Itselläni on Superlux, mutta olen käyttänyt sitä vielä niin vähän, etten uskalla sanoa kovin painavalla äänellä juuta enkä jaata. Computer Music (vai oliko se Music Tech) lehden katsauksessa sitä pidettiin hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyvänä. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Mä olin tavallaan jo päättänyt ostaa tuon 102sen, mutta erinäisten mutkien kautta rahaa menikin tuplasti Golden Agen Tube-versioon...sitäkään en ole kunnolla testaillut. Mutta siis ennakkotutkimus piti Superluxia hyvänä...siihen saa nauha/kapseli-osaston vaihdettua näppärästi itsekin. Dv247.comissa se on vissiin halvempi, harkitse ripustimen ostoa samalla. Ei se välttämättä yhtään parempi ole kuin kuin tuo mainitsemasi Thomannin peli, ne on niin makuasioita. Olikohan tuo 102 jotenkin aktiivinen, joten se tykkää phantomista, ääntä tulee enempi/on herkempi, piuhan pituus ei niin ratkaisevaa, jos nyt lisää kehutaan... |