettyä väärään threadiin kirjoitus, tässä tämä uudestaan. Voiko tulla äänittää bassoa mielestänne suoraan outputista tietokoneelle, vai suositteletteko siihen toista etuvahvistinta vielä väliin. Mulla menee puhdas soundi paralellinä Promeek P3:n läpi varmuudeksi vielä puhtaalla linjasoundilla koneelle. Jotenkin tuo XLR ei toimi, ilmeisesti tuon Phantomin & Ground connectin pitäisi olla silloin päällä, eikös XLR-soundin pitäisi olla vielä parempi kuin tuo plugilinjan? |
SamPpaa 08.01.2007 16:32:38 | |
---|
Mikäli laite on samanlainen kun kaverillani, niin kyseessä on särö/di-boxi bassolle. Joten tarvitset kaveriksi vielä esivahvistimen. Phantom valinta päälle, jos käytät miksauspöydän/etuvahvistimen phantomvirtaa. Jos käytät paristoa niin sitten ei. |
Säätäjä 08.01.2007 17:59:17 (muokattu 08.01.2007 17:59:47) | |
---|
Sekoilin, ei kummempia Nauhoitusta, miksausta ja tuotantoa tarjolla pääkaupunkiseudulla hyvällä hinta-/laatusuhteella. |
dust sucker 08.01.2007 18:21:38 | |
---|
Joten tarvitset kaveriksi vielä esivahvistimen. Siltä vaikuttaa, sans ampista tulee todella pieni signaali ilman esivahvistusta, vika ei ollutkaan minussa tai säädöissäni. |
masterhat 09.01.2007 03:33:51 (muokattu 09.01.2007 03:34:18) | |
---|
Tuli pistettyä väärään threadiin kirjoitus, tässä tämä uudestaan. Voiko tulla äänittää bassoa mielestänne suoraan outputista tietokoneelle, vai suositteletteko siihen toista etuvahvistinta vielä väliin. Mulla menee puhdas soundi paralellinä Promeek P3:n läpi varmuudeksi vielä puhtaalla linjasoundilla koneelle. Jotenkin tuo XLR ei toimi, ilmeisesti tuon Phantomin & Ground connectin pitäisi olla silloin päällä, eikös XLR-soundin pitäisi olla vielä parempi kuin tuo plugilinjan? ainakin paradriver DI:stä sai ihan kovaakin linja signaalia. Bassot vedän poikkeuksetta tuolla narulle+mikitetty bassostyrkka Head like a hole |
Exhausted 09.01.2007 11:37:13 | |
---|
Minä ymmärsin että SansAmppia voi nimenomaan äänittää ilman etuvahvistimia tai muita laitteita. Eikös sen pitäisi antaa ihan linjatasoista signaalia ulos? |
-K- 09.01.2007 13:26:26 (muokattu 09.01.2007 14:14:31) | |
---|
Minä ymmärsin että SansAmppia voi nimenomaan äänittää ilman etuvahvistimia tai muita laitteita. Eikös sen pitäisi antaa ihan linjatasoista signaalia ulos? Ainakin behkun kopio kyseisestä vehkeestä antaa linjaa ulos. Kesällä nauhoittelin bassot tuolla BDI:llä EDIT: Eipäs kun tosiaan joo, mikkipiuhalla meni adattiin joten MIC sittenkin. Taas täälä huutelen läpiä päähäni. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Torniojaws 09.01.2007 13:51:23 (muokattu 09.01.2007 13:54:10) | |
---|
|
Kallekorvola 09.01.2007 18:51:21 | |
---|
Minä ymmärsin että SansAmppia voi nimenomaan äänittää ilman etuvahvistimia tai muita laitteita. Eikös sen pitäisi antaa ihan linjatasoista signaalia ulos? Bass Driverin uudessa versiossa on tosiaan line/mic-tasonsäätö ulostuloille. Vanhassa versiossa ulostulot puskevat hiljempaa signaalia... |
Jucciz 10.01.2007 06:13:46 | |
---|
Kitarakäytössä SansAmp GT2 ainakin antoi linjatasoista signaalia pihalle ongelmitta, eli mitään muita etusia ei äänitysteknisesti katsoen tarvittu. |
passe 10.01.2007 08:59:49 | |
---|
Kitarakäytössä SansAmp GT2 ainakin antoi linjatasoista signaalia pihalle ongelmitta, eli mitään muita etusia ei äänitysteknisesti katsoen tarvittu. Cab-mallinnusta vaan GT2:lle kaveriksi, niin pelitti muuten aikas hienosti. Ei toki sovi Eric Johnssoneille/Steve Vaille... Vähän on mielipiteiden jakaja tuo boksi, itse diggasin ihan kohtuullisesti, mutta kuten todettu, cab-mallinnukset on sen heikoin puoli. Sometimes more is more |